بازدید 1671

منتجب‌نیا: برای هیچ مسئولیتی داوطلب نمی‌شوم

چهره سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: بنده در انتخابات مجلس خبرگان شرکت نکردم در حقیقت بنده تصمیم گرفتم برای هیچ مسئولیتی داوطلب نشوم.
کد خبر: ۱۱۹۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ 20 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از منیبان، رسول منتجب‌ نیا، چهره سیاسی اصلاح‌ طلب، در پاسخ به اینکه آیا در انتخابات مجلس خبرگان داوطلب می‌شوید یا خیر؟ گفت: خیر بنده در انتخابات مجلس خبرگان شرکت نکردم، در حقیقت بنده تصمیم گرفتم برای هیچ مسئولیتی داوطلب نشوم.

منتجب نیا در توضیح علت اینکه چرا داوطلب مجلس خبرگان نمی‌شود، افزود: با توجه به شرایط به وجود آمده و برخوردهایی که آقایان کردند و می‌کنند امیدی به انجام وظیفه ندارم. بنده در آخرین دفعه‌ای که برای مجلس خبرگان داوطلب شدم از حوزه خوزستان بود که در جریان آن هیئت نظارت، هیئت اجرایی و شورای نگهبان صلاحیت بنده را تایید کردند و حدود ۳ روز از تایید گذشت که به فرمانداری ابلاغ کردند و فرمانداری به من ابلاغ کرد که مجاز به تبلیغ هستم اما حدود ۳ روز بعد با بنده تماس گرفتند و اعلام کردند که امروز مجدداً به ما ابلاغ کردند که صلاحیت شما تایید نشده است.
 
منتجب‌ نیا ادامه داد: لذا وقتی که متوجه شدم هیچ حساب و کتابی وجود ندارد و فیلتری وجود دارد که هر کسی را خواستند کنار بگذارند، تصمیم گرفتم که دیگر داوطلب نشوم و فقط به عنوان یک شهروند در انتخابات شرکت کنم.
 
منتجب‌ نیا در پاسخ به اینکه علت ردصلاحیت آن هم بعد از اینکه ۳ روز از تایید صلاحیت شما گذشته بود را پیگیری کردید یا خیر، تصریح کرد: خیر، علت ردصلاحیت خودم را آن هم در شرایطی که ۳ روز قبل صلاحیتم را تایید کرده بودند پیگیری نکردم چراکه می‌دانستم براساس انگیزه‌های خطی و سیاسی صلاحیت بنده رد شده چراکه پیش از این که پیگیری کرده بودم، نتیجه‌ای نداشت.
 
زمان حضرت امام (ره) در دوره دوم مجلس، شورای نگهبان انتخابات شیراز را باطل اعلام کرد و ما هم اعتراض کردیم و حتی به امام نامه نوشتیم، که ایشان گفتند با شورای نگهبان صحبت کنید، شورای نگهبان هم به مواردی نظیر اعمال نفوذ علما و اینکه تقلب صورت گرفته، اشاره کرد اما فردای همان روز که مجدداً با شورای نگهبان تماس گرفتم گفتند خیر چنین حرفی نزدیم، پرسیدم بنابراین چرا انتخابات را ابطال کردید؟ گفتند نمی‌دانیم که در نهایت جنتی به کاشانی ارجاع داد، کاشانی هم به دیگران ارجاع داد.
 
منتجب‌ نیا در پایان یادآور شد: منظور اینکه برخی آقایان از آن زمان شروع کردند و هر چه توانستند کارشکنی و سنگ‌اندای کردند. از طرفی برای ما هم کافی است چرا که عمر ما رو به پایان است و برخی آقایان هم اصرار به ادامه محدودسازی و انحصارطلبی دارند، در نهایت اینکه بنده نه تنها خودم کاندیدا نشدم بلکه به نزدیکان و بستگانم هم اجازه ندادم کاندیدا شوند، از طرفی به دوستان هم اعلام کردم که توصیه‌ای برای کاندیداتوری ندارم، خودتان به هر نحوی که مصلحت است عمل کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی