بازدید 2922

دستگیری عاملان ایجاد نزاع دسته جمعی در کرج

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۲ نفر از عاملان ایجاد درگیری خیابانی و برهم زدن نظم و امنیت عمومی در منطقه رجایی شهر کرج در این استان توسط سازمان اطلاعات فراجا خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲ 21 September 2023


به گزارش تابناک از پایگاه خبری پلیس، سردار "حمید هداوند" روز پنجشنبه گفت: در پی شرارت، قدرت نمایی و ایجاد نزاع خیابانی توسط ۲ نفر از اوباش محله رجایی شهر کرج و متواری شدن آن ها، رسیدگی به موضوع به ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز محول شد.
وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی مخفیگاه متهمان در شهر کرج شناسایی و هر ۲ اوباش با هماهنگی مقام قضائی در کرج دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اعتراف صریح متهمان به ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی البرزگفت: سارقی که در شهر کرج در ۱۰ فقره سرقت لوازم خودرو اقدام به دزدیدن اموالی به ارزش ۲ میلیارد ریال کرده بود، توسط پلیس این استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودروهای گران قیمت در مناطق مختلف شهر کرج ، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران کلانتری ۲۵ محمد شهر قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده میدانی و بکارگیری شیوه های نوین پلیسی موفق به شناسایی سارق شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهم را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.


وی بیان کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۰ فقره سرقت محتویات خودرو به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان کرج اعتراف کرد.

 

رییس پلیس آگاهی البرز گفت: فردی که با همدستی دوستش به وسیله سلاح گرم پدرش را در شهرستان ساوجبلاغ به قتل رسانده بود، توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "حکمت اله شجاعی" اظهارکرد : تیرماه سال گذشته ماموران پلیس ساوجبلاغ جسد یک مرد میانسال را که به وسیله شلیک گلوله به قتل رسید بود را در حوالی کردان در داخل اتوبوس مسافربری کشف می کنند.
وی افزود: پس از تشکیل پرونده مقدماتی در کلانتری، ادامه روند تحقیقات در اختیار اداره مبارزه با جرائم جنایی استان قرار گرفته و کارآگاهان پس از انجام اقدامات تخصصی متوجه می شوند که مقتول در روز وقوع قتل با دوست یکی از فرزندانش برای انجام امور شخصی قرار داشته است.
شجاعی اضافه کرد: این شخص به عنوان مظنون به پلیس آگاهی دعوت و با انجام بازجویی های تخصصی، نامبرده پرده از یک جنایت برداشته و عنوان کرد که دوستش (پسر مقتول) به دلیل اختلاف با پدرش یک سلاح گرم تهیه کرده و با یک برنامه ریزی دقیق نامبرده را به محل وقوع قتل کشانده و او را به قتل رسانده است.
وی بیان کرد: بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی قاتل در شهر کرج دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی به صراحت به ارتکاب قتل پدرش به دلیل اختلافات مالی اعتراف کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار