بازدید 4101
۲

تصمیمات جدید برای قیمت ارز در کشور

در جلسه علنی نوبت دوم امروز مجلس شورای اسلامی در بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم نمایندگان با بند الف ماده ۱۱ موافقت کردند.
کد خبر: ۱۱۹۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴ 30 September 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ بر این اساس مقرر شد مطابق با سیاست‌های کلی برنامه هفتم مبنی بر ایجاد ثبات در سطح عمومی قیمت‌ها و نرخ ارز، دستگاه‌های اجرائی، بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی، صرافی‌ها و صادرکنندگان دولتی یا وابسته به شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی و سایر صادرکنندگان حقیقی و حقوقی مکلف هستند کلیه اطلاعات مربوط به دارایی‌های ارزی و جریان درآمد ارزی تحت مالکیت خود را تحت ضوابط و مطابق با شیوهای که بانک مرکزی مشخص می‌کند در اختیار این بانک قرار دهند.

دستگاه‌های اجرائی، بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی، صرافی‌ها و صادرکنندگان دولتی یا وابسته به شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی باید ارزهای در اختیار خود را با هماهنگی بانک مرکزی در چارچوب قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز عرضه نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ارز رو بديد بانكها مثل همه جاى دنيا بفروشند. مثل زمان خاتمى . اينجورى قيمت ثابت ميمونه و كسى احتكار نميكنه. البته ديگه كسى هم نميتونه دلالى كنه و خيلى از آقازاده ها كه همشون صرافى تضامنى (مردم از خنده) باز كردن بيكار ميشن.
خب رفتیم برای افزایش قیمت دلار
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست