بازدید 7236
۶

اعلام دلیل ترافیک سنگین تهران

جانشین رئیس پلیس راهور از شناسایی ۳۰۰ مدرسه در معابر پر تردد تهران خبر داد و گفت: ۱۶۶ گلوگاه ترافیکی در بزرگراه‌ها و مناطق تهران شناسایی شده است.
کد خبر: ۱۱۹۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲ 25 September 2023

به گزارش تابناک، سرهنگ موسوی پور جانشین رئیس پلیس راهوردر جلسه ستاد استقبال از مهر با بیان اینکه ترافیک امروز سوم مهر ماه نسبت به اول مهر ماه ۲۰ درصد بیشتر شده است، گفت: پلیس در آماده باش ۱۰۰ درصد قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ مدرسه که در معابر اصلی و پر تردد قرار دارند شناسایی شده‌اند، گفت: ۱۶۶ گلوگاه ترافیکی در بزرگراه‌ها و مناطق شناسایی شده است و برای رفع آنها در حوزه مهندسی ترافیک اقدامات موثری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات شاخص شهرداری تهران آسفالت معابر بود، افزود: در روز اول مهر ماه همکاران ما در ۷۹ نقطه مستقر شدند و طرح جلوگیری از تردد کامیون‌ها را اجرا کردند و در روز اول مهر از تردد ۷۹۶ کامیون جلوگیری کرده و امروز هم در نقاط مختلف مستقر هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
دلیل؟؟؟؟
جمعیت زیاد
دلیل؟؟؟؟
مهاجرت از ده و روستا
آقای رادان هیچ میدونید که ترافیک جاده چالوس بدلیل عدم توانایی و مدیریت پلیس راه می‌باشد ؟!!! آقای رادان چرا از قابلیت های اتوبان تهران شمال و جاده چالوس بطور هماهنگ در جهت رفع ترافیک این منطقه استفاده نمیشود، آقای رادان مردم منطقه جاده چالوس بخصوص بومیان منطقه از ندانم کاری مدیران شما در اتوبان تهران شمال و جاده چالوس ناراضی هستند .
آیا جانشین رئیس پلیس راهور می داند که با ایجاد طرح ترافیک و زوج و فرد ( آلودگی هوا نمی گم چون مسخره است آلودگی هوا در همه جای شهر وجود دارد) یاعث ترافیک سنگین در خارج از طرح شده است و مسئول این ترافیک سنگین تصمیم گیران این طرح های غیر کارشناسی هستند.
ترافیک سنگین در معابر تهران بخاطر عدم حضور پلیس به اصطلاح راهنمایی و راننگی است متاسفانه پلیس بجای راهنمایی و راننگی در معابر خلوت در حال جریمه کردن با دوربین های شاه نشین شان هستند

اکثر ترافیک تهران بخاطر عدم کنتترل خروجی ها می باشد

بزرگراه بابایی خروجی شریعتی غرب به شرق
بزرگراه مدرس خروجی همت شمال به جنوب
بزرگراه مدرس خروجی همت جنوب به شمال
بزرگراه مدرس خروجی حکیم
بزرگراه همت خروجی اشرفی اصفهانی
بزرگراه صیاد خروجی رسالت
بزرگراه مدرس خروجی شهید بهشتی و مطهری شمال به جنوب
خیابان مطهری خروجی ترکمنستان
و...

اگر پلیس برای این خروجی های در زمان اوج ترافیک تدبیر کند قطعا این حجم ترافیک روان خواهد شد
در خروجی ها که فقط محل گذر یک خودرو می باشد مشاهده می شود چند لاین خودرو تشکیل شده و شریان بزرگراه را می بندد
سلام با این راه حل ها هیچ مشکلی برطرف نمی سه لطفا به فکر راه چاره باشید . افزایش سرسام آور خودرو ، قیمت بنزین ، ضعیف بودن حمل و نقل عمومی ، عمر مفید خودرو ها ، افزایش جمعیت تهران ، و مرکزیت همه شرکت ها اداره ها و مشاغل خدا به دادمون برسه با این مدیریت بی خیال مسئولین
چراغ راهنمایی ها یک از عوامل اصلی ترافیک شهری هستند برای مثال چراغ راهنمایی چهاراه قصر 200 ثانیه برای خیابان بهشتی و 30 ثانیه برای خیابان شریعتی است !!!!!!!!!!!!!!! (که حداقل باید 200ثانیه به 100 ثانیه باشد)یا چراغ سه راه پلیس 80 ثانیه خیابان شریعتی است و 80 ثانیه خیابان پلیس در حالی که به دلیل وسعت خیابان شریعتی و تخلیه سریع آن باید 80 به 40 ثانیه باشد و ........
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست