بازدید 3209

رضایت خانواده سارق به زن راننده

کد خبر: ۱۱۹۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱ 27 September 2023

زن جوان که هنگام به دام انداختن موتورسوار سارق او را به کام مرگ کشانده بود با تلاش بازپرس جنایی موفق شد رضایت اولیای دم را به شرط پرداخت دیه جلب کند.

به گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از 5 بهمن سال گذشته و به‌دنبال مرگ مرد موتورسواری در خیابان پاسداران به دستور بازپرس وحید ناصری آغاز شد.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد پسر فوت شده سارق سابقه‌داری است که حین سرقت کیف راننده زن با خودروی سواری تصادف کرده و جانش را از دست داده است.

در ادامه تحقیقات خانواده مقتول به دادسرای امور جنایی تهران رفته و از راننده خودرو که زن جوانی به نام زهره بود، شکایت کردند. اما زهره در تحقیقات گفت: همراه کودک خردسالم در حال رانندگی بودم که موتورسیکلتی با دو سرنشین به من نزدیک شد، یکی از آنها با قمه شیشه خودرو را شکست و کیفم را سرقت کردند.

سارقان لاستیک خودروام را پنچر کرده بودند به همین خاطر تعادل خودرو از دستم خارج شد و با موتور سارقان برخورد کردم.به دستور بازپرس جنایی دوربین محل تصادف از سوی کارشناسان مورد بازبینی قرار گرفت و در نهایت کارشناسان اعلام کردند، زن جوان در این تصادف مرگبار 50 درصد مقصر است، بنابراین به اتهام قتل شبه‌عمد با وثیقه آزاد شد.

در ادامه بازپرس جنایی با خانواده پسر جوان صحبت کرد و سرانجام تلاش‌های وی نتیجه داد و اولیای دم با حضور در دادسرا رضایت خود را به شرط پرداخت دیه از مجازات زن جوان اعلام کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی