بازدید 2110

دشمنان با تحریم اشخاص دل خودشان را خوش می‌کنند

شهردار تهران با تاکید بر اینکه تحریم‌های اخیر آمریکا بازتاب فشارهایی است که به واسطه استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی ملت ایران به دشمنان آمده، گفت: دشمن با تحریم رسانه‌ها و شخصیت‌های ایرانی فقط دل خودش را خوش می‌کند.
کد خبر: ۱۱۹۵۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷ 29 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران در گفت وگو با فارس گفت: آمریکا و غرب با تحریم رسانه‌ها و شخصیت‌های ایرانی فقط دل خودشان را خوش می‌کنند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا اخیرا به بهانه‌های دروغین حقوق بشری و تلاش برای دخالت در امور داخلی و ایجاد تنش و ناآرامی در جمهوری اسلامی ایران، تحریم‌های جدیدی را اعلام کرد.

برهمین اساس دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (اُفک) وزارت خزانه‌داری آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود که خبرگزاری «فارس»، خبرگزاری «تسنیم» و شبکه «پِرِس تی‌وی» به لیست تحریم‌های این کشور اضافه شدند. در این بیانیه  همچنین ادعا شده بود که ۲۵ شخص از جمله مدیرعامل خبرگزاری فارس را هم تحریم کرده است.

تحریم نهادها و شخصیت‌های کشورمان از سوی غرب و آمریکا موضوع تازه ای نیست و در ۲۴ شهریور هم انگلیس چهار مقام ایرانی را به بهانه های واهی تحریم کرد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران که ۲۴ شهریور توسط دولت انگلیس تحریم شده در گفت‌وگو با فارس درباره تحریم‌های جدید آمریکا که همان تحریم خبرگزاری «فارس»، خبرگزاری «تسنیم» و شبکه «پِرِس تی‌وی» و ۲۵ شخصیت ایرانی است، گفت: به اعتقاد من کسانی که تحریم شدند باید به خودشان ببالند چون کاری کردند که دشمنان مردم ناراحت شدند و این هم موجب شد تا کینه خود را اینگونه نشان دهند.

شهردار تهران تاکید کرد: این جنس تحریم‌ها به خود بالیدن دارد و به تعبیر امام عزیز هر زمانی که دشمن از ما تعریف کرد ما باید به خودمان شک کنیم.

زاکانی افزود: نکته دیگر این است که از دشمنان این نظام و ملت کاری برنمی‌آید و فقط دل خودشان را با این تحریم های مضحک و شعارهای توخالی خوش می‌کنند.

وی تصریح کرد: همه عالم می‌دانند که چیزی از این تحریم‌ها برای دشمنان ما بیرون نمی‌آید و علناً این مسئله برای آنها یک التیام اولیه است برای زخم کاری ای که بر پیکره استکبار و دشمنان ملت رشید ایران ایجاد شده است.

شهردار تهران یادآور شد: این تحریم‌ها بازتاب فشارهایی است که به واسطه استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی ملت ایران به دشمنان آمده است و برای همین کینه خود را اینگونه نشان می‌دهند و هیچ خاصیتی هم ندارد و با این اقدامات جز اینکه خودشان را بیچاره‌تر می‌کنند راه به جایی نخواهند برد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی