بازدید 8590

قیمت برند برتر دوربین مداربسته داهوا

در این مطلب می خواهیم دوربین های داهوا را با توجه به ویژگی هایی که دارند معرفی کنیم همراه ما باشید .
کد خبر: ۱۱۹۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ 02 October 2023

قیمت برند برتر دوربین مداربسته داهوا

دوربین های مداربسته در برندهای مختلف تولید می شوند. در بین برندهایی که بیشترین طرفدار را دارند داهوا یکی از برترین های برند دوربین مداربسته است. این برند آوازه جهانی دارد و در سراسر دنیا دارای شعبات فعال است. موضوع جالب توجه برای مشتریان دوربین مداربسته این است که Dahua در ایران نیز دارای نمایندگی است. قیمت مناسب داهوا در مقایسه با کیفیتی که ارائه می دهد موجب شده است تا سهم خوبی از بازار را داشته باشد. در این مطلب می خواهیم دوربین های داهوا را با توجه به ویژگی هایی که دارند معرفی کنیم.

قیمت دوربین داهوا

کمپانی داهوا محصولات خود را در دو تکنولوژی تولید می کند. قیمت دوربین داهوا با توجه به اینکه در کدام گروه قرار دارد متفاوت است. دوربین های مداربسته تحت شبکه غالباً از قیمت بالاتری دارند. به این دلیل که از قابلیت های پیشرفته تر و حرفه ای تری برخوردار هستند. در مقابل دوربین های آنالوگ نسل جدید یا همان HD کیفیت بهتری از نسل گذشته خود ارائه می دهند و قیمت مناسب تری در مقایسه با دوربین های IP دارند.

در نگاه اول ممکن است تصور کنید دوربین های داهوا گران هستند و چه لزومی دارد این قیمت ها را پرداخت کنید در حالی که شما این هزینه را برای مدت کوتاهی نمی پردازید. در واقع با خرید برندهای اصلی و مطرح شما سرمایه گذاری کرده اید. می پرسید چطور؟ من که قرار نیست دوربین هایی که خریده ام را بفروشم پس چطور سرمایه گذاری می شود؟ بهتر است اینطور توضیح دهم که فرض کنید با پرداخت بسیار کمتری صاحب سیستم مداربسته از یک برند ناشناخته می شوید. در زمان استفاده از این سیستم متوجه می شوید برخی از قابلیت هایی که در هنگام خرید به شما معرفی شد در سیستم شما عمل نمی کند. شاید تصور کنید این قابلیت ها فعال نیستند و باید تنظیماتی انجام شود.

با مراجعه به متخصص متوجه می شوید سیستم شما فاقد آن قابلیت است و آن گفته ها تنها جنبه تبلیغاتی داشته است. هزینه چه چیز را پرداخت کرده اید. این تمام داستان نیست زیرا در 80 درصد برندهای ناشناخته عمر مفید سیستم چند ماه است و خیلی زود به تعمیر و عویض نیاز دارند. در کنار هزینه ای که برای خرید پرداخت کرده اید هزینه های تعمیر و سرویس و تعویض را نیز در نظر بگیرید. بنابراین ریسک نکنید و در همان ابتدا یک برند اصلی را خریداری کنید.

قیمت برند برتر دوربین مداربسته داهوا

قیمت دوربین داهوا 4 مگاپیکسل

همانطور که در بالا مطرح شد قیمت دوربین در دو فناوری متفاوت است. قیمت دوربین براساس رزولوشن نیز متفاوت است. به عنوان مثال قیمت دوربین داهوا 4 مگاپیکسل با قیمت دوربین داهوا با همان قابلیت اما 2 مگاپیکسل متفاوت است. رزولوشن از عوامل مهم و موثر در کیفیت تصویری است که دوربین ارائه می دهد. این ویژگی در دوربین های مداربسته با مگاپیکسل مطرح می شود و هر چه عدد مگاپیکسل بیشتر باشد وضوح تصویر بالاتر می رود. از جذابیت های دوربین داهوا این است که دوربین های خود را هم در تکنولوژی آنالوگ HD و هم تحت شبکه در رزولوشن های مختلف تولید کرده است. به این ترتیب طرفدار هر کدام از فناوری ها باشید می توانید وضوح مورد نظر خود را در محصولات داهوا بیابید.

قابلیت های دوربین مداربسته داهوا

شرکت های دوربین مداربسته برای پیروزی در رقابت های این صنعت مدام در حال به روزرسانی فناوری و خدمات خود هستند. هر چه این خدمات و قابلیت ها با کیفیت تر، ارزان تر و کاربردی تر باشد مشتریان بیشتری را به خود جلب خواهد کرد. از رموز موفقیت دو برند مطرح و موفق جهانی هایک ویژن و داهوا رعایت این اصول است کیفیت بالا با قیمت مناسب و فناوری های روز.

شما با مشاهده محصولات داهوا با انواع مختلف فناوری و قابلیت هایی مواجه می شوید که بسیار جذاب و کارا هستند. دید درشب های دوربین داهوا در بردهای مختلف و به صورت سیاه و سفید و رنگی در انواع دوربین ها از دید مشتریان پنهان نمانده است. آنهایی که برای محیط های بیرونی و فضای باز به دنبال دوربین هستند از این گروه از دوربین های داهوا می توانند انتخاب های زیادی داشته باشند.

در بین انواع دوربین های داهوا، دوربین های پلاک خوان داهوا بسیار متنوع و جذاب خودنمایی می کنند. این نوع از دوربین های مداربسته به صورت هوشمند عمل می کنند و تشخیص پلاک فراتر از تصویر است. به این مفهوم که دوربین مدار بسته تنها تصویر قابل رویت و تشخیص از پلاک را ارائه نمی دهد بلکه پلاک را با اعداد و ارقامی که در پلاک وجود دارد می خواند. شما به راحتی می توانید پلاک خودرو را به دوربین بدهید تا تصاویری که از آن خودرو ثبت کرده است به شما نشان دهد. جذاب نیست؟ کاربردهای بسیار جالبی دارد به عنوان مثال می توانید یک پایگاه داده از پلاک خودرو هایی که مجاز به ورود در مکانی هستند را به سیستم نظارتی خود بدهید. سپس دوربین با ورود خودرویی که خارج از لیست است به کاربر پیام و آالارم دهد تا از ورود آن فرد جلوگیری شود و یا درخواست مجوز گردد.

کلام آخر

در نهایت جذابیت ها و قابلیت های دوربین داهوا به قدری زیاد است که نمی توان به تمام آنها در یک مطلب اشاره کرد. بنابراین برای آشنایی بیشتر و خرید دوربین مداربسته پیشنهاد می کنیم با کارشناسان و متخصصین مشورت نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست