بازدید 3270

دو جنایت در عصر جمعه پایتخت

کد خبر: ۱۱۹۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲ 01 October 2023

بدنبال قتل دو مرد در دو پرونده جداگانه بازپرس جنایی دستور بازداشت متهمان فراری را صادر کرد.

به گزارش ایران، عصر جمعه 7 مهر، مأموران کلانتری 127 نارمک در تماس با بازپرس محمد حسین زارعی از نزاع مرگبار در یک کارگاه ساختمانی خبر دادند.

با گزارش این خبر، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد و در بررسی‌های اولیه یکی از شاهدان گفت: حفیظ و مراد هر دو کارگر هستند و مدتی قبل حفیظ از مراد مبلغی پول گرفت. مراد در این مدت پیگیر پولش بود اما حفیظ برای پس دادن پول مدام بهانه می‌آورد. این ماجرا ادامه داشت تا اینکه امروز یکی از هم‌ولایتی هایمان در کارگاه دورهمی گرفت و حفیظ و مراد را هم دعوت کرد.

او ادامه داد: هم‌ولایتی مان نمی‌دانست که آنها باهم اختلاف مالی دارند و زمانی که مراد به میهمانی آمد با دیدن حفیظ داغ دلش تازه شد و سراغ طلبش را گرفت. اما حفیظ مدعی بود که نمی‌خواهد پول بدهد، همین مسأله باعث دعوا شد و حفیظ با چاقو به مراد حمله کرد و او را کشت و متواری شد.

به دستور بازپرس جنایی جسد مرد افغان به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

دومین جنایت نیز همان شامگاه جمعه 7 مهر به بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت اعلام شد. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که جوانی به نام هومن به همراه دوستانش برای تفریح بیرون رفته بودند که مقتول به قهوه فروشی رفته و سفارش قهوه می‌دهد و در مدت آماده شدن قهوه به داخل خودرو می‌رود و منتظر می‌ماند. زمانی که سفارش آماده می‌شود هومن برای گرفتن قهوه از ماشین پیاده شد اما ناگهان دو مرد در حالی که ماسک به صورت داشتند به سمت هومن حمله کرده و او را با ضربات متعدد چاقو از پا درآورده بودند.

در ادامه تحقیقات و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت، تصاویر متهمان که به صورت پیاده به هومن حمله کرده بودند در حالی که نقاب به چهره داشتند بدست آمد.

خانواده مقتول با دیدن تصاویر متهمان، آنها را شناسایی کرده و مدعی شدند: این افراد با پسرمان از قبل اختلاف داشتند و چند هفته قبل هم او را در پارک کتک زده بودند.

با شناسایی هویت متهمان، بازپرس جنایی دستور بازداشت و تحقیقات برای انگیزه این جنایت را صادر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی