بازدید 2537

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۷ صبح روز شنبه ۸ مهر ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .
کد خبر: ۱۱۹۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸ 27 September 2023


به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله جهان تاب اظهار داشت: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت 7 صبح روز شنبه 8 مهرماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در می‌آید.

رئیس پلیس راه مازندران، افزود: تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت 7 صبح روز شنبه در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس ، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت 12 تا 24 روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 5 و 6 مهر ماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر تا 24 همان روزها از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روزهای جمعه و شنبه 7و 8 مهرماه از آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روزها از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد شد .

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلرها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 امروز چهارشنبه 5 مهرماه و همچنین از ساعت 7 صبح تا 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 6 و 7 مهرماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان افزود: تردد کلیه وسایط نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 22 روز جمعه 7 مهرماه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی  از شمال به جنوب  به صورت مقطعی یک طرفه انجام می شود .

سرهنگ جهان تاب همچنین یادآور شد: اجرای محدودیت های پیش بینی شده  منوط به افزایش حجم ترددها بوده و در صورت عادی بودن ترافیک با هماهنگی محدودیت ها کان لم یکن تلقی می شود .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست