بازدید 2730

وزش باد خیلی شدید و گرد و خاک در نیمه‌جنوبی و غربی تهران

کد خبر: ۱۱۹۶۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ 01 October 2023

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان وزش باد خیلی شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه‌جنوبی و غربی استان با احتمال نفوذ گرد و غبار انتقالی از استان‌های مجاور همچنین کاهش نسبی دما از چهارشنبه (۱۲ مهرماه) پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا نیمه‌ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد، در ارتفاعات و نواحی جنوبی گاهی با افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از عصر دوشنبه تا روز پنجشنبه (۱۰ تا ۱۳ مهر) با افزایش شرایط ناپایداری جو در بعضی ساعات به‌ویژه دوشنبه شب و چهارشنبه شب تا پنجشنبه وزش باد شدید در سطح استان و وزش باد خیلی شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه‌جنوبی و غربی استان با احتمال نفوذ گرد و غبار انتقالی از استان‌های مجاور و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

طی روز پنجشنبه با نفوذ سامانه بارشی در بخش‌های شمالی استان به‌ویژه ارتفاعات، افزایش ابرناکی و بارش پراکنده باران گاهی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

روزهای دوشنبه و سه‌شنبه افزایش نسبی دما و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۱۰ مهر) کمی ابری تا نیمه‌ابری، در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۰  و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه ( ۱۱ مهر) کمی ابری و از بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای  ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۴ درجه سانتیگراد، خنک‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی