اخبار مهمی که قبل از شروع معاملات بورس فردا باید بدانید

خبرهای مهمی امروز در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
کد خبر: ۱۱۹۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱ 19 September 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز اخبار زیادی پیرامون مسائل اقتصادی، سیاسی و البته بورسی منتشر شد که قطعا می‌توانستند بر روی روند بورس فردا به هر حال تاثیرگذار باشند، بنابراین توصیه می‌شود که قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

۱- درج شرکت پارس فنر (سهامی عام) در بازار دوم فرابورس ایران / نماد معاملاتی فنر/ گروه: خودرو و ساخت قطعات /تاریخ درج: ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۲،
۲- با توجه به سیاست‌های توسعه‌ای و سودسازی، مارگارین(غمارگ) درصدد بوده تا به صورت B۲B، محصولاتی را به صنایع آرایش، بهداشتی، غذایی، شکلات سازی، دام و طیور عرضه کند.
۳- شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) در نظر دارد نسبت به واگذاری ۱۵.۰۵ درصد (تعداد ۴۰۸.۲۴۷.۰۵۹ سهم) از سهام شرکت سرمایه گذاری شفادارو بصورت یک جا و نقد از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران اقدام نماید.
۴- بررسی برنامه هفتم در مجلس به هفته آینده موکول شد .
۵- خبرگزاری رسمی کره جنوبی: ایران بدنبال دریافت سود پول‌های آزاد شده از سئول است
۶- رئیس کل بانک مرکزی از واریز ۵ میلیارد و ۵۷۳ میلیون یورو منابع بلوکه شده کشور در کره جنوبی به حساب بانک کشاورزی و بانک‌های گردشگری، کارآفرین، سامان، پاسارگاد و شهر در دو بانک قطری الدخان و الاهلی خبرداد .
۷- افزایش سرمایه ۴۵۱۹ درصدی شمواد از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
۸- طی نیمه نخست امسال؛ امکان تسویه اعتباری برای خرید ۲۲ همت محصولات پتروشیمی در بورس کالا فراهم شد

 

  • اخبار مهم بورس فردا هر روز راس ساعت ۱۷ منتشر خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست