بازدید 47962
۲

گل شهباززاده پرسپولیس را صدرنشین نگه داشت!

کد خبر: ۱۱۹۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷ 21 September 2023

مس رفسنجان با پیروزی امروزش، مانع صعود آلومینیوم اراک به صدر جدول لیگ برتر فوتبال شد.

به گزارش تابناک ورزشی، روز دوم از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 19 امروز (پنجشنبه)، با دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه غدیر اهواز پیگیری شد که این مسابقه با پیروزی 2 بر یک ذوب‌آهن خاتمه یافت.

محمدجواد محمدی در دقیقه 18 موفق به گلزنی برای ذوب‌آهن شد. این برتری تنها سه دقیقه دوام داشت و محمد طیبی در دقیقه 21 دروازه گاندوها را گشود تا بازی را به تساوی بکشاند. این پایان کار نبود و محمد قریشی در دقیقه 2+90 گل دوم ذوب‌آهن را به ثمر رساند تا ذوبی‌ها با سوغاتی سه امتیازی به اصفهان بازگردند.

قبل از این مسابقه، تیم مس رفسنجان از ساعت 18:15 امروز (پنجشنبه) ، در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان میزبان آلومینیوم اراک بود و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد.

گل شهباززاده پرسپولیس را صدرنشین نگه داشت!

سجاد شهباززاده در دقیقه 14 از روی نقطه پنالتی و جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه 3+90 موفق به گلزنی شدند تا نارنجی‌پوشان به اولین پیروزی خود در این فصل دست یابند.

آلومینیوم که تنها در هفته نخست مقابل پرسپولیس شکست خورده بود، فرصت داشت تا با غلبه بر مس رفسنجان به صدر جدول صعود کند که این فرصت را از دست داد.

قضاوت دیدار مس رفسنجان - آلومینیوم برعهده سید وحید کاظمی بود. محمد مهدی محبی از مس و امیر نوری، میلاد فخرالدینی و سید مهران موسوی از آلومینیوم با کارت زرد داور این بازی مواجه شدند.

در این بازی سرانجام پای سجاد شهباززاده به گلزنی باز شد و او بعداز مدتها طلسم گل نزدن در استقلال، با پیراهن مس گل زد.

گل شهباززاده پرسپولیس را صدرنشین نگه داشت!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
لیگ پاک قهرمانی پاک!!!!!!!????
آخه خیلی زوده واسه یه تیمی که الان باید آرزو کنه نیمه اول جدول لیگ برتر باشه بخواد هوا برش داره که می‌تونه بیاد صدر جدول حتی واسه یک ساعت‌..حالا اگه ۴ نفر میگن خوبی که نباید عملت سنگین بشه و مدعی قهرمانی بشی.این یعنی کم جنبه و ظرفیت بودن.انگار یکی به ۲۰۶ بگه ماشین خوبی هستی اوونوقت ادعا کنه می‌تونه با ماکسیما کل کل کنه و ....نه بچه جوون حالا حالا وواست زوده هم واسه خودت و هم واسه سرمربیت و هم واسه...
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری