بازدید 2763

ثبت نام ۱۱ کاندیدا در انتخابات فدراسیون والیبال

کد خبر: ۱۱۹۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲ 17 September 2023

۱۱ نفر برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال اقدام کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، ثبت نام نامزدهای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال از روز یازدهم شهریور ماه آغاز شد که 11 نفر با حضور در ساختمان فدراسیون ثبت‌نام کردند.

به این ترتیب، مهلت ثبت‌نام نامزدهای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون امروز (یکشنبه - 26 شهریور) ساعت 15 به پایان رسید تا پس از بررسی صلاحیت افراد متقاضی توسط مراجع ذی‌صلاح، رئیس فدراسیون والیبال در مجمع انتخاباتی آتی توسط اعضا انتخاب و معرفی شود.

با ثبت نام محمدرضا داورزنی رئیس فعلی فدراسیون والیبال برای ریاست در دوره آتی این فدراسیون، اسامی کامل افراد ثبت‌ نام‌کننده به شرح زیر است:

وحید مرادی، سید میلاد تقوی، محمود افشاردوست، پیمان اکبری، کسری غفوری، منوچهر پورحسن، بهنام محمودی، امیرحسین منظمی، محمد منصوری، جبار قوچان‌نژاد و محمدرضا داورزنی.

نکته عجیب اینجاست که داورزنی قطعا بازنشسته است و طی یکسال اخیر هم با مجوز ویژه به کار خود در فدراسیون والیبال ادامه داد اما حالا بار دیگر ثبت نام کرده است! 

نتایج داورزنی طی دو سال گذشته در والیبال قهرمانی آسیا و جهان، بسیار ضعیف و فاجعه بار بوده و تصمیمات مدیریتی او باعث ایجاد اختلاف و دودستگی در این رشته شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار