بازدید 2159

تنها راه مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان

معاون هماهنگ کننده ارتش با تاکید بر اینکه نیروی انسانی جوان، کارآمد و با انگیزه گنج‌های ارزشمند ارتش هستند، گفت: پیشرفت در تمامی عرصه‌ها، تنها راه مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان است.
کد خبر: ۱۱۹۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸ 29 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار سیاری در دوره تئوری معارف جنگ دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، اظهار داشت: نیروهای چهارگانه ارتش با بهره گیری از تجارب و دستاوردهای دوران دفاع مقدس پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرده اند و امروز شاهد طراحی و تولید بسیاری از سامانه های بومی و به روز در بدنه ارتش هستیم که با نمونه مشابه خارجی در رقابت است.

امیر دریادار سیاری با تشریح برخی از رشادت های حیرت برانگیز نیروی دریایی در طول دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: با تکیه بر دانش داخلی و اعتماد به نفس جوانان سرزمینمان، دستیابی به انواع تجهیزات به روز با فناوری بسیار بالا در مدت زمان کوتاهی محقق شد و هم اکنون شاهد طراحی و تولید انواع ناوشکن ها و زیر دریایی ها با قابلیت حمل موشک، بالگرد و انواع پهپادها هستیم.

وی با اشاره به برخی از دستاوردهای اخیر نیروی دریایی ارتش در طراحی و ساخت زیر دریایی و ناوشکن های پیشرفته از جمله جماران، سهند، دماوند، تفتان و ....، اظهار داشت: لحظه ای توقف در ارتقای توانمندی نظامی موجب دستیابی دشمن به نقشه های شوم می شود و تنها راه مقابله با دشمن در برهه کنونی پیشرفت علمی در تمامی عرصه ها است.

معاون هماهنگ کننده ارتش خطاب به دانشجویان دانشگاه پدافند، تاکید کرد: دانشجویان دانشگاه پدافند نقش خطیری در رشد، پیشرفت و آینده روشن نیروی پدافند هوایی ارتش ایفا می کنند و همواره باید با هم افزایی و تبادل دانش با سایر مراکز علمی، آموزشی و دانشگاهی این روند روبه رشد فزونی بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست