بازدید 2362
۴
در گردهمایی پیشکسوتان سپاه

سرلشکر سلامی: شاهد زمین‌گیر شدن دشمنان هستیم

فرمانده کل سپاه گفت: شاهد به زباله‌دان رفتن برخی از قدرت‌ها و زمین‌گیر شدن شیاطین و ناکام شدن دشمنان هستیم.
کد خبر: ۱۱۹۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴ 28 September 2023


به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه ۶ مهر ۱۴۰۲) در گردهمایی پیشکسوتان سپاه که در حسینیه امام رضا (ع) نیروی هوافضای سپاه برگزار شد، اظهار داشت: این حسینیه امروز عطر جهاد و رایحه دل‌انگیز شهادت، جوانمردی، استواری، فداکاری، ایمان، اخلاق، انسانیت و تواضع را می‌دهد؛ شما پیشکسوتان ۴۳ سال پیش در چنین روز‌هایی عازم سفری بودید که بازگشت آن مبهم بود.

وی افزود: خانه‌های شما دروازه‌های بهشت شده بود، همه در جهاد بودید؛ امروز این چین و چروکی که در صورت و پیشانی‌های ما است رمز خوشبختی است؛ آنانی که ۴۳ سال قبل به جهاد رفتند، هنوز هستند و در میدان حضور دارند.

سردار سلامی گفت: شما نگذاشتید دشمن به هدف خود برسد، چون امروز هستید و این یعنی ما پیش رفتیم و دشمن به آرزو‌های خود نرسیده است؛ شاهد به زباله‌دان رفتن برخی از قدرت‌ها و زمین‌گیر شدن شیاطین و ناکام شدن دشمنان هستیم.

فرمانده سپاه افزود: شما سال‌های سختی را در میدان گذراندید؛ این سال‌ها سرشار از بغض دشمن، صلابت شما و فرزندانتان بوده است؛ دشمن دست نکشیده هر چند شکست خورده، ولی دست نکشیده است، اما با این حال سست و کم‌رمق شده و دیگر آن دشمن سال‌های دور نیست.

وی بیان داشت: شما مدام پیروز و قوی شده‌اید، چون یک روز با آرپی‌جی می‌جنگیدید و فکر می‌کردید این قوی‌ترین سلاح است، اما روز گذشته ماهواره به فضا پرتاب کردید این سیر صعودی حرکت ما است که تحت رهبری امام خمینی و امام خامنه‌ای به دست آمده است.

سردار سلامی ادامه داد: هر کجا دشمن علیه ما فتنه کرد، ما موفق شدیم، چون تمام اسرار موفقیت‌های ما در دوره سخت دفاع مقدس و شهادت زنان و مردان کشورمان نهفته است؛ این کشور پیشرفت کرد و در کناره‌های مدیترانه جنگید و دشمن را تجزیه و مزدورانش را تعقیب کرد؛ کشور پیش رفت و ساخته شد آن هم در تحریم و انزوایی که می‌خواستند تمام روابط سیاسی ما را با دنیا قطع کنند، اما نمی‌توانند.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: این نفوذی که ایران دارد قائل به حذف شدن نیست هر چند می‌خواهند، ولی نمی‌توانند؛ من شعار نمی‌دهم، چون صحنه واضح است و نمی‌توان اغراق کرد؛ ما یاد گرفتیم حرف‌های واقعی بزنیم و مطابق آن عمل کنیم و به حرف‌هایی که می‌زنیم وفادار باشیم.

سرلشکر سلامی گفت: دشمن به قلب و ذهن جوانان کشورمان یورش برد تا آن‌ها را از حجاب و محبت به اهل بیت جدا کند، اما در اربعین دیدید تمام تلاش‌های شیطانی آن‌ها به گور سپرده شد؛ جوانان ما در پیاده روی اربعین درخشیدند؛ دختران ما با چادر آمدند و پسرانمان نماز خواندند؛ ما با حقیقت، عمل، صداقت و حریت با آن‌ها مقابله می‌کنیم، اما آن‌ها می‌خواهند با صوت ما را شکست دهند در حالی که نمی‌دانند پیروزی همواره با حق است.

وی اظهار داشت: همه جا خدا ما را مدیریت کرد و دست خدا در تمام این پیروزی‌ها و شکست‌ها مشخص است؛ این به ما امید می‌دهد، زیرا سرانجام حق پیروز خواهد شد و وعده خدا هم همیشه حق بوده است؛ بی ایمان‌ها نمی‌توانند مؤمنان را خفیف کنند برای اینکه مؤمن عزیز است و شکسته نمی‌شود.

سرلشکر سلامی افزود: سال گذشته دیدید چه غوغایی به پا کرده بودند و به فریب و شایعه‌ها و اکاذیب دل خوش بودند، ولی ناگهان همه چیز تغییر کرد و آن‌ها شکست خوردند؛ امسال هم در سپاه یزید ببینید چه ذلت، آشوب، یاس و پژمردگی میان سران و هواداران آن‌ها به‌وجود آمده و این را آشکارا به زبان می‌آورند.

وی افزود: ما از شما به خاطر مجاهدت‌های سال‌های دور و نزدیک متشکریم و تلاش داریم مشکلات شما پیشکسوتان را رفع کنیم، چون بهتر از شما نداریم؛ ما برای شما آرزو‌های بزرگ داریم که همیشه عزیز و در سلامت باشید لذا تمام تلاش خود را می‌کنیم تا رضایت شما را کسب کنیم؛ اسلام همیشه به شما نیاز دارد و ملت تا ابد از شما متشکر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۴
احسنت سردار دلاور
تشکر سردار عزیز. اردوغان و علیف را هم سرجایشان بنشانید
تو هم موفق باشی سردار!!
دیگه همه رو از دم زمین گیر کردین ، موفق باشی فرمانده
اگه تونستی گرونی را هم زمین بزنی استکبارم زمین زدی منتظرتیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست