بازدید 82351
پانصد و شصت و ششمین روز از حمله روسیه به اوکراین

موشک باران سنگین ناوگان دریایی روسیه توسط اوکراین+ فیلم/آماده شدن آمریکا برای ارسال موشک‌های دور برد به اوکراین

پانصد و شصت و شش روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۹۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶ 22 September 2023

موشک باران سنگین ناوگان دریایی روسیه توسط اوکراین

بین الملل تابناک: پانصد و شصت و شش روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

تایید اصابت موشک به مقر ناوگان دریای سیاه روسیه+ فیلم
۱۴۰۲/۰۷/۰۱ - ۰۲:۳۶

 وزارت دفاع روسیه جمعه شب با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور پنج موشک اوکراینی را در مسیر بندر سواستوپل در شبه جزیره کریمه رهگیری و منهدم کرده است.

تعداد بازدید : 27241

در ادامه این بیانیه آمده است: در نتیجه حمله موشکی اوکراین به بندر سواستوپل، ساختمان تاریخی مقر ناوئگان دریای سیاه روسیه آسیب دیده و یک نظامی این کشور ناپدید شده است.

آماده شدن آمریکا برای ارسال موشک های دور برد به اوکراین
۱۴۰۲/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۵

سه مقام آمریکایی و یک مقام کنگره روز جمعه به ان بی سی نیوز اعلام کردند که جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا به ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین وعده ارسال تعداد کمی از موشک‌های دوربرد ATACMS به کی‌یف را داده است.

 این مقامات که اجازه نداشتند به طور عمومی در این‌باره صحبت کنند اعلام نکردند که این موشک‌ها در چه زمانی به اوکراین ارسال خواهد شد. آن‌ها حتی زمان صدور اعلامیه در این‌باره را تعیین نکردند.

مقام کنگره آمریکا اعلام کرد که هنوز بحث‌هایی درخصوص نوع و تعداد موشک‌های ارسالی به اوکراین وجود دارد.

تنش‌های اوکراین با ورشو و غرب تشدید خواهد شد
۱۴۰۲/۰۶/۳۱ - ۲۰:۲۲

سخنگوی کرملین امروز (جمعه) اعلام کرد که به تخمین مسکو، تنش‌های کی‌یف با ورشو و دیگر کشورهای اروپایی افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: شاهد هستیم که تنش‌هایی میان کی‌یف و ورشو وجود دارد. حدس می‌زنیم که این تنش‌ها افزایش یابد.

او همچنین گفت که تنش‌های میان کی‌یف و دیگر کشورهای اروپایی هم به مرور افزایش خواهد یافت و این امری اجتناب‌ناپذیر است.      

ماتئوش موراویِتسکی، نخست وزیر لهستان روز چهارشنبه اعلام کرد که ورشو اکنون بر روی تسلیح مجدد ارتش خود متمرکز شده و دیگر به کیف کمک نظامی نمی‌کند.

وزیر دفاع چک: اگر ورشو و کی‌یف آشتی نکنند، همه ما بازنده‌ایم
۱۴۰۲/۰۶/۳۱ - ۲۰:۲۱

وزیر دفاع جمهوری چک نسبت به عواقب تنش‌های اخیر میان کی‌یف و ورشو هشدار داده و برطرف نشدن آن را شکست غرب دانست.

وزیر دفاع جمهوری چک در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با اشاره به اظهارات ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین در مجمع عمومی سازمان ملل نوشت: این اظهارات زلنسکی درباره لهستان اثر عکس خواهد داشت.

او در ادامه اظهار کرد: علاوه بر این، اوکراین پنجشنبه از لهستان، اسلواکی و مجارستان برسر صادرات غلات به سازمان تجارت جهانی شکایت کرد.

وزیر دفاع جمهوری چک با یادآوری اینکه لهستان و اسلواکی انتخابات در پیش دارند، گفت که برای دولت این کشورها بسیار دشوار است که به رای‌دهندگان توضیح دهند چرا کشوری که در یک سال و نیم گذشته از آن حمایت کرده‌اند، حالا از آن‌ها شکایت کرده و در مجمع عمومی سازمان ملل علیه آن‌ها حرف می‌زند!

وی افزود: از این رو، طرفین باید غرور خود را کنار گذاشته و از یکدیگر عذرخواهی کنند. این باید در آینده نزدیک اتفاق بیفتد، وگرنه همه ما شکست خواهیم خورد.     

ماتئوش موراویِتسکی، نخست وزیر لهستان روز چهارشنبه اعلام کرد که ورشو اکنون بر روی تسلیح مجدد ارتش خود متمرکز شده و دیگر به کیف کمک نظامی نمی‌کند.

این اظهارات موراویتسکی در بحبوحه تنش بین ورشو و کی‌یف بر سر محدودیت‌هایی مطرح شد که لهستان به صورت یکجانبه بر محصولات کشاورزی اوکراین وضع کرده است.

نخست‌وزیر لهستان در پاسخ به اینکه آیا ورشو با وجود اختلاف‌نظر در مورد صادرات غلات به حمایت از کی‌یف ادامه خواهد داد یا خیر، گفت: ما دیگر سلاح به اوکراین منتقل نمی‌کنیم، زیرا ما اکنون در حال مسلح کردن لهستان به سلاح‌های مدرن‌تر هستیم.

لهستان یکی از حامیان سرسخت اوکراین پس از حمله روسیه در فوریه ۲۰۲۲ بوده و یکی از تامین‌کنندگان اصلی تسلیحات کی‌یف به شمار می‌رود. لهستان همچنین میزبان یک میلیون پناهنده اوکراینی است و انواع مختلف کمک‌های دولتی را به آنها ارائه کرده است.

زلنسکی: اوکراین و آمریکا برای تولید مشترک تسلیحات توافق کردند
۱۴۰۲/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۸

«ولودیمیر زلنسکی» امروز (جمعه) در پایان سفر خود به ایالات متحده اعلام کرد که اوکراین و ایالات متحده برای آغاز تولید مشترک تسلیحات توافق کرده‌اند.

 رئیس‌جمهور اوکراین این توافق را گامی در جهت قادر ساختن کی‌یف برای آغاز تولید سامانه‌های دفاع هوایی می‌داند.

ولودیمیر زلنسکی در ویدئویی که صبح امروز (جمعه) در وب‌سایت ریاست‌جمهوری اوکراین منتشر شد، با اشاره به سفر خود به واشنگتن گفت: این سفری بسیار مهم بود و نتایج بسیار مهمی نیز به همراه داشت.

زلنسکی تولید مشترک در بخش دفاعی با ایالات متحده را اقدامی تاریخی دانست و خطاب به اوکراینی‌ها گفت که این توافق بلندمدت باعث اشتغال‌زایی و برپایی یک پایگاه صنعتی جدید در اوکراین می‌شود.

موشک باران سنگین ناوگان دریایی روسیه توسط اوکراین

وزارت دفاع روسیه دقایقی پیش اعلام کرد که در موشک باران بندر سواستوپل، قرارگاه تاریخی ناوگان دریای سیاه روسیه در کریمه خسارت دید و پدافند هوایی این کشور نیز پنج موشک اوکراین را سرنگون کرد.
 
خبرگزاری تاس به نقل از بیانیه وزارتخانه مزبور نوشت: بر اساس اطلاعات موجود، یک سرباز کشته شده است.
 
پیشتر میخائیل رازوژایف (Mikhail Razvozhayev) فرماندار سواستوپل گفته بود که نیروهای مسلح اوکراین، مرکز فرماندهی ناوگان دریای سیاه را موشکباران کرده اند. یکی از ترکش های موشک نیز در نزدیکی نمایشخانه لوناچارسکی (Lunacharsky) سقوط کرد.
 
ارتش اوکراین دیروز (۳۰ شهریور) ادعا کرده بود که نیروهای این کشور، یک پایگاه هوایی متعلق به روسیه در کریمه را شبانه مورد حمله قرار داده اند.
 
ارتش اوکراین همچنین در بیانیه ای اعلام کرد که پایگاه هوایی «ساکی» (Saky) در غرب کریمه مورد حملات نیروهای دفاعی اوکراین قرار گرفته؛ اما از ارائه جزییات بیشتری خودداری کرد.
 
یک منبع اطلاعاتی اوکراین به رویترز گفت: این حمله را سرویس امنیت اوکراین (SBU) و نیروی دریایی با استفاده از پهپادها و موشک های کروز نپتون انجام داده و به هدف اصابت کرد و آسیب های جدی به تجهیزات این پایگاه هوایی وارد آورده است.»
 
ایالات متحده بسته حمایتی جدید خود به اوکراین را اعلام کرد
 
«آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه ایالات متحده از بسته حمایتی جدید برای اوکراین به ارزش ۳۲۶ میلیون دلار خبر داد. این بسته حمایتی شامل ۱۲۸ میلیون دلار کمک امنیتی جدید و ۱۹۸ میلیون دلار تسلیحات و تجهیزات نظامی از ذخایر وزارت دفاع این کشور است.
 
به گزارش نیوز ایکس، اعلام این بسته حمایتی توسط ایالات متحده، همزمان با سفر ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین به واشنگتن دی‌سی و دیدار با جو بایدن در کاخ سفید بوده است.
 
آنتونی بلینکن اظهار داشت: پس از اعلامیه اخیر رئیس‌جمهور، جو بایدن برای بسته کمک امنیتی جدید به اوکراین، اجازه ارائه کمک‌های امنیتی دیگری که شامل ارسال تسلیحات و تجهیزات ایالات متحده به ارزش ۱۲۸ میلیون دلار است، می‌دهم. علاوه بر این، وزارت دفاع ۱۹۸ میلیون دلار تسلیحات و تجهیزات از منابع تخصیص یافته قبلی نیز به اوکراین ارائه می‌کند.
 
بر پایه این گزارش، این تجهیزات شامل مهمات دفاع هوایی در راستای ارتقای توانایی اوکراین برای دفاع در برابر حملات هوایی روسیه و همچنین شامل مهمات توپخانه و مهمات خوشه‌ای است.
 
همچنین وزیر امور خارجه ایالات متحده بر استحکام همکاری میان واشنگتن و کی‌یف تاکید کرد.
 
کاخ سفید چهارشنبه با تاکید بر اینکه ضدحمله اوکراین همچنان ادامه دارد و با شروع فصل سرما شرایط برای نیروهای این کشور سخت‌تر خواهد شد، از کنگره آمریکا خواست تا میلیاردها دلار حمایت اضافی از اوکراین را تصویب کند.
 
رئیس‌جمهور اوکراین روز گذشته اذعان کرد که در صورت قطع میلیاردها دلار کمک آمریکا، در جنگ با روسیه شکست خواهیم خورد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۶۴
روسهای متجاوز باید تنبیه شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
قبل از عید امسال معنی تنبیه رو کل اروپا یاد خواهد
گرفت و بعد نوبت کدخداست.

استراتژی پوتین اینه که افکار عمومی روسیه رو آماده حمله بزرگ به گوساله های تاتو کنه. همون کاری که امریکا در ۱۱ سپتامبر کرد
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
نه روسیه نه اوکراین فقط منافع ایران اسلامی
خیلی هم عالی و زیبا
بعداز متلاشی شدن نیروی زمینیی که قویترین نیروی زمینی جهان یه شمارمیرفت حالا نوبت دومین نیروی دریایی جهان است که اوکراین به نیابت از ناتو متلاشی اش میکند. حالا جانیان درعین حال ابله روسیه متوجه میشوند که اگر اوکراین روی کاغذ عضو ناتو میشد (که هیچ ربط وخطری به روسیه نداشت) خیلی بهتربود تا الان که بطورغیررسمی کل ناتو وبلکه کشورهای بیشتر سیل تسلیحات پیشرفته را به اوکراین سرازیر کرده اند تا ارتش جنایتکار تزاراهریمنی را نابود واز آن مهمتر کشورمصنوعی حاصل از اشغال دهها سرزمین ملل مختلف راهم نابود وملتهای دربند به استقلال برسند.سرنوشتی بسیاربدتر از یوگسلاوی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
روسیه در هیچ جنگی شکست نمی خورد.
ناشناس
| Netherlands |
۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
جواد خان از خودت سوال نمی کنی سر صبح با این نوشته ها خواب بچه های لیاخوف و محمد علی شاه و فتح علی شاه را ناراحت م ی کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
خیلی توهمی نوشتی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
اگه عضویت اوکراین در ناتو هیچ خطری برای روسیه نداشت پس چرا میخواست عضو یه ائتلاف نظامی بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
صبر کن ببین آخرش چی میشه، آرزو بر جوانان عیب نیست ولی ما آخرشو میدونیم
تولید تسلیحات در خاک اوکراین با مشارکت امریکا خبر مهمیه ، با همین فرمون حداکثر ۳ سال دیگه اوکراینیها با f35 دارن رو دریای سیاه دور دور میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
البته تا اون موقع متاسفانه هیچ مرد اوکراینی باقی نمیمونه، منظورت خانم های اوکراین باید باشه
ناشناس
| Poland |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
پاسخ ناشناس ، اشکال نداره خانمهاشون از مردهای ما مردترن
علی
| Germany |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
میگم چرا این اف ۳۵ رو اینقد گنده میکنید و بیشتر از حقش بهش بها بدین. بخدا یه جنگده روسیه ساخت ۴۰ سال پیش از این اف ۳۵ خیلی پیشرفته تر و قویتره. اگه دوس داشتی در مورد میگ ۳۱ یه کمی تحقیق کن?✌
کم کم که روسیه ضعیف تر و ضعیف تر می شود ، روس پرستان وطنی هم غیب می شوند . تا دیروز برای ارباب پوتین یقه جر می دادند و الان به افق خیره مانده اند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
بشین تا بیاد
تجزیه روسیه مشکلات بعدی ایجاد می‌کند به جهنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
هیچ کشور اتمی تجزیه نمیشه، اگه هم بشه قبلش چند تا هیروشیما در تک تک کشور های ناتو خواهیم داشت
چرا کشورهای دنیا اوکراین را محکوم نمیکنند؟؟
روسیه بیچاره
پاسخ ها
علی
| Germany |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
چون اوکراین رفیق امریکا شیطان سفید هستش واسه همین غرب کلا پشتشه
پوتین مدودف بایدن مکرون همه بفکر منافع ملت های خود هستند ولی ایران بفکر منافع روسیه است چه کنیم که از تاریخ درس نگرفتیم
پاسخ ها
علی
| Germany |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
سلام آقای نوری. فکر کنم منافع ما و
روسیه مشترکه. حتی هم اگه نباشه شکست غرب خوشحالمون میکنه?✌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
ایران فقط به منافع خودش کار داره، تا همین الانم جنگ روسیه همش برامون سود بوده ، از بالا رفتن قیمت نفت و تغییر روابط ایران با همسایه ها تا ورود تجهیزات جدید پیشرفته نظامی به کشور
خداحافظ پوتین
خداحافظ روسیه
پاسخ ها
حامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
خداحافظی با اوکراین انجام میشه،اما به طرز فجیعی خواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
ای وای چی شده مگه مریضی بدی گرفتی داری خداحافظی میکنی؟ اشکال نداره ایشالا خوب میشی
زمستون مناطق بیشتر از اوکراین می افته دست روسیه
زنده باد ملت شجاع و زییس جمهور دلقک اوکراین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
اینجور نوشته ها فقط از یک روس موذی برمیاد و روسها کلا موذی و آب زیرکاه هستند
آنتونی بلینکن از بسته حمایتی نظامی به ارزش ۳۲۶ میلیون دلار به ارتش اوکراین خبر داد آنتونی باید بداند که این بسته های حمایتی نظامی فقط باعث شعله ور نگاه داشتن جنگ و ویرانی بیشتر اوکراین خواهد شد، اوکراین امروز به مذاکرات صلح نیاز دارد نه بسته های کمک نظامی. البته این کمک های نظامی آمریکا برای فریب افکار عمومی بسته های حمایتی نظامی از اوکراین نامیده شده اند و ببینید چطور آمریکای ها با ادبیات سیاسی دنیا را گول می زنند " بسته های حمایتی نظامی از اوکراین"
عالم و آدم می دانند که جنگ امروز مسکو، جنگ روسیه با ناتوی تحت رهبری آمریکا است که تنها در خاک اوکراین اتفاق افتاده و بایدن برای این که ناتوی تحت رهبری اش در برابر حریف روس بازنده نباشد این بسته های نظامی را به نام حمایت از ارتش اوکراین ولی در واقع حمایت از ناتوی تحت رهبری اش در اختیار سربازان اوکراین قرار می دهد و آن ها را به آن دنیا می فرستد تا ناتو در برابر روسیه بازنده نباشد.
زمانی که ناتوی تحت رهبری آمریکا از جان سربازانشان مایع گذاشتند و با روسیه به طور مستقیم درگیر شدند آن گاه می توان گفت که آمریکا از اوکراین حمایت می کند ولی تا زمانی که از ترس حریف روس فقط به ارسال تجهیزات نظامی اکتفا کنند این حمایت نیست بلکه فرستادن سربازان اوکراین به آن دنیا است و کما فی سابق باز دارند دنیا را گول می زنند که ما حامی مردم اوکراین هستیم.
شما فقط به قصد مهار قدرت روسیه اوکراین را نابود کردید و السلام.
پاسخ ها
احمد
| Brazil |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
شما فعلا "مایه" رو درست بنویس. بعدا درباره قهرمانیها و رشادتهای ارتش پوشالی روسها حرف میزنیم. ا
کلاهک های هسته ای اوکراین را بهش برگردانید تا حساب کار دست روسیه بیاید.
یک کشور را خلع سلاح میکنند میفرستند در مسلخ توقع پیروزی هم دارند .

عجیب است که چرا تا الان موشکهای دوربرد به اوکراین نداده اند؟
این یعنی چه که روسیه تا آخرین قسمت غربی اوکراین یعنی عمق سرزمینی این کشور موشک شلیک میکند
اما چون پوتین ناراحت میشود و تهدید جهانی میکند کسی حق ندارد به روسیه موشک دوربرد شلیک کند؟
پاسخ ها
آزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
نه دوست عزیز . غرب با آزمون سعی و خطا بلوف های پوتین را راستی آزمایی کرد و اول کار به اوکراین سلاح های مخوف نداد . حالا که مشحص شده پوتین انسان مالیخولیایی و گزافه گویی هست ، درصدد تحویل سلاح های تمام کننده به اوکراین هستند . در تاریخ همیشه پشت نابودی یک کشور یک انسان ابله وجود داشته است .
حمله به کشتی های تفریحی روسیه عملی تروریستی هست اوکراین امروز بیش از سه هزار کودک و زن روس را قتل عام کرد. ننگ بر این رژیم نازی و قاتل. ننگ بر نازی ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
سزای هر متجاوز قتل و ویرانی کشورش هست . پوتین و روس ها و روس پرستان باید درس عبرتی از این بلاهتشان بگیرند . دنیا و بشریت بی صاحب نیست که هر ننه قمری سلاح بردارد و به کشور دیگر یا مردم خودش حمله کند . " الجار ثم الدار " . دنیا جای مکافات هست و بدون جواب از دنیا نخواهید رفت .
ناشناس
| Netherlands |
۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
استاد متناقض نوشتی عبرت از بلاهت کمی دقت کن نمی شه
آماده شدن آمریکا برای ارسال موشک های دور برد به اوکراین!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگر تیتر می کردید آماده شدن آمریکا برای ارسال موشک های دور برد به ناتو قابل هضم تر بود. زلنسکی در تله آمریکا و غرب گرفتار شده و نمی داند که ارسال این تجهیزات نظامی فقط جنگ را طولانی تر می کند و نتیجه این جنگ طولانی اگرچه با هدف تضعیف قدرت سیاسی - نظامی روسیه است که از طرف آمریکا و تروئیکای اروپایی اش دنبال می شود ولی اوکراین را نیز نابود خواهد کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
شماها چرا قورخیدین ؟ اوکراین موشک ها رو بطرف روسیه پرتاب خواهد کرد . نکند فکر می کنید هدف بعدی شماهایید ؟
بتاز زلنسکی بتاز به دوست و دشمن بتاز
روس فقط زبان زور را می فهمد هر کوتاه امدنی به معنای تکه ای از کشور دادن است از ایران درس عبرت بگیرد و تا اخرین اوکراین مقابل این دیو سفید ایستادگی کنید خداوند با صابران است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
دنیا جای مکافات هست . هیچ ظالمی بدون تنبیه از این دنیا نرفته است . تاریخ گواه هست .
رئیس جمهور برزیل یکی دو ماه پیش در یک نشستی که با بایدن داشت آمریکا را کشوری توصیف کرد که سال هاست که فقط به جنگ فکر می کند در حالی که جنگ هیچ گاه به نفع بشریت نبوده است و آمریکا باید تشویق جنگ در اوکراین را متوقف کند نه این که با ارسال تسلیحات نظامی بیشتر بر آتش جنگ افروزی بدمد راه حل پایان جنگ در اوکراین برگزاری نشست های مکرر سازمان ملل با موضوع پایان دادن به مناقشه کیف - مسکو از طریق گفتگوهای دیپلماتیک بدون حضور کشورهای جنگ افروزی چون آمریکا، فرانسه و انگلیس است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
برزیل خودش نوکر آمریکاست ، این رییس جمهوری ام که اومده ، دو روز دیگه رفته و از فاز بی طرفی خارج میشه و میشه مثل گذشته طرفدار غرب
چه حالی میده کشوری که تو هفتاد هشتاد سال گذشته فکر میکردی کسی شده و ابرقدرته به روزی افتاده که باید مقابل موشک باران یه کشور ورشکسته اقتصادی بازمانده از مدیریت خودش مقاومت بکنه! چه لذتی داره انتقام گرفتن از کشور پلیدی که علیه تحریم های ایران زمان محمود احمدی نژاد همه را رای مثبت داده! واقعا دم اوکراین و غرب تو این یه مورد گرم البته اگر کاسه لیس های چینی و روسی ناراحت نباشند.
موشک باران سنگین ناوگان دریایی روسیه توسط ارتش اوکراین و کشته شدن یک سرباز جوک خوبی بود تابناک یکجوری تیتر زدی که آدم فکر میکنه تمامی رزمناوها و ناوشکن ها و ناوهای روسیه در دریای سیاه منهدم شدن دست رسانه های ناتو را در تیتر جنجالی شما بسته اید ایول
دلاور مردان اکراینی چنان درسی به متجاوزین دهید که در تاریخ ثبت شود وانتقام ما آذربایجانیها را هم که توسط سالداتهای روس در دوران مشروطه قتل عام شدیم د را هم بگیرید. خدا قوت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
یاشاسین
ناشناس
| Netherlands |
۰۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
چه انتظار از کسانی داری که حتی امتحان تاریخ دبیرستانش را هم تقلب کردند
دم آمریکا گرم که متحد وفادار یه وتضمبن هابی را که در زمان خلع سلاح هسته ای به اوکراین داده بود به درستی اجرا میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
البته که روسیه ام تضمین داده بود و چین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
حالا ترس بی مورد از مسکو تمام شده و مشخص شد که یک بت توخالی بود که دنیا را بسوی بی نظمی و جنگ و کشتار می برد . روسیه باید از صفحه جغرافیا حذف شود و دنیا هم همین تصمیم را گرفته .
ببینیدامریکا کدوم طرف وایساده؛طرف درست همونجاست ولاغیر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
ببینید خداوند نظرش چیه. طرف درست همونجاست.
شکل جدید بت پرستی، یکیش همین کدخدا پرستیه....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
نه به روش پرستی ، نه به آمریکا پرستی !!! آمریکا همان آمریکاست که افغانستان رو دو دستی تحویل گروه تروریستی افراطی و اسلامگرای طالبان داد و مردم افغانستان رو بیچاره کرد
آیا روسیه ضعیف بهتر است یا روسیه قوی روسیه تجزیه شده برای امنیت جهان خطرناک است همانطور که آمریکای تجزیه شده خطر بگذریم کدام یک تجزیه می‌شود
شرق گرا باشید یا غربگرا....دعا کنید روسیه شکست نخوره....اگر روسیه بخاد شکست بخوره، با حملات اتمی همه را با خودش پایین میکشونه...مار زخمی خطرناک تر از مارسالمه....یعنی از وضعیت بد فعلی، وضعیت بدتر به وجود میاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
روسیه قرار نیست یکدفعه شکست بخوره
بلکه کمکم توانش تحلیل میره

داستان قورباغه و آب جوش رو بخون
تجاوز گر باید تنبیه شود فرقی هم نمیکند کدام کشور باشد و روسیه باید شکست بخورد و این برای ظالمین کافیست
از این خبرهای خوب متشکریم!! وقتشه خرس قطبی بیدار بشه!! معلوم نیست کی میخواهد از سلاح اتمی خودش استفاده کنه؟ باور کنید برای دیدن قارچ اتمی در اروپا بیصبرانه لهظه شماری میکنیم.
دوستان پوتین آب رو بریزید اونجا که میسوزه
یک گرگ خوب گرگ مرده است
جمهوري آذربايجان هم بايد به مام ميهمن خود ايران باز گردد
روزهای را که روسیه فکرش را نمی کرد حالا با موشکهای طرف مقابل سر کار دارد اقای که می گوی کسی اوکراین را محکوم نمی کند خود روسیه تجاوز کرد می گیریم اوکراین حیوان هم از خانه کاشانه حرم خود در موقع تجاوز دفاع می کند یعنی عقل بعضی ادم ها ا ز حیوانها کمتر است
این جنگ آمریکا و انگلیس با روسیه و اوکراین است و آمریکا حتما پیروز میدان میشه و اوکراین و روسیه هر دو شکست خواهند خورد چون
آمریکا هیچ گونه تلفات انسانی و منابع زیرساختی نداده. فقط سلاح هایش را به مرور در اوکراین آزمایش می کنه همون چیزی که اوکراین علنا از آمریکا خواست که سلاح های مدرن را بیایید در اوکراین و روسیه ازمایش کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی