بازدید 3053

برنامه سفر یک‌روزه رئیسی به استان اصفهان

محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور در خصوص سفر یک روزه آیت الله رئیسی به استان اصفهان، گفت: صبح فردا هفتم مهرماه آیت الله سید ابراهیم رئیسی به منظور بازدید و افتتاح چند پروژه و حضور در آیین افتتاحیه پنجمین دوره جایزه بین‌المللی مصطفی (ص) به اصفهان سفر می‌کند.
کد خبر: ۱۱۹۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰ 28 September 2023

به گزارش «تابناک»، منصوری بازدید از خط انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم این طرح، را نخستین برنامه دکتر رئیسی در استان اصفهان معرفی کرد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور بیان کرد: در جریان این سفر با حضور دکتر رئیسی فاز اول نیروگاه فولادمبارکه به ظرفیت ۳۰۷ مگاوات افتتاح خواهد شد، ظرفیت کلی این نیروگاه ۹۱۴ مگاوات است.

وی تصریح کرد: این نیروگاه ایرانی پیشرفته با راندمان بالا و رعایت مسائل زیست محیطی با کاهش آلایندگی به میزان ۱۵ درصد ، به دست صنعت گران و مهندسان ایران با مشارکت ۷۶ شرکت در تامین، ساخت و نصب تجهیزات ساخته شده است. 

منصوری با اشاره به اینکه دکتر رئیسی در این سفر در پالایشگاه اصفهان حضور خواهد یافت، عنوان کرد: با حضور رئیس جمهور پروژه تصفیه گازوییل (DHT) پالایشگاه اصفهان به بهره‌برداری رسمی خواهد رسید.

وی افزود: از جمله دستاوردهای این پروژه می توان به تولید روزانه ۱۰۰ هزار بشکه گازوییل و سوخت پاک مطابق با استاندارد یورو 5، جلوگیری از انتشار ۳۰۰ تن گوگرد در روز در هوای کلانشهرهای کشور و کاهش گوگرد گازوییل تولیدی پالایشگاه به کمتر از ppm۱۰ اشاره کرد.

منصوری در پایان اضافه کرد: مراسم افتتاحیه جایزه بین‌المللی مصطفی (ص) که به نوبل اسلامی در جهان مشهور است نیز با حضور رئیس جمهور در اصفهان برگزار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست