بازدید 8026

درگیری بر سر امر به معروف حجاب در اصفهان

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: فرد کشف حجاب کرده به جرم اخلال در نظم عمومی، کشف حجاب در انظار عمومی، توهین به آمران به معروف و سرقت گوشی تلفن همراه دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.
کد خبر: ۱۱۹۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴ 21 September 2023

به گزارش تابناک، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان گفت: در پی شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مبنی بر توهین، ضرب و جرح و سرقت گوشی تلفن همراه دو نفر از آمران به معروف، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مسعود طریفی با بیان اینکه در تحقیقات مشخص شد ۲ نفر از آمران به معروف در یکی از پمپ‌بنزین‌های شهر اصفهان به راننده خانم یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ که کشف حجاب کرده بود تذکر می‌دهند افزود: آمران به معروف با توهین و فحاشی راننده خانم مواجه می‌شوند و در ادامه راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس به آن‌ها حمله‌ور شده و پس از ضرب و جرح آمران به معروف گوشی تلفن همراه یکی از آمران را به خانم کشف حجاب داده و او آن را به سرقت می‌برد.

وی گفت: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم در کمترین زمان ممکن فرد ضارب را دستگیر و تحویل مرجع قضایی دادند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان افزود: همچنین فرد کشف حجاب کرده به جرم اخلال در نظم عمومی، کشف حجاب در انظار عمومی، توهین به آمران به معروف و سرقت گوشی تلفن همراه دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۸
چه زود
پاسخ ها
ساده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
کار شاقی نبوده، پمپ بنزین دوربین ورودی و خروجی داره کارت ماشین هم بنزین میزنه و کارت بانکی حساب میکنه مشخصه. نکنه فکر کردی پلیس رفته رییس مافیای کلمبیا را تو جزایر بالی دستگیر کرده. ولی واقعا آمر معروف تو شهر اصفهان ماشااله زیاده توی پمپ بنزین دو تا مرد چرا باید به یه زن گیر بدن که دعوا بشه؟ لا اکراه فی الدین چی میشه
طبق گفته خودتون اگر در امر به معروف بیم مفسده باشه ، اصلا نباید حتی زبانی امر کنی، جالا متاسفانه نه تنها معمولا زبانی نیست ، که جتی به کتک کاری و فحاشی و ... می رسه ، آخرم طرف مقابل بازداشت میشه ، چرا؟

چون بعضی ها جلو قانون برابرترند
مردم رو انداختید به جون هم هر کسی شده آمر به معروف
کدوم معروف
فقط حجاب معروفه باقی کارها چی
خدا میدونه با چه زبانی به مرو تحکم میکنید که عاصی میکنید طرف رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
باید چندتاشون رو شلاق بزنند ومردان بی غیرتشان را زندانی کنند درس عبرت بشه به بی هویت های غربزده واشاعه دهنده فساد
آمار مخالفت از غیر قابل انتشار مشخصه
اگه دلشان برای بهشت و جهنم رفتن مردم سوخته اول بروند بچه های م خوشگذران خودشون تو اروپا و آمریکا و.... ارشاد کنند/ ازاین آمران بفرستند اونجا ول کتید مردم را / لااله الله
کار خوبی کرده که جلوی اون آدم دراومده. درود به شرفش
بخدا بیخود مردم رو در مقابل هم قرار دادین. اجباری بودن حجاب قانون هست اما عقلانی نیست. هر قانونی رو میشه اصلاح گرد. بجای پافشاری بر حجاب اجباری، با بی عفتی باید مقابله کرد. اکثر قریب به اتفاق مردم ایران چه با حجاب و چه بی حجاب، عفیف هستند. با اون بسیار اندک بی عفتان برخورد قانونی کنید و بس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
قانون هست اما عقلانی نیست.دستگیری دزدها چی قانون برای اجراست وقتی بی حجابی شما بگو برهنگی روح و روان انسانها و خانواده ها و زوج ها رو از هم گیسخنه میکنه جرم نیست حتما باید بزنه تو گوشش تا عقلانی باشه!!!
با این اوضاع درگیری در کشور شدت می گیرد بنده های فکر میکنن سال 61 است در وضع کنونی تفکر اقلیت سی درصدی در مثابل اکثریت هفتاد درصدی
ما تا اخر ایستادهایم کسانی که مزاحم بانوان شوند تا اخر
خدا بيامرزا مردم را عاصي نكنيد. خير از دنيا و آخرت نخواهيد برد.
تهمت دزدي در اين رويداد جاي تعجب دارد. مسئولان بايد با نهي از منكر براي عاملان امر به معروف مشكل را حل كنند.
سر ملت گرمه راستی از مولد سازی چه خبر ؟!!
ظاهرا عده ای علاقه وافری دارند مردم شاکی از وضعیت نظام بصورت اعتراضی وارد عمل بشن
هنوز مهسا امینی یادمون نرفته، لطفاً ایقد باعث ناامنی و خشونت در بین عموم مردم نشوید، دودش توی چشم هممون میره...
با اتفاق پیش آمده، دو خانم آمر به معروف و ناهی از منکر باید به نتیجه ی عمل موثر خود در جذب و هدایت یک فرد بی حجاب به صراط مستقیم و نجات وی از آتش جهنم به خود مباهات کنند.
خانم بی حجاب هم قطعاً از این پس از حق جویان و پویندگان مسیر تقوای الهی خواهد شد و از این اتفاق و این تغییر مسیر هر لحظه بیش از پیش مشعوف می شود.
چرا بیش از ۴۰ سال از این روش بی بهره بودیم؟
ممنون از پلیس خوبمون
انشاالله تمام این اشراری که امنیت اخلاقی جامعه را خدشه دار کردند پشت میله های زندان باشند
پلیس وظیفه ذاتی خود را فراموش کرده
وظیفه پلیس امنیت جامعه و مردم است
اون گوشیش رو چون بدون اجازه ازش عکس و فیلم‌گرفته بردن البته کار خوبی کردن چون حجاب رو دیگه از نون شب بالاتر بردید و سیاسیش کردید منی که سرم توی خیابون همیشه پایینه مخالف سیاسی کاری های حجاب هستم
این کارها عاقبت ندارد
هیچی دیگه نبود تهمت دزدی !!!! اگر برده هم بقصد سر به نیست کردن گوشی یا حذف فیلم بوده نه فروش
اسید پاشهای اصفهان دستگیر شدند ؟؟؟؟
برخورد با مظاهر فساد باید عمومی بشه.سسلامت خانواده وجامعه مهمتر از نان شب هست
سالی چهار صد هزار نفر از نسل قدیم تو ایران میمیرن وسالی یک میلیون صد هزار نفراز نسل اینترنت تو ایران به دنیا میان .حساب کنین ببینین کی در اخر جریان حجاب میبازه.تو خود امریکا تعداد کلیسا بروها نصف شده تو چند سال اخیر.امریکا که یک کشور مذهب ازاده ومذهبی توش زیاده.
چنان قاطعانه و سنگین و بدون گذشت با بدحجاب و بی حجاب برخورد کنید که درس عبرت شود برای سایر قانون شکنان

و از آن سنگین تر با ضاربین آمرین به معروف برخورد کنید
باید این مشکل سیاسی امنیتی جمع بشه کم کم داره عادی سازی میشه جامعه شناسان باید بیان توضیح بدن که هزینه این چرخش فرهنگ در ایران چه خواهد بود دهه ۸۰ دارن تو این اتش میسوزن فاجعه است وقعا درک درستی از این پروژه نیست باید فهمید که بی حجابی در حال حاظر ایران پروسه نیست بلکه پروژه است رویکرد سیاسی امنیتی دارد نه فرهنگی این مسله نهاد خانواده رو به شددت اسیب میزند
حجاب یکی از اصول قرآنی است،کشف حجاب عصیان در برابر امرخداونداست.قرآن هم مردان را وهم زنان را امر به حجاب کرده است.اگرکسی مخالف حجاب است،در واقع مخالف امر خداوند است.امر بمعروف و نهی از منکر از ضروریات شریعت محمدی است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی