بازدید 4875

روسیه: آماده آغاز مجدد کار بر روی برجام هستیم

معاون وزارت خارجه روسیه با اشاره به توافق اخیر میان ایران و آمریکا تاکید کرد که ارتباط مستقیمی بین توافق تبادل زندانیان بین دو کشور و مذاکرات از سرگیری برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۹۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳ 21 September 2023

به گزارش تابناک، میزان – طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک سرگئی ریابکوف معاون وزارت خارجه روسیه با تاکید بر اینکه مسکو بر این باور است که تبادل زندانیان بین آمریکا و ایران اساسا تغییری در روابط تهران و واشنگتن ایجاد نخواهد کرد، تصریح کرد: من فکر نمی‌کنم که این توافق ویژه، اساسا تغییری از نظر تضاد‌ها و رویارویی خاص ایجاد کند.

وی افزود: در بسیاری از زمینه‌ها و روایت‌های متعدد، اوضاع بین ایران و آمریکا خود گویای این مساله است.

ریابکوف تاکید کرد: ارتباط مستقیمی وجود ندارد، اما این یک نشانه سیاسی است و مولفه‌ای است که نشان می‌دهد درک متقابل امکان پذیر است.

وی تاکید کرد اگر همکاران غربی درک مشترکی را نشان دهند، روسیه آماده است کار بر روی برنامه جامع مشترک را در وین آغاز کند.

گفتنی است، آمریکا و ایران روز دوشنبه تحت توافقی که با میانجگری قطر و عمان، پنج نفر از افراد بازداشت شده در هر یک از دو کشور را آزاد کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۲
باز هم مخ کار گیری ملت بیچاره ایران شروع شد . امیدهای واهی و وقت کشی های بی حاصل . مردم و اقتصاد رو امیدوار نکنین ..... تا مشکل ایران و امریکا حل نشه هیچ برجامی حل نمیشه . تا وقتی مشکل ایران با اسراییل حل نشه هیچ توافقی صورت نمیگیره .
احیای برجام در راستای منافع روسیه نیست
لطفا به سخنان ایشان اعتناد نکنید
واقعا اوج نگرانی روسها از ارتباط اندکی بین ایران و آمریکا قابل مشاهده است! اگر ایران روسیه را رها بکند هم دنیا و هم مردم خودمان از شر این غده منحوس سرطانی نجات پیدا می کنند. امیدوارم مالکه کشهای طرفدار شرق و یا همان شرقگداها ناراحت نشوند.
باز اولیانف بیکار شد.قرار است وزارت خارجه روسیه به او ماموریت جدیدی برای خرابکاری در روابط ایران وغرب بدهد؟؟
آیا این دخالت و نگاه از بالا به مسائل ایران نیست؟!
علاوه بر چهار دهه هر چه توانستند بلا و تحریم و جنگ و تهدید بر کشورمان وارد کردند .
با برجام با تازیانه به ما تاختند .
اکنون که بعد از این همه فلاکت و تحمل چالش ها و در ریل قرار گرفتن کشور در ریل توسعه ایران اسلامی.هیچ نیازی به برجام خبیثان شیطان پرست ندارد که برود مجددا رآکتور اراک را بتن ریزی کند.!!!
برو عمو هرچه داریم ضربه میخوریم از دست شما وچین هستش
تو اگر طبیب بودی سر خود دوا بکردی
فکر کنم دیدن یه تعداد کمی از مسائل ایران و آمریکا در حال حل شدن هست، اومدن دخالت کنند تا خراب بشه.
امریکا میدونه روسیه میخواد دوباره تحریمها کم بشه پول بیاد روسیه وایران از این وضعیت نجات پیدا کنن تا دوباره کارهاشونو علیه امریکا ادامه بدن.امریکا زرنگتر از شماست.تو طولانی مدت پوست دشمنانشو میکنه.مثل شوروی تو چهل وپنج سال از هم پاشوندش.پس مطمئن باش اگه پولی هم ازاد کنه اینقدیه که به جایی نمیرسه.حیف که بین این دعوایی که اخرش معلومه کی میبازه عمر ما هدر شد.
برجام = فرجام
اخیراً آمریکا تروریست از برجام خارج شد . ایران اسلامی به تعهد خود عمل کرد . ۳ کشور های اروپایی دخیل در برجام از ترس آمریکا به تعهد خود عمل نکردند . آمریکا باید تضمین دهد که در دولت‌های آینده از برجام خارج نشود . فریبکاری توسط آمریکا ممنوع .
مانع تراشی نکنی خودش بهترین اقدام است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی