بازدید 10925
۴

بازداشت عامل تشویش اذهان عمومی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری ادمین پیج اینستاگرامی که محتوای تفرقه افکنانه و ترغیب به اغتشاش منتشر می کرد، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸ 29 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر گفت:بر اساس رصد های صورت گرفته در فضای مجازی و گزارش های متعدد دریافتی از سوی کاربران به پلیس فتا مشخص شد فردی با اهداف مختلف از جمله تشویش اذهان عمومی و اخلال در نظم و امنیت اقدام به تهیه و انتشار کلیپ هایی در فضای مجازی با مضامین مختلف می کند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار متخصصان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد:پس از انجام اقدامات فنی و عملیاتی، فردی که اقدام به انتشار این گونه محتوا های غیرقانونی می کرد دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات و اقرار به بزه انتسابی و همچنین پاک سازی صفحات مجازی، به جهت تعیین تکلیف قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد:با توجه به اینکه دشمنان در روزهای اخیر اقدام به انتشار انواع محتواها به منظور برهم زدن نظم و آرامش مردم استان می کنند به تمامی کاربران فضای مجازی توصیه کرد ضمن بهره برداری صحیح از فضای سایبر از انتشار هرگونه کلیپ صوتی و تصویری در تضاد با امنیت و آرامش مردم و همچنین در تضاد با ارزش ها و هنجار های اجتماعی، اکیدا اجتناب کنند.

سردار جلیلیان خاطرنشان کرد: در مواجهه با موارد مشکوک و مخل نظم اجتماعی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir   و یا شماره گیری 096380 آن را به پلیس فتا اعلام نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
اصل تشویش اذهان روزنامه کیهان است چرا برخورد قانونی نمیکنید
مردم بلوچستان دقیقا چی میخوان؟ میخوان حجاب آزاد بشه؟ آزادی میخوان؟ دین عربها رو میخوان؟ اونا که زنهاشون در پستو قائم می‌کنند.
نمی‌دونم این بدبخت چی گفته که می گویید تشویش اذهان عمومی ولی می دونم شما عادت دارید هر کسی که یک فساد و یا ظلمی از نیروی انتظامی افشا کند یا اعتراض به یک بی اخلاقی در پلیس بکند شما او را متهم به تشویش اذهان عمومی می کنید و متهم به تضعیف و تخریب جایگاه پلیس و پرونده سازی
عالی سردار ممنون خدا نگهدار تون باشه کشور عزیزمان واستان سیستان و بلوچستان آرامش و امنیت میخواد ممنون از زحمات شما
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست