بازدید 3871
۶

معوقات رتبه‌بندی معلمان با صدور احکام جدید واریز شد

معاون وزارت آموزش‌وپرورش گفت: معوقات رتبه‌بندی معلمان پس از صدور احکام جدید با حقوق شهریور واریز شد.
کد خبر: ۱۱۹۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸ 25 September 2023

به گزارش «تانناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در برنامه تلویزیونی تهران ۲۰ گفت: امروز روز نخست سال تحصیلی بود و جشن بازگشایی در همه مدارس انجام شد و رویکرد ما توجه به مدارس دولتی است.

وی درباره سرویس مدارس افزود: این موضوع ارتباط مستقیم با آموزش و پرورش ندارد و وظیفه مدیر مدرسه فعالیت آموزشی و تربیتی است. در آیین نامه جدید سرویس مدارس بحث‌های کارشناسی در این‌باره انجام شد و اگر مدیر مدرسه بخواهد برای سرویس هم وقت بگذارد با مشکل مواجه می‌شود، شهرداری و وزارت کشور مسئولیت پیدا کردند کار سرویس مدارس را انجام دهند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: از سال گذشته تاکنون ۲۰ هزار و ۲۰ مدرسه با ظرفیت ۱۰ هزار کلاس درس ایجاد شد همچنین باید برای جذب معلمان با کیفیت اقدام کنیم و امسال ۵۰ هزار معلم جدید را جذب کردیم.

کاظمی درباره آموزش معلمان مدارس غیردولتی عنوان کرد: این فرایند از خرداد ماه شروع شده و توسط دانشگاه فرهنگیان ارائه می‌شود که در برخی استان‌ها فرآیند آموزش این معلمان به اتمام رسیده است.

وی درباره خدمتگزاران و سرایداران مدارس بیان کرد: با همراهی سازمان اداری و استخدامی تا پایان سال ۱۴۰۲ مجوز لازم نهایی شده و تعدادی خدمتگزار و سرایدار برای مدارس جذب می‌کنیم و تا پایان اسفند این کار انجام خواهد شد.

کاظمی درباره نبود معلم در برخی مدارس ابتدایی بیان کرد: نتایح آزمون استخدام آموزگار روز پنجشنبه هفته گذشته اعلام شد و سازماندهی این افراد در مناطق مشخص بود و از روز دوشنبه سازماندهی انجام خواهد شد و البته در برخی استان‌ها امروز سازماندهی این معلمان اتفاق افتاد و آن‌ها در مدرسه حضور داشتند، اگر والدین در مدرسه‌ای با نبود معلم مواجه بودند می‌توانند به اداره آموزش و پرورش منطقه مراجعه و موضوع را اعلام کنند البته ادارات آموزش و پرورش از موضوع آگاه هستند، با توجه به افزایش جمعیت دانش‌آموزی و بازنشستگی نیروی انسانی شاهد بودیم که ورودی معلم اندک بود و بیشترین استخدام در دو سال گذشته انجام شده است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره کمبود حقوق معلمان مدارس غیردولتی عنوان کرد: آموزش و پرورش به دنبال تصویب قانون برای حمایت بیشتر از معلمان مدارس غیردولتی است و طرحی از سال گذشته در حال بررسی است که براساس آن مدارس غیردولتی برای پرداخت حقوق از قانون کار تبعیت خواهند کرد.

وی در پایان با اشاره به ممنوعیت به کارگیری معلمان خرید خدمات بیان کرد: همکاران ما به دنبال مجوز هستند البته اکثر معلمان خرید خدمات در آزمون استخدامی اخیر شرکت کرده و پذیرفته شدند.

کاظمی درباره معوقات رتبه بندی معلمان گفت: معلمانی که به رتبه‌بندی معترض بودند و احکام جدید آن‌ها بعد از اعتراض صادر شد با حقوق شهریور معوقات برایشان واریز شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۶
از همسانسازی حقوق بازنشستگان کشوری چه خبر
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
من خودم بازنشسته هستم واز این بابت طلب دارم
به نظر من بازنشسته ها از نظر دولت مردان نیروهای اسقاطی وبال گردن کشور هستند به همین خاطر هم الان چهار ساله که مبلغی بابت همسان سازی طلب دارم که تا به حال 80 درصد ارزش ان از بین رفته هنوز هم پرداخت نشده ولی رتبه بندی معلمان پرداخت شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دروغه
با رتبه بندی ناعادلانه باز هم فرهنگیان از فقرای جامعه اند. متاسفم.
من فرهنگی با 25 سال سابقه کار مستاجرم و یک خانه ندارم. حتی مسکن مهر هم به من ندادند...
دروغگو
چرا دروغ میگید مگر پیامبر نگفتند دروغ کلید بدیهاست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی