بازدید 7235

دبیر: بعضی حرف بی‌خود می‌زنند، با پدرم تعارف ندارم

کد خبر: ۱۱۹۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴ 21 September 2023

علیرضا دبیر در گفت‌وگوی زنده با شبکه سه پاسخ منتقدان را با ادبیات درشت و لحن نامناسب و غیرمرسوم در سطح مدیران داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رئیس فدراسیون کشتی در واکنش به انتقادات نسبت به نتایج ضعیف کشتی‌گیران آزاد جملات زیر را روی آنتن زنده شبکه سه در مقابل هادی عامل گفت:

دبیر: با پدرم هم تعارف ندارم، یقه کادرفنی را می‌گیرم

من زیاد اهل فضای مجازی نیستم، برخی دوستان صحبت های مطرح شده را نشان من دادند، برخی انتقاد ها منطقی بود و قبول می کنم اما برخی صحبت بی خود کردند! توقع مردم از کشتی آنقدر بالا است که دوم جهان شدیم و می گویند پاسخگو باشید! ما را نسبت به خودمان بسنجید، از سال قبل بهتر بودیم. برخی می گویند دبیر نماز می خواند و تسبیح به دست می گیرد و برای همین تیم نتیجه نمی گیرد! اگر قرار به نماز خواندن و تسبیح بود که این تیم قهرمان جهان می شد! اگر انتقاد درست باشد گوش می دهم و اگر حرف بی خود باشد پاسخ می دهم!

 

مدیران فدراسیون قبل حق نقد و اعتراض ندارند و نباید حرف بزنند! آنها با دلار ۷ هزار تومنی چطور کار کردند و ما با دلار ۵۰ تومنی چقدر اعزام داشتیم. پس آنها حرف نزنند چون همه کارنامه آنها را می‌دانند. باید ما را با مسابقات جهانی سال قبل از المپیک ۲۰۲۰ مقایسه کنند.  کشتی ما کجا بود که من تحویل گرفتم؟ آقایان با چه وضعی از کشتی فرار کردند؟ من نمی خواهم جواب آنها را بدهم. ما هفتم و نهم بودیم و الان نایب قهرمان جهان می شویم. پس ما را با خودمان مقایسه کنید.

مشکل بعضی منتقدان با من اعتقادی و سیاسی است و فنی نیست. می دانم آنها با چه چیزی مشکل دارند. منتقدان بی ربط حرف نزنند و من به انتقاد آدم های بی غرض و منصف گوش می‌دهم.

چرا کشتی سوم و چهارم رحمان عموزاد، از لحاظ بدنی کم آورد؟ من با مربیان خودم هم کار دارم و قطعا ایراداتی به آنها وارد است و باید جواب بدهند. من در کار آنها دخالت نمی کنم وگرنه اگر لازم بود خودم سرمربی می شدم. باید از شخص من ایراد مدیریتی بگیرند و من وظایف و مسوولیت هایی دارم که باید انجام بدهم. اینکه بلیت هواپیما چرا دیر شد یا مثلا تدارکات اعزام چرا فراهم نشد.

یکسری آدم ها را دیلیت می‌کنم و آنها را اصلا نمی بینم. ادبیات من این است و جواب آنها را می‌دهم و همه می دانند ساکت نمی نشینم. حرف شان اگر درست باشد همه را می پذیرم. 

در المپیک بسیار بهتر از این کشتی خواهیم گرفت. می گویند پس نتیجه ساختن زیرساخت چه شد؟ نتیجه اش چهارسال دیگر است. آن تیم را من ساختم. بچه های نوجوانان و جوانان ما سال ۲۰۲۸ می رسند و این زیرساخت های فعلی در آنجا جواب می دهد.

ولی قطعا باید جواب بدهیم که چرا به جز زارع، یک کشتی بزرگ روس و آمریکا را نبردیم؟ من البته از قبل می دانستم که چهار کشتی گیر ما آماده نیستند و اینجا واقعا خیلی کمتر از حد خود بودند. 

زارع واقعا باید الان چهار طلای جهان و المپیک داشت و نباید به کمتر از طلا راضی شود. به خودش هم گفتم و وقتی برنز و نقره می گیرند اولین نفر من شاکی می‌شوم. 

در مورد حسن یزدانی باید بگویم ایشان مجری فن بود و امتیازش را ندادند. در کشتی نزدیک ، یک اخطار بی موقع کل کشتی را عوض می‌کند. البته تیلور کشتی گیر خیلی بزرگی است و همینکه حسن یزدانی را برده، یعنی واقعا حریف قابلی است. حسن صاحب ۸ مدال جهان و المپبک است، متوجه هستید؟ باور کنید گفتنش راحت است ولی در عمل خیلی دشوار است.

با پدرم هم تعارف ندارم چون باید نزد خدا و مردم جوابگو باشیم. من بسیار سخت تر و بیشتر از چیزهایی که منتقدان می‌گویند به مربیان خواهم گفت اما الان حمایت می کنم که در بازی‌های آسیایی موفق شوند. بعد از بازگشت از هانگژو بررسی می‌کنیم. 

حتما کادرفنی باید جواب بدهد که چرا در پنج ثانیه آخر می بازیم؟ این مشکل همیشگی ما بوده که با روانشناس هم حل نشد.

افرادی هستند که حرف های من را تقطیع می کنند، چون مشکل دار هستند! من اصلا آنها را نمی خوانم و می آیند به من نشان می‌دهند. 

اگر قهرمان جهان داریم که می تواند کمک کند، من خوشحال می شوم اما باید با کادر فعلی هماهنگ و همدل باشد. نمی شود یکی را بیاورم که اختلاف را زیاد کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۸
پست و مقام تو ایران براساس لیاقت و شایستگی نیست
آقای دبیر
اینکه حسن یزدانی که افتخار این مملکته باختهای سریالی داره در برابر تیلور و شما و مربی تیم ملی هنوز از داوری حرف میزنید نشون میده که دور هستید از واقعیات.
فکر برطرف کردن ضعفها باشید و جبران.
اگر واقعا با پدرتان تعارف ندارید.
ببخشید خیلی پرو و بی ادب و لات بی مرام هستید .
متوجه باش چه می گویی .
این حرفت برای جوانان مشق خوبی نیست .
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
ایشون دکتری دارند نفرمایید ناراحت میشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
تازه این ادبیات یک کشتی پیر تحصیلکرده ماست.
اول باید یقه شما گرفته بشه بعد یقه بقیه.
حرفاش منطقیه دیگه !!! حالا یک عده غیر ورزشی چپی اظهار نظر کردن که مطابق نظر شما بوده زود چاپ کردید با لایک !!!!!
یادمان نرود دیبر تیم نهم دنیا را از خادم گرفت و در طول سه سال به اندازه 8 سال خادم مدال گرفت و تیم را دوم دنیا کرد.
از نظر آقای دبیر همه حرف بی خود میزنند. کارنامه دبیر مشخصه شکست مطلق، کدوم استعداد در دوره شما کشف شده؟ همه همون کشتی گیرهای شش هفت سال اخیر هستند. بعد از این نسل همین چند تا نقره هم نمیگیریم
دوستان چرا نمبخواهید بپذیرید آقای دبیر یک بیزینس من در عالم سیاست هستند نه یک مدیر ورزشی
متاسفانه از صنعتکاران با ادب و نزاکت رسیده ایم به لمپن بازی و ادبیات سخیف همراه با دورویی که این فرد در حال اجرای آن هست
بسیار بی ادب و گستاخ
انصافا در کدام دوره تمام چهار تیم نوجوانان و جوانان ایران در طول یکماه قهرمان شده البته ایراد به دبیر وارد است که چرا هیچ یک از کادر فنی کشتی آزاد حتی یکبار قهرمان جهان نشدند و یا مدال جهانی ندارند اما در ۱۰ سال اخیر ما بیشتر از یک مدال طلا بدست نیاوردبم مگه دیگر کشورها خوابیده اند آنها هم کار میکنند و زحمت میکشند در ضمن حسن باید به وزن ۷۴ کیلو برگردد او حریف تیلور نمیشود اما احتمال برد قاسمپور زیاد است.
الان با پدرتان تعارف ندارین یعنی ادم با ادب و با نذاکتی هستین؟
این حرف از بن و ریشه غلط و ناپسنده
نالایق
با این نتایج ضعیف اخیر ، هرکی جای دبیر بود استعفا میداد و حرمت خودشو نگه میداشت .
دبیر نماد تظاهر و ریا و فریبکاریه
تنها عیب دبیر، چرت و پرت گفتن و ریاکاری گاهی مجیزگوییست. ولی در کل کارش خیلی خوبه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی