بازدید 1716
نماینده مجلس مطرح کرد:

توسعه خودروی کار ایران‌خودرو اقدامی ارزشمند است

عضو کمسیون عمران در مجلس شورای اسلامی توسعه محصول اقتصادی وانت آریسان توسط گروه صنعتی ایران خودرو را به لحاظ رعایت استانداردها و رشد اشتغال زایی در استان خراسان رضوی اقدامی ارزشمند دانست. 
کد خبر: ۱۱۹۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲ 18 September 2023

علی آذری عنوان کرد: گروه صنعتی ایران خودرو با هدف از رده خارج کردن محصولات قدیمی و توسعه و کیفی سازی محصولات خود و با افتتاح خط تولید وانت آریسان 2 در استان خراسان رضوی در سال گذشته اقدام به تولید نسخه جدید وانت آریسان کرده که توسعه این محصول اقتصادی همراه با رعایت استانداردهای ۸۵ گانه با توجه به مشکلات موجود در حوزه سوخت و افزایش آلودگی هوا قطعا به نفع کشور خواهد بود. 
وی توسعه محصولات جدید و تبدیل خودروهای قدیمی و پرمصرف به محصولات نوین توسط گروه صنعتی ایران خودرو را مثبت ارزیابی کرد و گفت: رفع عیوب نسخه قبلی و توسعه این محصول با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان که شعار سال گذشته بوده و مجلس نیز بر آن تاکید دارد، اقدامی ارزشمند است.
نماینده مردم فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت مجلس از تولیدات داخلی تاکید کرد: مجلس از خودروهای اقتصادی، ارزان قیمت و مطابق با استانداردهای روز که به راحتی در دسترس مردم قرار می گیرد حمایت کرده و امیدواریم استان خراسان رضوی در توسعه این محصول پیشتاز باشد. 
آذری در پایان با بیان اینکه وجود شرکت ایران خودرو در استان خراسان رضوی اشغال زایی ارزشمندی را در سطح استان ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: با توجه به رشد نرخ بیکاری در استان خراسان رضوی هر نوع توسعه ای تاثیر مضاعفی در زمینه اشتغال زایی خواهد داشت و خوشبختانه در جریان بازدیدهایی که از شرکت ایران خودرو در استان خراسان رضوی داشته ایم تعداد زیادی از جوانان توانمند کشور در این شرکت مشغول به فعالیت هستند. ضمن اینکه صنعت خودرو از صنایع اشتغال زا کشور است و با تولید خودروهایی در سطح کیفی بالا می توانیم در عرصه جهانی نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم و از حمایت های بین المللی نیز برخوردار شویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی