بازدید 27319

خبر جدید بانک مرکزی برای مستاجران

بانک مرکزی اعلام کرد: به‌منظور حمایت از مستأجرین و در راستای اجرای مصوبه مورخ ۳/۳/۱۴۰۱ شورای پول و اعتبار، اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن از محل منابع بانکی موضوع ماده(۴) قانون جهش تولید مسکن تا پایان سال ۱۴۰۲ تداوم می یابد.
کد خبر: ۱۱۹۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ 25 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، طبق اعلام بانک مرکزی، پیرو نامه شماره ۱۶۸۷‏‏/۰۲ مورخ ۰۷‏‏/۰۱‏‏/۱۴۰۲ درخصوص اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن از محل منابع موضوع ماده(۴) قانون جهش تولید مسکن و حسب تصمیمات متخذه در پانزدهمین جلسه کمیسیون عملیات پولی و اعتباری مورخ ۲۲‏/۰۶‏/۱۴۰۲ مقرر شد:
 
«به‌منظور حمایت از مستأجرین و در راستای اجرای مصوبه مورخ ۳‏‏‏/۳‏‏‏/۱۴۰۱ شورای پول و اعتبار، اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن از محل منابع بانکی موضوع ماده(۴) قانون جهش تولید مسکن در قالب سقف کلی مصوب شورای پول و اعتبار مورخ ۳‏‏‏/۳‏‏‏/۱۴۰۱ (۴۰۰ هزار میلیارد ریال) و سهمیه‌های ابلاغی به بانک‌های عامل تا پایان سال ۱۴۰۲ تداوم یابد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۲۱
منم گرفتم... صد میلیون وام... با یک زونکن مدارک مورد نیاز..... افتخار بسیار بزرگی است که وام 28 درصدی بهم تعلق گرفت.... البته میدونستم 8 درصد میگذاشتم روش و میدادم به خود صابخونه (اجاره به جای رهن) دیگه اینقدر وام و مدرک و ضامن و ... هم نمی خواست
پاسخ ها
میلاد حمیدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
به نام مستاجر به کام صاحب خانه ها. دوستان این حمایت از مستاجر نیست حمایت از صاحبخانه و مطابق سیستم غربی سرمایه داری است که به جای فقرا از ثروتمندان حمایت می شود. حتی در سیستم سرمایه داری کرایه توسط دولت کنترل می شود و نرخ ها مشخص است. اما در کشور ما هیچ کنترلی نیست. حمایت از مستاجر یعنی جلوگیری از بالارفتن اجاره !
خبرهای خووووووووب و خووووووووش
رفتم بانک میگم یه بازنشسته هست ضمانتم رو بکنه برای وام ودیعه ۷۰ تومنی میگه نمیشه به چن تا کارمند رو زدم نشد و وام نگرفتم بعد وزیر میگه زیر صد تومن ضامن نمیخواد!!!!!!
اولا یکماه تو تابستون اهواز دوندگی کردم تا شعبه بانک قانع شد که همچین وامی رو باید بپردازه
دوم کارمند شعبه طوری با من رفتار کرد که با متکدی دم بانک رفتار نمی‌کرد
سوم ،این شامل اون افرادی که امر به معروف رو فقط مو و پوشش بانوان میدونن،سود این وام بالای صد در صده. یه وقت این سود ربا گونه اذیتشون نکنه؟
از اول انقلاب تا حالا هر وقت دولت برای مسکن وام داده بای اینکه کمک به طبقه بی مسکن باشد باعث افزایش قیمت مسکن و ااره بهاء شده است
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
من پدرم امد ضامن بشه رییس بانک بهم گفت ضامن درجه ۱ نمیشه بهش گفتم مگه آوردمش شهادت بده بخدا نزدیک ۱ سال دوندنم تا وامو گرفتم
از اول فروردین هیج بانکی در قموحاضر نشده وام بده با اینکه چند شعبه رئیسش آشنا هم بودن
خواهشا"اگه بانکی سراغ داریدکه وام میده به ماهم بگیدماهربانکی میریم میگن جلووامهاروبرای مهارتورم گرفتند
با سلام از کجا میشه ضامن پیدا کنیم برای وام خواهشاً اگه کسی می‌تونه کمک کنه بگه
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
اینطوری که من شنیدم فقط باید مریخی باشه????
همش دروغه بانک نیست که نرفته باشم همه میگن که اعتبارنداریم بعضیهاشونم مسگن رئیس جمهورشکراضافی خورده مثل بانک ملی بومهن
گوشی گلکسی:
ما در یکی از شهرک های ساری زندگی میکنیم.
اما وام ودیعه به ما تعلق نمیگیرد.
توی سایت وزارت مسکن برامون نوشته :"وام ودیعه برای روستا نداریم"!!!
آخه اینجا تا ساری, ۵ دقیقه هم نمیشه, چرا حرف مفت میزنید؟؟؟
خرید خونه اینجاها بالای دو میلیارد هست. ما توی اجاره خونه موندیم.
لطفا به ما هم وام ودیعه مسکن بدید.
بعد ازاینکه ۷۰۰ هزار تومان هزینه ثبت نام بنگاه گرفتند تمامی مدارک که بانگ خواسته بود دادیم گفتند فعلا تو سیستم جلوی وام ها بسته شده به خدا دیگه اینها از قران هم لباس بپوشند هیچ کس اعتماد نمیکند اونقدر به مردم دروغ گفتند .
دروغ‌گفتن‌خرجی‌وزحمتی‌ندلد
سلام این دولت در دارای برای واحد های اجرای نرخ اجاره بها تعیین کرده هرکس یا شخصی واحد یا خانه خود را کمتر از نرخ دولت اجاره بدهد مالیات نرخ تعیین شده دولت از گرفته خواهد شد این یعنی دولت خودش یا اشخاصی به نفع خود از تورم حمایت می کند
تداوم یابد یعنی چی؟ آیا مبلغ ودیعه مسکن پرداخت می‌ شود بدون سنگ اندازی ضامن .چرا با نامه کسر از حقوق این مشکل را بر طرف نمیکنید اگر نظرتان واقعا" کمک به مستاجر است
الآن مبلغ وام برا شهرهای کوچک برا سال 1402 چقدر تصویب کردند
فقط دروغ به خورد ملت بدید
تمام مدارکم رو کامل کردم اما هر بانکی میرم میگن سهمیه کامل شده
ساکن اهوازم شش ماه است هربانکی مراجعه میکنم برای ودیعه مسکن میگن بودجه نداریم
این وامها به ازما بهترون میدند؟؟؟؟؟؟؟
سلام‌ ما وام نمیخواییم شما افغانی ها رو بیرون کنید هم خونه بهتر گیر میاد هم اجاره ها درست میشه تا اینها میان تو ایران همه جا هم رخنه کردن کل ایران شده افغانی با این وضع برا ایرانی ها دیگه خونه گیر نمیاد مسئولین غیرت داشته باشید برا هموطن خودت .
لطفا اگه کسی وام ازدواج داره من خریدارم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست