بازدید 2118

حضرت امام خمینی (ره) خودباوری را به ملت ایران برگرداند /سرریز فناوری‌های دفاعی را باید به بخش خصوصی وارد کرد

دکتر محسن رضایی فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به مناسبت گرامیداشت ایام دفاع مقدس با حضور در شرکت طراحی و ساخت هواپیماهای سبک وزارت دفاع گفت: سرریز فناوری‌های دفاعی را باید به بخش خصوصی وارد کرد و با بهره گیری از پیشرفت های صنعت دفاعی خلاءهای موجود در حوزه غیر دفاعی را برطرف نمود.
کد خبر: ۱۱۹۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ 27 September 2023

دکتر محسن رضایی فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به مناسبت گرامیداشت ایام دفاع مقدس با حضور در شرکت طراحی و ساخت هواپیماهای سبک وزارت دفاع، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دلاورمردی‌های رزمندگان در طول این دوران گفت: شما با روحیه توکل و اعتماد به نفس دوران دفاع مقدس، کارهای بزرگی در سطح جهانی و بین‌المللی انجام داده اید و ادامه دهندگان راه مجاهدین دیروز برای حمایت از ایران و ملت هستید.

محسن رضایی در ادامه با اشاره به تاریخچه حملات دشمنان به ایران در طول 400 سال اخیر گفت: ایران در تمام این جنگ ها همیشه شکست خورده و تنها در دوران جنگ تحمیلی توانست در مقابل اتحاد دو ابرقدرت شرق و غرب که تنها بر سر جنگ با ایران متحد شده بودند ایستادگی کند.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) خودباوری را به ملت ایران برگرداند، تصریح کرد: ملت ایران با اتکا به جوانان خود توانست در تمام این 44 سال ایستادگی کند و شرایط سخت را پشت سر بگذارد. با خودباوری بود که ما توانستیم در حوزه پهپادی به جایی برسیم که هم اکنون بسیاری از کشورهای توسعه یافته مشتریان ما محسوب می‌شوند.

وی در پایان به ارتباط صنعت دفاعی کشور و بخش غیر دفاعی اشاره کرد و گفت : تجربیات دنیا نشان داده که می‌توان سرریز فناوری‌های دفاعی را به بخش خصوصی وارد کرد و با بهره گیری از پیشرفت های صنعت دفاعی خلاءهای موجود در حوزه غیر دفاعی را برطرف نمود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست