بازدید 5964
انصراف شهدای رزکان البرز از فروش امتیاز تیم

احیای پاس تهران؟ شاید یک شوخی بود

کد خبر: ۱۱۹۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹ 25 September 2023

باشگاه شهدای رزکان البرز در لیگ دسته دوم کشور تیمداری خواهد کرد و به این ترتیب دیگر خبری از بازگشت عجیب تیمی به نام پاس تهران نیست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در پی عدم پایبندی مسئولان خودخوانده تیم پاس تهران! جهت خرید امتیاز باشگاه شهدای رزکان البرز؛ مسئولان باشگاه کرجی که پیش از این و پس از پایان فصل قبل لیگ دو تصمیم بر خودداری از تیمداری گرفته بودند، از تصمیم خود منصرف شدند و قصد دارند در رقابت‌های فصل پیش روی بار دیگر در لیگ دسته دوم کشور به تیمداری خود ادامه دهند.

گفته می‌شود تنها حدود ۴ میلیارد تومان از معامله انتقال امتیاز باشگاه به داعیه داران پاس تهران پرداخت شد و از حدود دو برابر این رقم خبری نشد.

تیمی با عنوان پاس تهران که دو دهه قبل به همدان واگذار شد و دیگر هیچ اثری از آن نیست، تحت هدایت فردی به نام ناصر فریادشیران شروع به تمرینات کرد تا با خرید امتیاز شهدای رزکان در مسابقات حاضر شود اما این موضوع از جنبه های زیادی دچار ایراد و نقص حقوقی بود.

بهرحال این جنجال زودگذر هم تمام شد و خبری از ظهور ناگهانی پاس آن هم از نوع تهرانی‌اش نیست؛ هرچند از اساس این برند متعلق به نیروی انتظامی و پلیس کشور است و معلوم نیست چه فرد مسوولی این اسم و برند ثبت شده سابق که سالهاست واگذار شده، را به این مدعیان مجددا واگذار کرده است؟!

حالا به احتمال فراوان محسن کریمی همچنان هدایت این تیم را در فصل جدید برعهده خواهد داشت، اما قرار است تکلیف قطعی سرمربی و اعضای کادرفنی جدید طی روزهای آینده مشخص شود.

تصمیم بر تیمداری باشگاه شهدای رزکان در شرایطی گرفته شده است که حدود ۱۴ روز به آغاز بازی‌ها باقی مانده است و باید دید مدیران این باشگاه در فاصله مدت باقی مانده تا شروع مسابقات فصل جدید با چه تمهیداتی تیم خود را آماده حضور در مسابقات خواهند کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست