بازدید 4348
فصیحی یکصدم ثانیه کم آورد

آسیایی هانگژو: زن و مرد ایران درفینال دو ۱۰۰متر

فرزانه فصیحی در پایان رقابت زنان، بین ۲۵ دونده در جایگاه نهم قرار گرفت. هشت دونده اول از جمله اسماعیل‌نژاد به فینال صعود کردند.
کد خبر: ۱۱۹۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴ 29 September 2023

حسن تفتیان و حمیده اسماعیل‌نژاد، دوندگان سرعت ایران به فینال مردان و زنان ۱۰۰متر بازی‌های آسیایی رسیدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ اسماعیل‌نژاد ملی پوش دونده ایران در ماده دوی سرعت زنان به فینال بازی‌های آسیایی راه یافت اما فصیحی، دیگر دونده ایران از راهیابی به فینال بازماند.

در اولین روز از رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های آسیایی هانگژو، دوندگان سرعتی ایران در ماده دوی ۱۰۰ متر کار خود را آغاز کردند. 

حمیده اسماعیل‌نژاد و فرزانه فصیحی دو دونده ایران در بخش زنان هستند که در دور مقدماتی دوی ۱۰۰ متر به رقابت با دیگر دونده‌ها پرداختند.  اسماعیل‌نژاد در گروه سوم به رقابت پرداخت که در پایان با ثبت زمان ۱۱.۵۷ ثانیه فینالیست شد.

آسیایی هانگژو: زن و مرد ایران درفینال دو ۱۰۰متر

همچنین فصیحی در گروه دوم حضور داشت و با ثبت زمان ۱۱.۷۰ ثانیه در جایگاه چهارم گروه خود ایستاد و از رسیدن به فینال بازماند.

فرزانه فصیحی در پایان رقابت زنان، بین ۲۵ دونده در جایگاه نهم قرار گرفت. هشت دونده اول از جمله اسماعیل‌نژاد به فینال صعود کردند.

در پایان دور مقدماتی دو نفر برتر هر گروه به همراه دو نفر از بهترین رکوردها راهی مرحله فینال می‌شوند. از آنجایی که فصیحی در گروه دوم قرار داشت و نفرات سوم این دو گروه رکوردهایی بهتر از نماینده ایران ثبت کرده‌اند، شانس فصیحی برای صعود از بین رفت. فینال این مسابقه فردا (شنبه، هشتم مهر) برگزار می‌شود.

همچنین حسن تفتیان دارنده عنوان قهرمانی سال ۲۰۱۷ آسیا و نفر سوم سال گذشته قاره، در نیمه نهایی دوی ۱۰۰متر مردان در مرحله‌ مقدماتی دوم شد و به نیمه‌نهایی صعود کرد.

تفتیان البته به راحتی می‌توانست اول شود اما مشخصا نخواست که با تمام قوا بدود. او به دنبال کسب جواز صعود به فینال بود که به هدفش با رکورد ۱۰:۴۲ رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست