بازدید 3531

مرگ غم انگیز دختر دانش آموز در مدرسه

کد خبر: ۱۱۹۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴ 27 September 2023

دانش‌آموز دختر پایه هفتم هنگام ایستادن در صف کلاسی مدرسه در روستای چکوسر شهرستان شفت براثر ایست قلبی  جان باخت.

به گزارش ایران، محمد فائزی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان از اعزام سریع نیروهای امدادی به‌محض وقوع حادثه به مدرسه چکوسر خبر داد و اظهار کرد: متأسفانه نیروهای اورژانس هنگام معاینه این دانش‌آموز، آثاری از حیات را در وی مشاهده نکردند.  

حنظله مرزبند رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان نیز گفت علت اولیه مرگ این دانش آموز ایست قلبی عنوان شده اما باید منتظر نتایج کالبدشکافی از سوی پزشکی قانونی باشیم.

دانش‌آموزان حاضر در مدرسه که شاهدان عینی این مرگ بوده‌اند، گفتند که ساعت حدوداً هفت و نیم بود که سریعاً پس از افتادن دانش‌آموز، کادر مدرسه با اورژانس تماس گرفتند.

اورژانس ۱۱۵ حدود ساعت یک ربع به هشت صبح  خود را به مدرسه رساند اما دختر دانش آموز جان باخته بود.یکی از مسئولان بیمارستان امام رضا علیه‌السلام شفت نیز به خبرنگار فارس گفت: دختر دانش‌آموز بدون داشتن علائم حیاتی ساعت هشت صبح به بیمارستان آورده شد.

به گفته وی، علاوه بر کادر حاضر در اورژانس، پزشکان متخصص اطفال و قلب نیز در محل حضور داشتند که عملیات احیا را به مدت یک ساعت و نیم انجام دادند اما علائم حیاتی دانش‌آموز برنگشت. آن‌طور که فائزی، مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان اعلام کرده، جسد دانش‌آموز برای بررسی دقیق‌تر مرگ به پزشکی قانونی منتقل‌شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست