بازدید 2527
۱

موافقان و مخالفان هاشمی در مجلس برای رای اعتماد

کد خبر: ۱۱۹۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ 18 September 2023

مخالفان و موافقان وزیر پیشنهادی ورزش در مجلس حرف‌های شان را زدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با وزیر شدن کیومرث هاشمی موافقت کرد.

کمیسیون فرهنگی مجلس در گزارشی باتأیید برنامه های کیومرث هاشمی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، وی را برای تصدی این پست حائز صلاحیت لازم دانست.

موافقان و مخالفان هاشمی در مجلس برای رای اعتماد

«ورناصری» نماینده مخالف: در برنامه ارائه شده توسط آقای هاشمی اشاره‌ای به رفع تعلیق برخی فدراسیون‌های ورزشی و تقویت دیپلماسی ورزشی با کشورهای جهان و مراکز قدرت ورزشی جهان نشده است.

«گودرزوند» نماینده مخالف: چرا ما باید برگردیم به نیرویی که ۳۰سال در ورزش بوده و خروجی نداشته است. وزیری می‌خواهیم که‌ رنگی نباشد.

زهره الهیان نماینده موافق: فدراسیون‌ها بعنوان یک نهاد مردمی باید حمایت شوند و وزیر پیشنهادی ورزش درک درستی از آنها به عنوان یک نهاد مستقل و مردمی دارند. وزیر پیشنهادی ورزش به یک سطحی از توانمندی مدیریتی رسیده است. ما با یک مدیر انقلابی، خوش سابقه و مدیری که در جامعه ورزشی ارتقا پیدا کرده و به یک سطحی از توانمندی مدیریتی رسیده است مواجه هستیم. فدراسیون‌ها بعنوان یک نهاد مردمی باید حمایت شوند و وزیر پیشنهادی ورزش درک درستی از آنها بعنوان یک نهاد مستقل و مردمی دارند.

«آزادی‌خواه» نماینده موافق: آقای هاشمی ۳۰ عنوان کاری مرتبط با ورزش داشته است.

«موسوی» نماینده مخالف: در برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش به مناطق محروم و روستاها کم توجهی شده است.

جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش/ چگینی نماینده مخالف با تایید کیومرث هاشمی: ما وزیری می خواهیم که رنگی و استقلال یا پرسپولیسی نباشد/ چرا باید به کسی که ۳۰ سال خروجی مناسبی نداشته رای بدهیم؟

 

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بررسی صلاحیت کیومرث هاشمی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در دستور کار مجلس شورای اسلامی است. در این جلسه که دقایقی پس از ساعت ۸ آغاز شد، ابتدا گزارش کمیسیون فرهنگی از سوی سخنگوی این کمیسیون قرائت شد و کمیسیون فرهنگی از وزیر پیشنهادی حمایت کرد.

در ادامه مهرداد گودرزوند چگینی با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان مخالفت کرد و گفت: امروز بسیاری از کسانی که مهاجرت می کنند از نبود سیاست برای ورزش و جوانان رنج می برند. 

ورزشکاران مهاجرت می کنند چون مورد توجه وزارت ورزش نیستند.

وزیر پیشنهادی فرد فهیمی است اما خروجی ایشان در حوزه ورزش و جوانان خروجی مناسبی نیست. کمیسیون فرهنگی گفت با تعهداتی ایشان را قبول داریم اما اگر ایشان به تعهداتش عمل نکرد چه کار می خواهید بکنید؟ چرا باید به کسی که ۳۰ سال خروجی مناسبی نداشته رای بدهیم؟ ما وزیری می خواهیم که رنگی و استقلال یا پرسپولیسی نباشد. اینکه بگوییم وزیر استقلالی است کمک کنیم رای بیاورد درست نیست.رای اعتماد ندهید تا رئیس جمهور از سفر برگردند و یک وزیر توانمند انتخاب کنند. 

 

فلاحی موافق وزیر پیشنهادیِ ورزش: هاشمی نه مدیر غیرتخصصی است و نه مدیر آسانسوری... وزیر پیشنهادیِ ورزش تمام مراحل را پلکانی طی کرده. از ورزش فهم دارد. می‌داند ورزش چه جایگاه مهمی در توسعه کشور دارد. می‌داند ورزش صرفاً مربوط به حوزه ذهن و جسم نیست، بلکه ورزش ربط بسیاری با سیاست، اقتصاد، اجتماع و فرهنگ دارد.

 

محمد مهدی فروردین موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: حال ورزش خوب نیست و به دلیل بی‌تدبیری ورزش امروز پاشنه آشیل کشور ما شده است.

باید در فصل بودجه به ورزش توجه کنیم. قوانین دست و پا شکسته در حوزه ورزش نوشته می‌شود و خوب اجرا نمی‌شود. مجلس در حال تدوین برنامه هفتم است و اگر بتوانیم قوانین خوبی را برای حمایت از جامعه ورزشی انجام دهیم دین خود را ادا کردیم. وزیر پیشنهاد پاکدست و صادق است.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
۴۴ سال انتخابات رو دیدیم نتیجه این وضع اقتصادی و فرهنگی مملکته
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی