بازدید 5120
۲

مقام سابق اوکراینی از سرنوشت جنگ اوکراین پرده برداشت!

مشاور سابق رئیس‌جمهور اوکراین هشدار داد: با «یک‌دندگی» که ولودیمیر زلنسکی و دستیارانش در ادامه جنگ نشان می‌دهند، به زودی شاهد تلفات بالای نظامیان و فقدان نیروهای رزمی در جنگ خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۹۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰ 17 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، «اولگ ساسکین» مشاور «لئونید کوچما» رئیس جمهور سابق اوکراین در کانال یوتیوب خود با انتقاد از سیاست جنگ طلبانه ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین اذعان کرد که در صورت ادامه جنگ، شاهد کشته شدن بخش بزرگی از نیروهای رزمی ارتش اوکراین در مصاف با روسیه خواهیم بود.

اقتصاددان و مشاور سابق زلنسکی تاکید کرد که زلنسکی و دستیاران وی به دنبال ادامه جنگ با مسکو تا آخرین نیروی رزمی ارتش هستند.

به اذعان این منتقد جنگ اوکراین، در صورت ادامه روند تلفات بالای نظامیان طی یک سال و نیم گذشته، طی دو تا سه سال آینده، دیگر ارتش عاری از نیروهای نظامی رزمی در برابر نیروهای رقیب خواهد بود.

روسیه در ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف از این عملیات را «نازی‌زدای» اوکراین و حمایت از افرادی اعلام کرد که «به مدت ۸ سال هدف قلدری و نسل‌کشی رژیم اوکراین در دونباس (در شرق اوکراین)» قرار گرفته‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲
خخخخخ
خود زلنسکی روس-اوکراینی است ادعای پوتین درباره نسل کشی در دونباس نمی تواند حقیقت داشته باشد. گذشته از آن، دیکتاتور ها بندرت تا هرگز، راست می گویند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست