نبض خبر

ویدیوی تلخی از مسافران در نمک آبرود

کد خبر: ۱۱۹۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷ 16 September 2023
تعداد بازدید : 1126369
بازدید 1232237
ویدیو و روایتی تلخی از وضعیت مسافران در نمک آبرود در فضای مجازی منتشر شده که به حجم بالای خودروها و چادرهای مسافران و علت اصلی آن می‌پردازد. این ویدیو که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۸
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳۰۹
مگه برای مسئولان مهمه؟! اونا خودشون از همه بهتر میدونن چه خبره. الان بهشون بگیم میگن آقا عوضش ما قدرت اول منطقه هستیم. همه از ما حساب میبرن. انواع موشک و پهپاد داریم. حالا مردم بقول بعضیها لنگ بپوشن و اشکنه بخورن. اشکالی نداره.
پاسخ ها
روح
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
اولا لذت مسافرت به اینکه کم بخوری استراحت کنی و پیرامونت لذت ببری . قرار نیست بری توی خانه یا سویت یا هتل بگیری بخوابی اگر قرار به راحتی بود خوب توی خونه خودت بمون و بهترین خوردنی را میل کن . مسافرت برای عوض کردن روحیه ولذت بردن است . پس الکی هرچی را گردن مسولین پندارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
هرجای دنیا وقتی حجم زیادی از اتومبیل ها و انسان‌ها قرار بگیرن ، کمبود جا پیش می آید ،
همین قضیه برای کشورهای غربی بود می‌گفتید ببینید مردم چقدر خوشحال هستند که با هرفرصتی به سفر می‌روند.
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
اینکه در سه استان شمالی میلیونها ویلا و پلاژ و هتل و مسافرخانه اقامتگاه جور و واجور وجود داره و بعلت هجمه بالای مسافر در زمان کوتاه همه ی این اقامتگاه ها پر میشند و جایی برای مسافر باقی نمیمونه چه ربطی به مسئولین داره؟؟یعنی میفرمایید چون یه جمعیت میلیونی عشقشون میکشه طی دو سه روز بریزن توی استان‌های شمالی و به هشدارهای هیچ ارگانی هم اعتنا نکنند ،باز هم جور بی مسئولیتی مردم رو مسئولین باید بکشند؟؟؟جالبه بخدا!!توی این مملکت هیچ کس مسئولیت هیچ اشتباهی رو به گردن نمیگیره و یه کلمه مسئولین یاد گرفتن هرجایی که گیر می‌کنند میگن مسئولین مقصرند،پس مسئولیت مدنی و اجتماعی من و توی شهروند چی میشه؟؟ما هیچ وظیفه و مسئولیت مدنی نداریم؟؟
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
نیایید شمال برید استان‌های دیگه باترافیکتون پدر شمال رادراودریدمادریا کنارمونه سالی یک بار نمیریم شماها هرچندروز دوکیلو گوجه وبادمجون میگیریدمیاییدفقط برای پوزدادن بعد انتظار هتل پنج ستاره هم دارید
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
کی به فکر مردمه خودشان بهتری ویلا ها را در دنیا دارن مملکت بی صاحبه عزیز همه ما همه چیز را می‌دانیم ایران مال یک گروه خاصه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
من خودم جمعه شب نمک آبرود بودم خیلی شلوغ بود ،یک سویت آشغال میگفتن، شبی ۵میلیون تومن ،رفتم که کنار دریا چادر بزنم که از دریا لذت ببرم ،شهرداری تمام راه هایی که به دریا بود رو بسته بودن ،فقط از یک جا کنار کافه راه به دریا داشت که کنار دریا تونستم چادر بزن که شبی ۳۰۰ تومن برای ماشین وچادر گرفتن ،مگه نگفتن کنار دریا رو رئیس جمهور آزاد کرده ،پس چرا نمیزارید مردم استفاده کنن؟،
کدام هتل و مهمانسرایی کنجایش این همه مسافر را دارد؟!
من تا الان تو چادر نخوابیدم
اما تا تو چادر نخوابی قدر خونه رو نمی دونی
پاسخ ها
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
احسن به اون تجربه ات یک امتحان کن در چادربخواب چقدر لذت دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
پول داری که این حرف رامیزنی والاشبی چند میلیون
دادن برای یک کارگریاکارمنددادن که حقوقش کفاف ۱۰روزرانمیده سخته
عليرضا ماستري
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
ایشاالله چادر خواب بشی کلا تا ببسنی چی میکشن
Salim
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
بر فرض محال که مثل بعضی کشور های کافر یه عالمه هتل بیست طبقه بسازیم خوب مگه کسی پول داره که هتل اجاره کنه.
چشم و هم چشمی شمال رفتن مردم رو بیچاره کرد. کی گفته هر تعطیلی همه ملت باید برن شمال؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
بازم مردم مقصرن
شما از کجا متوجه شدی هرتعطیلی اینایی که اینجان رفتن شمال حداقل باید شبی یک میلیون کرایه بدن پنج روز اقامت در شمال برای اشخاصی که سالی ی مرتبه میرن حداقل پنج میلیون هزینه داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
اصل مطلب را نگرفتی نداری مردم را میگه ودیگه اینکه تو از کجا میدونی این خانواده که مثلاً این دفعه رفته بعد از چند سال رفته و تعطیلی بعدی خانواده‌ای دیگه هستند
ساسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
درود برشما همین مطلب شما دل بنده رو خنک کرد . متاسفانه هر ندید بدیدی تا ی تقی به توقی میخوره میگه بریم شمال . طرف نون نداره بخوره پیاز میخوره اشتهاش واشه
مسلم پور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
خنک این ۱۰۰ ماشین شد همه ده ها میلیون نفر که مثل من ماشین ندارن تا پشت نخلها برن
ظرفیت هتل ها و مسافرخانه ها همگی پر بود برادر جان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
مردم دلشون طبیعت میخواد میرن شمال جنگل و دریا و اینکه نزدیکم هستش میرن اب و هوایی عوض کنن ..بیچاره ها هم که تفریح دیگه ای ندارم....شما بگو چکار کنن..بشینن تو خونه بزنن سرشون عذا بگیرن و گریه کنن؟و متاسفیم واسه دولتی که میدونه این همه مسافر هر ساله میرن شمالو هیچ تدبیری نمیکنه
سلام دوست عزیز مردم برای گرفتن ویلا یا سوییت پول دارن ولی پول مفت ندارن که بدن
وقتی اجاره ویلا شبی ۵ تومن سوییت یک خوابه ۲ میلیون هست هیچ کسی این کارو نمیکنه چادر بزنی بهتره
پاسخ ها
میثم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
پول مفت کجا بیش از ظرفیت استان آدم رفته باید بشه شبی ۵تومان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
برادر من سه چهار میلیارد مال طرف در اختیارت قرار می هدشما دومیلیون نه پنج میلیون میدی بابتش فکر می‌کنی خیلی زیاد میدی پانصد تا دومن درشب هزینه همون یک شب اقامت شما برای صاحب خونه هستشفقط یک مورد پول برق کولر گازی چون مسافرتی محترم بیرون دارن میرن کولر رو خاموش نمیکنن که خونه اومدن خونه خنک باشه می‌دونی اصتحلاک سالانه کولر و پول برقش باتوجه به مصرف بالاتر از مصرف معمولپلکانی چقدر بالا می‌ره
یا وقتی پایه مبل مشکنن و مقر نمیان و با میخ همبندیش میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
احسنت موافقم
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
نه که همه سوئیت ها و ویلاها و هتل ها خالی مونده بایدم این حرفو بزنی،از سوئیت شبی ۵۰۰ تومنی بگیر تا ویلای شبی ۱۰ میلیون تومنی،حتی یک مورد پیدا نمیشه که خالی بمونه،مردم ما هم پول خوب دارند و هم خوب می‌خورند و خوب میموشند و خوب آرایش و عمل زیبایی می‌کنند و خلاصه خوب ولخرجی میکنند،ولی نگار که جادو شده باشند هرجایی که بعلت ندانم کاری خودشون به مشکلی برخورد می‌کنند هر کسی رو مقصر ميدونند جز خودشون.همچنین به مرض ناله دچار هستند و تحت هر شرایطی بجای شکر گزاد بودن دائم ناله میکنند
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
دوست عزیزاین بنده خداهم همین حرفومیزنه میگه گرونیه
معین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
کاملا درسته اگه بشینن توخونه هم آخرش زن وشوهر از اعصاب خورد و افسردگی کارشون به کتک کاری و دعوامیکشه و الی ماشا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
حالااگرعذاداری بودتدبیرهم بودوالا
تازه اینا خوباش هستن که ماشینی دارن و میتونن برن سفر و از پس خورد و خوراک سفرشون بر میان، خیلی ها همین هم براشون آرزو هست. یعنی مثلا اگه شصت درصد ماشین داشته باشن و چهال درصد مردم ماشین نداشته باشن ، اون عده که ماشین ندارن حسرت همین رو میخورن که تو سفر تو چادر بخوابن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
خوب همشون میدونن الان اکثر شهرها شلوغه برای مسافرت باید پیش بینی همه چیزو بکنن نکه تا میبینن چند روز تعطیله برن مسافرت آخه به چه قیمتی کل تابستون فرصت داشتن مقصر خودشونن
آخه مگه واجبه به هر بهایی رفت مسافرت؟! تازه این همه شهر زیبا و خوش آب و هوا، حتما بائو شمال برید؟ هوای آذربایجان این موقع سال خیلی عالی هست اینورها هم بیایید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
فرقی نمی کنه کجا بری مردم پول هتل و.... ندارند صرفه جویی می کنند تا دو سه روز برند هوا خوری وکرایه ندند خوراک را میشه صرفه جویی کرد
Sepideh
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
ممنون ازدعوتتون
بینام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
نه واجب نیست ولی واجب هست که هرسال پیاده بری کربلا
مهراب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
تهرانی ها فقط جاده چالوس بلدن رانندگی کنند
از بس هتل ها و مکان های شمال و بعضی از جاها گرانتر از اونی باید باشه هست مردم پول مفت ندارند که، در آمریکا وکشور های اروپایی و ووو هم مردمشان چادر میزنند ، نه از نداری اگه نداشتند انواع غذاهای کبابی را درست نمی‌کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
معلومه خودت از اون چادر زنهایی
من خودم رفتم میگن شبی یکو نیم تا دو نیم اخه دو و نیم میلیون من بدم یک شب برم تو خونه کثیف که روی گازش پر از چربی بالشتها و پتوهاش بوی نم میدن تو چادر خیلی بهتره شب میخوامی فرداش دو تومنو خرج شکمم میکنم
پاسخ ها
میثم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
دادا نرو مگه مجبورت کردن هر سریع راه میفتی میری تو جاده هستی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
ما که نمی تونیم با اینکه ماشین داریم پول بنزین وغیره
بالاخره یک وقت خرج های تا خواسته تو سفر پیش میاد
نداریم حتی با چادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
بله درسته
چرت و پرت نگو من خودم توان دارم ویلا هم بگیرم ولی هیچی لذت چادر بر پا کردن رو نداره همیشه این کارو میکنم
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
ببخشید ولی خخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
بابا مایه دار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
منم همینطور.کیف داره تو چادر خوابیدن
بچه ها کوچیک بودن اینطوری میرفتیم ولی بزرگ که شدن خجالت میکشیدم
برای اینکه مردم شمال بی انصافا ما رفتیم یک هفته بیش بابلسر اب معدنی ۱۵ هزار بنزین لیتر ۱۵۰۰ با این همه مشکلات دولت بعد اب خوردن به این گرانی چادر زدیم بابلسر وسائل ما را دزد برد ..چرا پول برای اندازه نداشتیم انهم بعد از چهارده سال یک بار رفتیم مسافرت تا شمال از مشهد وای بر مردم ۵ روز هیچی نخوردیم ۵میلیون هزینه شد بیشرش اب بود پول دشتشویی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
برادر من کجای بابلسر رفته بودی که آب معدنی پونز ه تومن دادن بهت الان همه مغازه ها قیمت رو جلدشون رو میدم یا اصلا الان تو بابلسر بیستا فروشگاه زنجیره ای هست اونجا خرید میکردی ولی اگه رفتی تو ناکجاآباد بابلسر خریدی که خوب طبیعی هستش شما هزینه بردن و میزان فروش اون آقا رو باید در نظر بگیری
شمالی کارگری خیلی خنده دار بود عجب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
با فرهنگ تراز شمالی هاتو دنیا وجود نداره مگه کارگری چه شه خیلی هم عالیه مهم اینه که پول حلال درمیارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
داداش ما خودمون بابلسر هستیم مطمعنی اببود چیز دیگه ای نبود!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
مگه تو استان شما همه وزیرن...عوضش پولش حلاله
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دوستان عزیز مثل شمالی ها مخصوصا مازندرانی ها ندیدم تو دنیا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
?
با کمال تاسف و شرمندگی میگم وقتی ی سری انسان نما تو شمال کشور قیمت های رو اجناس پاک می‌کنند و هرجور دلشون میخاد قیمت ميدند یا قیمت ی شب ویلا سه میلیون به بالاست واقعا چرا باید ویلا یا سوئیت گرفت اگر اون عزیزانی گ دارند و میتونند کنار اون دوستانی ک ندارند و نمیتونن هزینه ویلا هتل و سوئیت رو متحمل شند بمونن و اونام هتل و ویلا نگیرند اینقد واسه سه روز تعطیلی ناهنجاری و گرونی رواج پیدا نمیکنه عملا همه چی سه چهار برابر قیمت واقعی بود و نظارت مدیران دولتی صفر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
الان هزینه ویلا و هتل داخل کیش قشم تهران اصفهان شیراز داخل پیک مسافرت استان ها حتما شبی 500 هزار تومنی
هستش ؟ طرف یه سوییت سه چهار میلیاردی بهت میده شبی دوتمن بعد همین مردم برای لباس عروس ۵۰ میلیونی شبی ۱۰ میلیون پول اجاره میدن یا برای یه ارشگاه قبل عروسی دو سه میلیون خرج میکنند
اصلا حرف درستی نیست،وقتی همه میرن شمال ،خوب مشخصه یک عده هم باید چادر بزنند،چون هم قیمت ها میره بالا ،هم مکان مسافر پذیر کم میشه،ولی اگه مردم به شهرهای مختلف سفر کنند،این اتفاق نمیوفته
خب کسی که می‌ره سفر باید خرجو مخارجش هم بدونه الکی نره سفر چه لزومی داره تو روز خاص ماه یره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
چون کسی که در آمد کم داره مجبوره تو تعطیلی بره وبخاطر اعصاب خانواده مجبورند دو سه روزی برند سفر شما جیبت پره خبر از بی پولی نداری تازه اینا بهتر از ماها هستن
خوب اگر به هر مناسبتی نمی رفتند شمال اونها هم اینقدر پر توقع نمی شدند که جاهای کثیف را به هر قیمتی خواستند اجاره بدن .اتفاقا چادر هم لذت خاص خودشو داره اگر مدتی از این شمالیها که وقتی دیدند مسافر هستی از ویلا تا تمام لوازم را گران میگن چیزی نگیرید اونها هم به هم وطن خود ظلم نمی کنند تو کنار دریا تخت برای استراحت گفت ساعتی صد هزارتومان انصاف را فقط ببین
وقتی بعضیا هر طور شده باید هر دو سه هفته یبار برن شمال انگار که مجبورن خوب قطعا اونا نمیتونن هر دفعه برن ویلا بگیرن شمالیا آنقدر تو شمال نیستن بعضیا هستن ههههه
پاسخ ها
میثم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
انگار مجبور هستند بشین خونه خودت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
اونایی که مرتب میرند سفر تو چادر نمی خوابند پول دارند وهتل یا خانه می گیرند نود درصد کسانی که تو چادرند بی پول هستند وده درصد پول دارند
خان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
می‌خوان کلاس بذارن ?
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
واقعا هم همینه بعضی وقتا همون اطراف طرف از کی نرفته لب دریا اونموقع چندین شهر اینطرفتر پامیشن دم ب دقیقه شمال
ناحی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
َشمالی ها بدتر از مدیران اونقدر سنگدل شدن میدونن مردم جایی ندارن برن یا خونه نمیدن یا ده برابر میدن
یکی مثل ما هم تو ماشین می خوابن
تابی الان چیو خواستی انتقال بدی!؟؟ من خودم هفته پیش اونجا بودم چندین سوییت و مکان زنگ میزدم همشون پر بودن وبزور گیرم اومد،الان که این حجم ترددها خودش گویای همه چیزه چیو میخوای ثابت کنی؟؟ چرا دوست دارید با روان مردم بازی کنید؟؟ اصلا خیلی ها دوست دارن چادر بخوابن که تو هزینه هاشون صرفه جویی کنن این به چه کسی ربط داره آخه!
کسی برای شما دعوت نامه نفرستاد تشریف بیارین شمال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
شمال کشور ایران ارث بابای شماست ؟
چون این مردم خیلی سبک هستند ایران به این بزرگی واجبه شمال بزن
با سلام ولاشمالی ها خیلی بی انصاف هستن هر کدوم یه قسمت از خونه خودشون رو به بالاترین قیمت اجاره می دن
کاملا واضح است از ماشینشون که از چه قشری هستند اینایی که چادر میزنن ،
وقتی نداری مجبور نیستی خانوادتون به همراه بچه توی شرایط سخت قرار بدی بعد بگی بردمتون مسافرت نداری بشین توی خونت با پراید و سمند و پژو برید تا پارک محلتون پیک نیک کنید.جز بار ترافیکی و بی فرهنگی و اسیری مردم چیز دیگه ای ندارید.شمال هم که تشریف میارید هر گوشه که بتونید گند می‌زنید آشغال میریزید بی فرهنگیتون بیداد میکنه.چرا شماها که از این قشر هستید درک و فهم و شعور همتون مثل همه نه کمی بیشتر نه کمی کمتر.درست بشید لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
پول دارن ،خوبم دارن، ولی دلیل نمیشه ازشون سو استفاده کنن و قیمت چند برابری .همین مسافرای تهران نیاد همتون از گشنگی میمیرید‌
مجبورن مگه؟؟
آخه مرد حسابی کسی که ماشین سواری ۲میلیارده نداره بره ویلا بگیره شما که این فیلم وگرفتی خیلی غلط اضافی کردی اولا ویلا قیمتش زیادی زیاد بود وبعضی از مردم ایران پول زور وگفت نمیدن وتو چادر می خوابند واون پول را هزینه کباب می کنند
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
احسن به اون ادبت معلومه خیلی باادب وبافرهنگی چون کلمات قشنگی استفاده میکنید
چشمشون کور نرن مگه مجبورن
وقطی پول نداری دلیلی هم برای رفتن مسافرت نداری
من یکی از آن مسافرهای نمک آبرود بودم......

از ماست که بر ماست.....!!!!!@@؟؟؟؟؟بله هزینه یک شب یک سوئیت یک خواب داغون ۲۵۰۰ بود.....این رسم مسلمانی نیست !!!هموطن شمالی؟؟!!یک کیلو گوشت راسته گاو جای گوسفند غالب میکردن ۷۰۰ هزارتومان.......یک کاپ قهوه کوچک ۵۰هزار....آب معدنی کوچک ۲۰ هزار......بنزین درجا ده درحالی که معضل ترافیک بود پمپ ها رابسته بودن ویترین ۲۰ هزار آزاد می فروختن!!!!!گرانی را ازحد گذروندن. هیچ ربطی هم به مسوولان و اقتصاد کشور نداره؟؟؟؟همان روز همه جای کشور بنزین عادی بود.وتمام اقلامی که گفتم نرخ مصوب خودشو دااشت....با گوشهای خودم صد مرتبه شنیدم که میگفتن میخوای بخر میخواهی نخر همینه.....مسافر نگون بخت چاره ای داره؟؟؟؟؟فقط اکثریت میگفتن شمالی تشریف آورد شهرمون از خجالتش در می‌آییم.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
مقصر ملت هستن که فقط تعطیلات رو پا میشن میرن اگه ایام عادی برن همه قیمت ها سرجاش هست التماس هم میکنن بهت
اینطوری که میگین نبود من اون روز اونجا بود برای انجام یه پروژه کاری و از مسافرهای زیادی سوال کردم که همگی در جواب گفته بودن ظرفیت هتل ها و مهمانسراها کامل است
سفر رفتن آدابی داره فقط بحث مالیش نیست که البته خیلی مهمه ولی تا تقی به توقی میخوره همه راه میوفتن تو جاده و هیچ برنامه ای برای سفر ندارن نتیجه اش این میشه که سر از شمال در میکنن در صورتی که اگه قرار باشه بری و از طبیعت استفاده کنی و تو چادر اطراق کنی درو و ب. شهر خودت جاهای بهتر از شمال هست که بلد نیستی ، جالب اینجاست که همین عده براشون شده روال که راه بیوفته تو جاده و سر از شمال در کنن باور می‌کنید من با امکاناتی که دارم و برام از هرکس دیگه وسایل مهیاست برای رفتن به شمال بیشتر از دوبار نرفتم چون تو این دوبار جایی. و پیدا نکردم که بدرد موندن بخوره اگه قراره که از خونه خودم در بیام و برم تو یه شهر دیگه و تو یه خونه دیگه بمونم که تو خونه خودم هستم پس قبل از هر مسافرت براش برنامه. یکی کنید حتی اگه قراره تو چادر استراحت کنید
شمال رفتن خیلی ها خاطره بازیه.. به یاد اون قدیمها.....
من بچه چالوسم۰ باباجان مجبور حرف بزنی۰یا شاید هم بیکاری۰اصلا توجه داری منطقه که از اون حرف میزنی ظرفیت اینهمه مسافر نداره؟ وانگهی این چادر زدن‌ها و کنار خیابانها استراحت کردن خودش برای خیلی ها سبک تفریح محسوب میشه۰ ای کاش به مسائل اخلاقی ومحیط زیستی وپوشش بعضی از عزیزان توجه میکردی۰۰۰
متاسفم برای برخی ها. این آقا اگر غرضی نداشت این حرف ها را نمی‌زد . اولاخوشی سفر به اینه که کم بخوری ، استراحت کنی و از محیط پیرامون لذت ببری ،طبیعت ،کوه ، وحتی همین دورهم بودن مردم از سراسر کشور در صلح و صفا دوم بنظر شما اگر اینها دستشون به دهانشون نمی‌رسید مسافرت می‌رفتند ؟ سوما چند هتل یا مسافر خونه دریک شهر باید باشه تا این جمعیت جا بشه چهارم مسافرت درایران که فقط شمال نبست پنجم اکثر همین ها که در تصویر بودند در همین ایام تابستان مرتبه ی چندم بود که مسافر شدند . پس خواهشاً با اینگونه فیلمها اینقدر مردم ایران را خارو ذلیل نکنید وجدانن مردم عادی در غرب دریکسال چند مرتبه می‌توانند سفر برند .
من‌پارسال‌رفتم‌اردبیل‌انقدر‌باصفا‌بود‌هوای‌خوب‌ومردمی‌‌که‌انقدر‌مهربون‌باشخصیت‌‌‌‌خون‌گرم‌بودن‌که‌‌درتمام‌طول‌عمرم‌انسانهایی‌به‌نجابت‌وبامعرفتی‌اردبیلی‌ها‌ندیدم‌لذتی‌که‌اون‌مسافرت‌داشت‌تاابد‌فراموش‌نخواهم‌کرد‌‌شمال‌برای‌کسایی‌خوبه‌که‌اولین‌بار‌میرن‌نه‌صبح‌ظهر‌شب‌بری‌شمال‌‌ایران‌شهرهای‌زیبا‌بامردم‌خوب‌زیاد‌داره‌‌‌
نه داداش اقتصادی نیست ، دیگه جا نمونده که اینا اجاره کنند ،
بنده خدا ملت باسیلی صورتشو سرخ نکهمیداره دولت گرفتار بی فکر هم فکر میکنهوضع مردم خوب شده قیمت اجناس وپروتین وگوشت فوری بخش نامه می‌کنه قبل از دلال ها گران میکند
مجبورید ؟؟ هر روز هر روز شمال . بابا برید آمریکا رو نگاه کنید مردم برای زندگی روز مره شون خونه ندارن بالغ بر ۲ میلیون کارتن خواب تو آمریکا زندگی میکنن . یه کم خودمون رو متهم کنیم نه دولت رو . ارزوی موفقیت برای همه هموطنان که افتخار ایران عزیز هستن
چندساله این اتفاق می افته فرض کنم رفتن اربعین
خوب مگه مجبوری بری شمال. برو اصفهان چابهار ابادان
بنظر بنده امکانات باشه بخصوص مسراح که مهمترین ارکان مسافرات میباشد مشکلی ایجاد نمیکند در این میان برای شمالیها بد نشده درامدشون چند برابر میشه یک واقعیت این میباشد شمالیها ریختن تهران و برعکس تهرانیهارفتن شمال خانه و ویلا خریدن بعد از گران شدن خانه و ملک توسط دولت خدمتگذار هجوم شهرهای دیگه به تهران برای خرید ملک زیاد شده که خدا شکر الان کم شده اینایی که بیشتر چادر میزنند بعضیها واقعا ندارن بعضیها شون خسیس هستند عیبی نداره چند روزه علی برکت ا....
مگه چادر زدن بده خیلی هم عالی خیلی هم خوبه بعد اینای که زیر چادرن همیشه نمیرن چکار کنن بیچاره ها به یه تفریح نیاز دارن خیلی هم خوش میگذره زیر چادر یارو که این فیلم پخش کردی یه شب برو زیر چادر به خدا نمی میری امتهان کن شکر خدا آدم های ایرانی همه با غیرتن همه کار می کنن نگران پول مردم نباش
احمق بودن هم حدی داره
خوب این همه مسافر تو کل خونه های مازندران جا نمیشن چه ربطی به بودجه داره بگو مردم چقدر شادند وقت و وبوده دارند که میان سفر
لعنت بر منفی گرایی
من امثال برای اولین بار رفتم مازندران خیلی مردم بی انصافی داره .اجاره ویلاها و هتل‌ها خییییلی گران بود و اجناس را به چند برابر قیمت به ما فروختند .ما پول به اندازه کافی نداشتیم و چادر هم نداشتیم خواستیم یه چادر بخریم چادر را شش میلیون میخواستن بهمون بندازن نخریدیم رفتیم تو آلاچیق کنار دریا بخوابیم برای یک شب یه آلاچیق داغون را دویست و پنجاه تومن به ما اجاره دادند .بی انصافها آب معدنی هشت تو منی را به ما دادند سیزده تومن.سیب زمینی و پیاز بیست و دو تومن.
هیچ وقت قاضی نشوید قضاوت نکنید خیلی افراد هستن پول دارن برن هتل یا مسافر
خونه ولی با چادر زدن لذت میبرن
بیخیال بابا کمتر لاف بزن ظهر بیا ببین بوی دود جوج و کبابشون همه جا رو پر می کنه اون موقع لال می شی ؟؟ همین نمک آبرود برای رفتن به مکان های تفریحی هم صف می بندند می خوای ایران رو تخریب کنی یه جوری بکن مسخره نکنن
دست از سر شمال بردارین بیچاره کردین ما رو .... .
پاسخ ها
سیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
سلام دوستان ما هر دوسه سال میریم شمال بسیار مردمان خوب با صفایی دارن دم شمالیا گرم هر بار رفتیم هرجای از ساری تا جاده چالوس عالی بوده نه جنس گران خریدیم مثل شهر خودمون چرا راه دور بریم همین شهر خودمون هم که از شهر خارج بشیم اب معدنی قیمتش فرق داره با بقالی سر کوچه چرا انقدر حرف در میارین دم مردم شمال گرم اقایین ما هر سالی که رفتیم به مشکل نخوردیم دمتون گرم
این مسافران که در چادر خوابیدن داداش پولشان زیادی ،آمار بگیری در یک تعطیلی،یک روزه این ها جماعت تهران هستند که همه می روند شمال و انصافا اگر بررسی شود کسانی که در چادر هستند در طول سال چند بار به این سفر تکراری شمال اقدام می کنند متوسط هر تهرانی اهل سفر در کمترین حالت سالی شش بار خوب مدیریت کند مثل خارجی ها یک بار بروند و آن هزینه ۶ بار نصف آن را خرج کند بله با عناد تفکر نکنیم ما ایرانیان در هر چیزی بالاخره از یک ور افتاده ایم ،آرزوی شادکامی برای همه هموطنان عزیزم.
اگه قرار باشه شبا خونه بگیریم خب از خونه خودمون نمیریم جایی
هر شهری هر نقطه ای ظرفیت خودشو داره و بیشتر از اون دیگه نمیشه اسکان داده بشه و افراد اضافی باید تو چادر بخواین یا برگردن
نه داداش داری اشتباه میزنی ما داریم خوب هم داریم ولی نون حلال و زحمت کشی هست از زیر پای فیل در آوردیم نه از رشوه و زد و بند برای همین بی حساب و کتاب خرج نمیکنیم که بدیم شبی چهار ،پنج تومن به ویلا که فقط بخواهیم بخوابیم آره داداش اونی که میگی خودتی ??
تو چه می دونی ؟؟؟؟
خوابیدن تو چادر هم عالمی داره. بچه ها همیشه رو مخ هستن که بریم مسافرت چادر بزنیم دوست دارن تنوع رو. کودکی وشیطنت
همه ی چادر زدن ها مال نداری نیست علل مختلفی داره چادر زدن
جو رو متشنج نکن بردار هر چی می بینی می خوای بزرگش کنی ومردم رو بشورونی
خخخخخ
آخه کسی که پول نداشته باشد سفر نمی رود پس پول دارند که سفر می روند و کیف شمال به چادر خوابیدنش است
مسافرت با ذلت چه ارزشی داره بیشتر آوارگیه
داداش پول ندارن خوب نرن مگه مجبورن. درضمن تو چادر و کمپینگ یک صفایی داره. به دولت ربطی نداره.
چون بليط پروازها گرانه
طرف بره شمال ارزونتره يا بره اردبيل و سرعيت و گرگان و يزد و ….قبول كنيد مشكل نداشتن نداشتن پول
مسافرته دیگه، سختی خودشو داره، لازم نیست به همه چی گیر الکی بدی
اصلا خوشمزگی سفر به همینه
مگه مجبورید؟
داداش همکی اکه سختتونه نیاین شمال اجباری نیست
طبق یک اصل اقتصادی در صورتی که تقاضا از عرضه‌ بیشتر شود قیمت بالا می‌رود
چه ایرادی داره فقط سازمان گردشگری و شهرداری شهرهای ساحلی باید کمی همت کنند محل اسکان فراهم کنند تا مردم دو سه رور تفریح کنند وبرگردند .
این مسافرت‌ها همه اش به خاطر فقر و بی پولی است!!نمی دانم نالیدن چه لذتی دارد به هر که میرسی از فقر و گرفتاری گریه می کند ولی هم خوب می پوشد.هم خوب می خورد.و هم در هر فرصتی به سفر می رود. قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس را ای مردم گرسنه ایران!!!!!!!!!.
معیار اقتصادی ت منو کشت
دوست عزیز همیشه اینطوری بوده همه مثل شما نیستن که برن تو ویلاشون هشتاد میلیون ایرانی اگر مثل شما بخوان تو شمال ویلا داشته باشن جا برا نفس کشیدن دیگه نداری عزیز البته از گشنگی هم میمیری
خب نرن!!! مگه کسی مجبورشون کرده؟؟ والا! مگه ما آدم نیستیم به وقتش میریم که اینطوری نشه
تابستان هوا عالی تو چادر کیفش بیشتر
چرا نگو
آدم میرسه سفر که از تو خونه بیرون بره
نه اینکه از این خونه بره تو یه خونه دیگه
انقد اجاره خونه هارو بردن بالا که دیگه کسی نمیتونه خونه اجاره کنه
بسیار سفر باید تا پخته شود خامی.به دریا رفته میداند .خطر داره حسن.
از سر نداری نیست که چادر میزنن بعضیها این سبک مسافرتو چادر زدنو دوست دارن و لذت میبرن حتما توو جنگل و صحرا و کویر هتل هم که چادر میزنن پول ندارن..... من خودم هنوز توو چادر نخوابیدم همیشه هتل و سوئت و ویلا گرفتیم و یکی از آرزوهامه مثل اینا چادر بزنیم وقتی میریم مسافرت .....بادوچرخه های گرونتر از ماشین میرن توو دل طبیعت چادر میزنن و بهترین غذا رو میخورن برای لذتش نه اینکه چون پول ندارن برو امتحان کن عقب نمونی
کجاش تلخ بود جوری تیتر زدی گفتم چی شده هیچ جا ظرفیت پذیرش این همه مسافر رو نداره اینا از خوشی رفتن
پروفسور! اون ماشین مردمی که میگی بودجه ندارن هتل بگیرن ۱میلیارد و ۲۰۰ پولشه(ال تود ساده) چرا الکی جو میدی پول ندارن؟؟؟ نداره ماشین ارزونتر بخره تا توی مسافرت پول هتل داشته باشه سوژه شما نشه
ما که نرفتیم ایا طوری شده یا از غافله عقب موندیم هرجا دلت خوش باشه همون جا شماله،،،
آقای آدام اسمیت خواهشااین قدرباشعورمردم بازی نکن ماشینهای که ماتوفیلم دیدیم قیمتشان ازمیلیاردبالاتربودپس ضعف اقتصادی رامطرح نکن برای خودم این مسائل پیش آمده شب راراحت توچادرخوابیدم پول راواسه خانواده خرج می کنم مگرهتل المپیکه شبی دوونیم میلیون پول کرایه خونه بدم اتفاقادم همون وطنانم گرم کا بجایی کردن که شب رابیرون خوابیدن
من تابستان امسال بجای شمال رفتم جنوب بندرعباس با اینکه گرم و شرجی بود ولی خیلی بیشتر از شمال خوش گذشت.
تازه این قشر از مردم قشر متوسط هستند که هم زن هم مرد درامد دارند اونایی که تو شهر ودیار مادریشون هم سرپناه ندارند رنگ گوشت رو ندیدند به خودشون
فقط شمال نیست که این همه گرونیه .
هرجا مسافر ببینن قیمت اجناس رو دلبخواه میگن( یه نمونه) .ما تخم مرغ تو همون شمال میخریم 3500 ولی تو طالقان خریدیم 4500 .اجاره هم فرقی نمیکنه با شمال یا جاهای دیگه
هر طوری دوست دارین هر جوری خوش میگذره کسی حق نداره تحقیر یا توهین امیز صحبت کنه تمام دنیا در ایام تعطیل همین جوری هست خوش باشین .شاد باشین
سلام
من یک شمالی هستم فقط دو سوال شما فکر میکنید اگه من شمالی بیام اصفهان یا مشهد اسکان رایگان دارم ؟؟؟
اگه این همه مسافر در ایامی مثل عید میان سفر سمت شهرهای مرکزی کشور همه توی هتل اقامت میگیرن ؟؟
شمالی همیشه مهمان نواز بوده ولی ظرفیت شمال همینه خودم پنج ساله که در ارزوی یک سفرم حتی شده بهمین نحو ولی نه ماشین داریم نه پول سفر
ما یکبار رفتیم شمال ، جا گیرمون نیومد مجبور شدیم تو چادر بخوابیم. ولی اینقدر پول داشتیم که همون شب بخواهیم یه خونه بخریم!
یعنی وقتی بلد نیستی تحلیل کنی ضرورتی نداره که با حرف زدن روی کلیپ اظهار فضل کنی. همون کلیپ بدون صدا بذار مردم خودشون میفهمن چی به چیه
هرکسی بر اساس لیاقتش رفتار میکنه.نداری نرو مسافرت. برایت بچه‌های مسولین سفرهای اروپایی میرن اون هم با بلیط فرست کلاس، باید من و تویی باشیم تا اون ها این طور زندگی کنند
منفی نگرِ خود کم بین
تو اروپا هم مردم وقتی میرن پیک نیک همینطور چادر میزنن یا کاروان دارن ولی اونا اینقد پول ندارن که همه وهر هفته برن که شلوغ بشه
حالا اگر این صحنه رو تو اروپا میدیدن میگفتین نگاه چقدر مردم شاد هستند............
سلام دوستان من یه شمالی هستم ولی یک طرفه قضاوت نکنید همه که فکر می کنید یه جور نیستند من خودم ویلا برای مسافر دارم می خواهین شماره مسافرم را بدم سوال کنید ما چند سال در خدمت مسافرا هستیم افتخار ما خدمت به انهاست
اصلا ربطی به بودجه داشتن یا نداشتن نداره.کسی که میره مسافرت .میره که از هوای ازاد استفاده کنه.یه کم از فضای اپارتمان وخونه دور بلشه.
یعنی هروقت میگن تعطیلاته تن وبدن ماشمالیامیلرزه سفرخوبه البته اگه فرهنگش کنارش باشه جنگل های ما شده زباله دونی خودتون استفاده میکنید بذار تمیز باشه دیگران هم استفاده کنن نسلهای بعدی هم استفاده کنن نشه براشون خاطره
پول ندارید مجبورید برید مزاحم شمالی ها شید و تو خیابون بخوابید. مردم شمال چه گناهی کردن واس جور شماهارو بکشند. برید یزد، برید اصفهان و شهرهای دیگه. طرف از یزد بلند میشه با یه ایل میاد شمال. گند زدید به ساحل و جنگل شهسوار، رامسر و چالوس
رفتار مازندرانی ها با مسافران خوب نیست البته اگر این مسافران نباشند اقتصاد انها فلج خواهد شد در ضمن همه جای ایران متعلق به تمام مردم کشور است .
وقتی سالها ، مردم و دولت در مقابل تقسیم ناعادلانه منابع گردشگری برای توسعه زیر ساخت،سکوت کردن،این میشه کمترین نتیجه ش.میلیارها تومن صرف خرید یه زمین کوچیک وسط تهران میکنن که بتونن یه پارک محله‌ای بسازن ولی از اونطرف تو رسانه ها ، شمال رفتن رو تبلیغ میکنن با فیلم و سریال و...با این حال استان های شمالی کشور وضعشون بهتر از استان های غربی و جنوبیه.پتانسیل گردشگری تو کشورمون کم نداریم.ولی مدیریت منابع وجود نداره.
سلام به همه هموطنان،ایکاش امکانات زیاد بود و شرایط راحتی همه فراهم میشد،ولی بدانید وقتی جمعیت ۳ میلیونی استان یه هو یه ۷ تا ۱۰ میلیون نفر میرسه، یعنی شرایط برای خود شمالی ها هم سخت میشه،صف نانوایی،ترافیک جاده خیابان ها، ناهنجاری های اجتماعی از سوی برخی مهمان های شلوارک پوش یا رکابی پوش بدون روسری و الی آخر
توشب شهادت امام رضا علیه السلام یا پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، صدای آهنگ تا اذان صبح بلند بود.با این همه سلامتی همه عزیزان را آرزومندم.از آمل
چیزی که عیان است چه حاجت به بیانست وقتی دخل 19وخرج 120باشد ظاهر قضیه ظرفیت پر سویت وهتیل نیست حالا از نزدیک بروید سفره آنها را هم ببینید آیا بغیر از تخم مرغ وماست
خیار چیز دیگه ای هست نه عزیز من چادر نشینی به شما بر خورده است فاجعه بزرگ در سفره است
ای مردم تمام دیدنیهای شهر خودشون دیدن که حالا در نمک آبرود بیان چادور بزند چشم هم چشمی پدر در آورده بی فرهنگی وادار کرده نه شریعت اقتصادی پسر گل من ممنونم که میخونیش
هیچ لزومی نداره تو این موقع سال بری شمال نصف طول مسافرت که تو ترافیک باشی!بعدش هم دلت رو خوش کنی مسافرت رفتی!؟کنارخیابان مثل کمپ بیخانمانها زندگی کنی!مسافرت به چه قیمتی؟! جالبه بعضیها پز همچین مسافرتی راهم میدهند!نداری نرو! جایی برو اندازه جیبت ولی لذت ببر.
ای کاش شمال به جای ویلا سازی و از بین بردن جنگلها هتل سازی میکردن و به قیمت مناسب می دادن
اقا نرین شمال مگه مجبورین اینقد اخرت وبه دنیاتون نفروشید. پولهای نازنین وهدر ندید. یکم خرج محرومین کنید.
متاسفاته شمالی ها سرگردنه ای هستند به مسافر به چشمی نگاه میکنند که انگار کلاهی برداشته خودش رو رسانده شمال.. حالا مبگن ماهم کلاه مسافر برداریم ایراد نداره لج میکنن غریب کش هستند . دولت هم بغیر از شمال جایی درست نکرده برای مسافرت مردم . البته شمال هز قدیم وجود داشت
وچقدر مسئولین به این مردم که حتی در بدبختی هم اینگونه هجوم می برند دلشادند هر روز به یک آهنگ و رقصی این چنین از مردم
ببین تویی که داری سمپاشی میکنی .اگر شرف داری از گرفتاریهای مردم در اروما هم بگو.
بعد خود من سفر میرم تو چادر هم میخوابم به تو و امثال تو هم ربطی نداره مهم اینکه خوش میگذره.
وطن فروشی هم نمیکنم.
برید بالا بیاید پایین این نظام اسلامی محکم ایستاده تا صاحبش امام زمان بیاد.
با این اوصاف ثروتمندترین مردم ایران در شمال هستند، چون خوب پول در میارن، ولی همیشه هم داد نداری میزنن، پس این همه پول را چکار میکنن
من که خجالت میکشم بگم ایرانی هستم ....
لذت تو چادره
بابا چه خبره مسافرت که فقط شمال نیست ایران جاهای و طبیعت دیدنی زیاد داره وخوش آب و هوا همه ی هو میرم شمال این میشه درآمد کم وخرج مسافرت سنگین بعضی ها از خدا بی خبر فقط منتظر این وقتها هستن پوست مردم بکنن
سلام در جواب این اقا باید بگم من خودم شمالی هستم ،تمام اقامتگاه‌های موجود در گیلان پربود و اونهایی که بدون رزرو مکانی اومده بودند توی روزهای بارونی قبل واقعا وضع بدی داشتن ،ولی این تقصیر مانیست، خودشون باید قبل از سفر همه جوانب رو بسنجن ،البته گرونی رو درست میگن متأسفانه همه جا فرصت طلب هست ولی ناخوداگاه وقتی توی بازده زمانی مشخص تعداد زیادی مسافر میاد این صحنه‌ها طبیعی میشه
نمک آبرود گنجایش این همه مسافر را نداره نه منزل نه هتل از چالوس بگیر تا عباس آباد همه را هم اجاره بدن بازم جا کم می آید ضمن چادر خیلی باصفاست هر سال همین بسات
بچه بودم فکر نمیکردم شمال عزیزمون به این زودی‌ها به فنا بره. دهه ۷۰ کسی نمی‌دونست شمال کجاست. الان دیگه خود ما شمالی‌ها آسایش نداریم. ملت چرا انقدر ندید بدیدند. خدایا بهشون پول فراون بده برن اروپا سیر کنن. شمال عزیزمون در آمان باشه.
شمال بری پول کم داشتی فقط تو چادر بخواب نرو تو سوئت که بوی کثافت وفاضل آب میده وهزار تا مریضی چه بسا که نظارت نیست مسائل و روابط کثیف تو این خانه میرم آدم حالش بهم می خوره چادر بهتره وتمیزت و بهداشتی به هر قیمتی نرین تواین سویت های کثیف
تو که کلیپ پر میکنی و حرف میزنی مردم وضعشون بده جا نمیگیرن اول یه سر میزد ببینی اصلا جا خالی بود تو هتل ها و ویلاهای شخصی در ثانی وقتی قیمت ویلا رو سه برابر میکنن بعد یه عده میگیرن و پر میشه بعدش کلی ادم هم یهو سرازیر میشن شمال توقع دیگه ایی داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی تحلیلت ابکی بود خیلی ابکی فقط خواستی بگی مردم با اینکه میرن مسافرت وضعشون بده و فقط همین ادم میمونه از این اقتصاد دانان و فلاسفه که دارن حیف میشن تو کشور
از برکات جمهوری اسلامیه.اونجایی که بخواد اب انار وموز وکباب رایگان میده اونجایی هم که نخواد پول هم میگیره که کنار خیابون چادر بزنی
با درود به مردم عزیز کشورم. این مثالهای قدیمیها را باید ملکه ذهنتان بکنید.عقل نباشد جان در عذاب است.بایدآقایان مسئول مکان هایی را تعبیه کنند که مردم عزیز ما در انجا کمپینگ کنند با تمام وسائل وتجهیزات مثل دستشویی آب آشامیدنی.تا دیگر هموطنان عزیز سوءاستفاده نکنند.
ولی یکسری آدمهای حبو بغض دار میگویند.مردم اصلا نباید مسافرت بروند.
خدا آخر عاقبت این مردم را بخیر کند.
عقل که نباشه جون در عذابه وقتی که خودت میخوای چکار میشه کرد پس حق شما اینه اگر امسال شماها نرن آنها هم سوع استفاده نمیکنند که هزینه هارا چند برابر کنند و بیشتر وقت مسافرت خودرا در ترافیک و عذاب گذراندی
عقد و کینه هم حدی دارد از حد که بگذرد نتیجه همین می‌شود که این شخص انجام می گوید که تقریبا برابر است با با بی عقلی...مگر میشود جمعیتی برابر با یک شهر بزرگ در یک شهر کوچک جا داد حتی برای ماشین ها
من بازنشسته هستم همیشه طی سال پول جمع کردم برای مسافرت هیچوقت اینجوری سفر نرفتم و نمیرم برای خودم وخانواده ارزش قائلم
سلام هموطنان
من خودم شمالی هستم ولی خدا نکند گذرمان از محمود آباد به آنطرف یعنی طرف نور و نوشهر بیافتد همه چی را چند برابر پای مردم حساب میکنند و بعضی ها هم رفتارهای تندی با مسافران دارند
من خودم شمالیم گاهی با دوستان یه شب چادر می زنیم تو دل طبیعت و کلی کیف می کنیم اما بعضی خانوده ها تو شرایط بد جوی تو بارون شدید با بچه ریز کنار ساحل تو چادر واقعا تو سختی ان علتشم قیمت بالا و دور از انصاف هتل ها و متل ها و ویلاهاست و این به دلیل عدم نظارت درست مسئولین رو این مسئله است
به نظرم استان های شمالی که توریست زیاد دارن مثل مشهد مقدس باید مجهز به مهمانپذیرهای زیادی با شرایط مناسب برای اقشار کم درامد جامعه بشه تا تو شرایط خواست مردم بتونن سرپناهی داشته باشن
مقصر اصلی دولت هستش که مردم گدا پرور درست کرده.مبادا مردم پولشون ببرن.خارج خرج کنن..سیاست های پشت پرده..که اسمش تحریم گذلشتن..چشم بصیرت میخواد..منشا اصلی این مشکلات را دیدن.توکل به خدا.
چرا دید منفی داری و حقیقت نمیگی که مسافرزیاد هست درصورتی اگر طرف پول نداشته باشه بی جا می‌کنه سفرمیره
انقد از شمالیها بد گفتین بابت گرانی که مسببش مسافران هستند، دوم اینکه من در شمال زندگی میکنم باید بگم خدمتتون وقتی در ایام خاص همه هجوم میارین شمال و زندگی رو برای ساکنین شمال سخت میکنید، از نحوه رانندگی گرفته که قوانین رو رعایت نمیکنید و حوصله ماندن در ترافیکی که خودتون بوجود آوردید ندارید و دست به هر کاری میزنید، از طرفی تمام زباله ها رو در طبیعت و گوشه و کنار شهر ول میکنید، تمام گوشه و کنار طبیعت و جنگل به عنوان دستشویی استفاده میکنید، هر گوشه ای نگاه میکنی یه آقای نامحترمی وایستاده و داره .....!!! وقتی این هجم افرادی که حتی اصول اولیه مسافرت رو رعایت نمیکنن به دوتا استان شمالی هجوم میارن جای هییییچ اعتراضی برای مسافران نیست!
کلیپت خوب و سالم بود...من هم تنکابن بودم اگه پول باشه مگه دیونه ام که تو چادر بخوابم...ولی وقتی نباشه تو ماشین هم میخوابم
این چه حرفیه، همیشه همین بوده، ضمن این که قبلا مردم حتی امکان سفر رفتن هم نداشتند، باز خدا رو شکر الان سفر میرن و دوری میزنن
رفتن به شمال به هر قیمتی .آدم این دو سه روز رو تو آپارتمان ۵۰ متری باشه شرف داره به این جور تفریح کردن و شمال رفتن .این کجاش تفربحه این زندگی در شرایط سخته
آخه آدم مجبور نیست من خودم خیلی سفر دوست دارم اما امسال نرفتم تا شرایط جور بشه بعدش هم چشم و هم چشمی تو مردم ایران بیداد میکنه خود مردم ی اصلاحاتی باید تو رفتارشون رو درست کنند تا مسئولین بخودشون کم بیان وقتی جاده شمال رو می‌بینند میگن مردم دارند اگه همه باهم اتحاد داشته باشند مدتی سفر نکند یا فلان چیز که گرون میشه نخرندبله در کل فرهنگ مردم مشکل داره باید اول هرکس از خودش شروع کنه
دولت همیشه به فکر اینه که مردم رو گشنه نگه داره تا مردم فکر زکرشون این باشه که شکم زن و بچه شون رو چطور سیر کنن چون اگه مردم بی نیاز باشند قدم بعدیشون اینه که اسایش و رفاه به دست بیارن پس دولت میترسه
باسلام خدمت اون دوست عزیزی که این ویدیو رو ارسال کرده.
دوست من اون آدما مطمئن باش پولشو دارن که میرن سفر وگرنه شما توچادرم بخوابی غذاهم از خونه خودت باخودت ببری بازم رفت وبرگشتت کلی هزینه داره برات.پس مطمئن باش که دارن وگرنه اگر نداشتن مثل خیلیا توخونشون میموندن.
مهمترازهمه وقتی مسئولین مملکت ما این حجم از سفر رو میبینن توی دوروز تعطیلی میگن خوب ملت دارن پس الکی شکوه وشکایت میکنن.
عصبانی چرا شهروندان مهمان نواز جمعیت هرچادر را به خانه خود دعوت می‌کردند یک شب که هزار شب نمیشه
بی انصافی آنهایی که ویلای ۴۰۰ هزارتومانی را شبی ۴ میلیون اجاره میدهندرا حساب نکردید؟ بحث فقط گرانی نیست بحث بی انصافی است
سلام
به نظر من باید نظارت باشد هرکاری را به امان خدا ره کنی نتیجه اش بهتر از این نیست چطور مشهد که یک شهر زیارتی هست وهمیشه همین طور شلوغ است این طور نیست چون نظارت هست خدا به همه ما تعهد ومسئولین عطا کند
برادر چادر هم لازم هست برای مسافرت بزار مردم دل خوش باشند تبلیغ بیهوده موقوف
همه نهادها یه جا تو شمال دارن غیر از قشر مستضعف..دولت موظفه یه جاهایی برای این قشر درست کنه با کرایه پایین تا کارگران و مستضعفین هم بتونم از نعمت زیبایی دریا استفاده کنن
چرا همه چیو زیادی بزرگ میکنین بعضیا مجبور نیستن برا هرتعطیلات بریزن شمال بعضیا بیشترشان پول دارن ولی بخاطر پول اضافی ندن میرن تو چادر هیچ جای دنیا خونه صدهزار تومنی پیدا نمیشه که شمال بشه توی همون نمک ابرون بهترین اقامتگاها پیدا میشه اگه بخوان بگیرن خوب هم میتونن
دوست عزیز مشکل تو اینه که فکر میکنی هر کسی که تو چادر می‌خوابه حتما مشکل مالی داره خیلیا سبک سفرشون به مناطق سیاحتی همینطوریه از،چند شب سفر یکی دوشب رو تو چادر مسافرتی میخوابن معلومه تو عمرت قشم نرفتی ایام عید یه سر برو قشم ببین تو پارک بزرگ دولفین مردم جلوی ماشین چند میلیاردی شون چادر زدن و شب توش میخوابن و لذت میبرن اینو بدون تو چادر خوابیدن حتما به معنی فقر نیست
ولا داداش بچه‌ای شمال همشون عزیز ما هستن میان کردستان سقز بانه ما میریم نه ما مساف ر خونه میگیریم نه اون عزیزان البته اونا خیلی از ما مهمان‌نوازی تر هستن
واقعا موافقم خانواده برادر من هم گفتن با وجود بچه کوچیک به دلیل گرانی ناچار در چادر شب را سپری کردند یک کارمند برای سه شب که بخواد جایی را کرایه کن تقریبا یکماه حقوقش را باید پرداخت کنه که منصفانه نیست این مساله
هعی
بعضی ها انگار هیچی تو سرشون نیست
اقا جان
تابستونه
همه جا شلوغه
هتل ها پرن
بعضی ها هم اصلا هتل نمیرن بیرون چادر میزنن
چه چیز عجیبیه
تازه خوبه یه جا رو واسشون مشخص کردن
اونجا خندم گرفت بارو میگفت میشه به انوان معیار اقتصادی نگاه کرد???‍♂️?‍♂️
بعضی ها هم که فقط میخوان گیر بدن بگن چرا انجا اینجوره
هعی
بعضی ها انگار هیچی تو سرشون نیست
اقا جان
تابستونه
همه جا شلوغه
هتل ها پرن
بعضی ها هم اصلا هتل نمیرن بیرون چادر میزنن
چه چیز عجیبیه
تازه خوبه یه جا رو واسشون مشخص کردن
اونجا خندم گرفت بارو میگفت میشه به انوان معیار اقتصادی نگاه کرد???‍♂️?‍♂️
بعضی ها هم که فقط میخوان گیر بدن بگن چرا انجا اینجوره
ما ایرانیا تا گند هر چیزیو درنیاریم ولکن نیستیم
خوب بابا اینهمه شهر نه هرسال و هر تعطیلی شمال
همینع ک بعضی سودجویان هزینه های کرایه هتل و ..... را چند برابر میکنن
مگر ملت ایران بویژه تهران در زمان کرونا رعایت حال ساکنین شمال را کردن که حالا شمالی ها ملاحظه کنن دوران کرونا یادتونه التماس میکردن نیایین شمال نتیجه چی شد همه رفتن و قشنگ با ویروس کووید به میزبان حال دادن حالا هم اونا هر جور دلشون بخاد قیمت ها رو حساب میکنن کاری که عوض داره گله نداره این وسط دولت هو هیچی فقط نظاره گر هست میگه بنزین ارزونه ملت میرن مسافرت و وسوسه میشه گرونش کنه همین
سلام و درود داداش گلم .
ممنون بابت کلیپ با تامل تون . ولی ایکاش به حالت تمسخر و ریشخند صحبت نمی‌کردی مثلاً خودت که دستت به دهنت میرسه زیبا نیست که دیگران رو مسخره کنی . مردم بیچاره چکار کنن .مسافرت برن یا نرن ؟ حداقل بین بد و بدتر باید بد رو انتخاب کرد . به قول نظر یکی از دوستان در بالا , همینشم برا خیلی از مردم ما آرزو و حسرت هست . ما باید این رو یاد بگیریم که دیگران رو تحقیر و قضاوت نکنیم .
حالا تو تعطیلی مناسبت مذهبی و شهادت واجبه برن شمال؟ اگه مشهد این این وضعیت بود قابل تامل بود
به کجا داریم میریم ما؟ مملکت شیعه و شهادت پیامبر و امام دوم وهشتم شیعیان و تعطیلی و بعدشم هجوم به عده ای برای خوشگذرانی تو شمال کشور
دوسال پیش رفتم شمال سر خیار دعوام شد میوه فروش تا دید پلاک ماشین تهرانه گفت خیار کیلو ۱۴۰ تومن گفتم چرا ۱۴۰ تومن خلاصه دعوام شد کاری ندارم وقتی بر گشتم خوانواده رو گذاشتم خونه با دوتا از رفیقام که یکیشون خاور داشت یه خاور خیار خریدم رفتیم سمت مغازه اون به قیمت خرید دادم رفت یعنی کیلو ۱۳ هزار تومن همه بچه های اونجام پشتمون وایسادن به نظرتون کار خوبی کردم یا نه
این به خودشون مربوطه چادر بزنن یا خونه بگیرن.چرا ما عادت کردیم تو هر کاری دخالت کنیم و نظر بدیم؟؟؟
پول ندارن نرن مسافرت.واجب نیست
بخدا باجناق من بچه بابله وقتی میگم خوشبحالتون کنار دریا هستین هروقت میخواین میرین میگه خداشاهده ۵ ساله نرفتم دریا میگه اصلا زیاد خوشم نمیاد برم اگرم برم شما بیا از مشهد تا ببرمتون ..
حالا بعضی ها رو ببینیند ماه یکبار نرن شمال مریض میشن حتی شده چادری میخوالند ..?
مسوولان فعلا خوابن و حواسشان جای دیگه است، مردم هم فرصت طلب من اونجا بودم تا یک قطره باران میباره کرایه را بالا می‌برند. یک سوئیت ۳۰ متری ۱۷۰۰ باید پول بدی .مسولان که رفتن به مسافرت را از پولدار بودن و شادی مردم میدونن ، خودشان دقدقه چیزی ندارن
بجاش ما این 3 روز رفتیم مشهد الرضا. جای خواب و غذایی عالی صلواتی و هم زیارت هم سیاحت.. با کمترین هزینه با قطار رفتیم اومدم. فقط پول قطار دادیم. خیلی هم خوش گذشت.
10 سالی هست دور شمال خط کشیدم. مفت گرونه.

سالی 3بار میرم مسافرت توپ. 10روز اربعین کربلا. سالیهم2 بار مشهد. عشق وحال.
به شما هم توصیه میکنم. اینکار بکنید. الکی عمر و جون و پولتون هدر ندید.
مگه محبوری؟؟ تو روز غیر تعطیل برو، هوا خوبه تو چادر حال میده،نه برای کسانی که تو عمرشون مسافرت نرفتن ما هرهفته می ریم کوه تو چادر ،
چرت و پرت نگین، تا همین چند سال پیش همه وقتی میرفتن مسافرت تو چادر میخوابیدن حتی تو مشهد برای زیارت، خیلیا پول هتل رو دارن ولی ترجیح میدن تو چادر سر کنن
والامن نمی‌دونم این مردم چجوری آن تا یه تعطیلی میشه زودباروبندیل می‌بندن میرن مسافرت پس نالدینتون ازنداری چیه؟؟ بعداً چراهرجا کم میارین پای مسؤلای کشورمیارن وسط چی بگم والا خوشبحال اونایی ک دارن ومیرن بدبحال ما ک همش خونه ایم
این گونه مسایل را نمی توان معیار اقتصادی دانست. اولا هتل ها جای خالی نداشت. دوماً ازدحام جمعیت و توان مسافرت تعداد زیاد را هم باید در نظر گرفت و گذشته از آنها چادر واسه مسافران
بعضی ها از خونه موندن خسته میشن دوست دارن چادر بزنن یه شبم شده تو چادر بخوابن بعدشم تو مازندران خیلی بی انصافی میشه هم از نظر قیمت سوییت و ویلا هم قیمت اجناس اینکه همه چیزو گرون بدی هنر نیست نونه حروم خوردنه..مازندران همه چیو با پول می‌سنجن ذاتشون اینجوریه
دوست عزیز بجای اراجیف و چرت و پرت گفتن از وضعیت اقتصادی در مورد مسافرت ، معمولاً همه با حالی که با جیب پر به مسافرت میرن اما برای لذت بردن از مسافرتشون تو چادر و در فضای عمومی مثل پارک می خوابن،
دوست عزیز بجای اراجیف و چرت و پرت گفتن از وضعیت اقتصادی در مورد مسافرت ، معمولاً همه با حالی که با جیب پر به مسافرت میرن اما برای لذت بردن از مسافرتشون تو چادر و در فضای عمومی مثل پارک می خوابن،
سلام خدمت هموطنان عزیز، من خودم بچه شمال هستم، اینقدر اینجا تو شمال قیمت ها بالا هست که بخدا خودمون هم نمیتونیم از جاهای دیدنی مازندران دیدن کنیم چون واقعا توانش رو نداریم و قیمت ها بشدت فضایی هست و هیچ ارگانی هم نیست که رسیدگی کنه، یا اینکه این ارگانها هم.........
شعر چرا میگی کارشناس اقتصادی ......اگه بودجه کافی ندارن یه ماه نمیکوبن شمال
ما ملت عجیبی هستیم دوست داریم بریم سفر درموقعی که میدونیم همه مسافر هستند وجا برای پارک خودرو وخوابیدن نیست میدونیم جاده ها شلوغه ۵ ساعت تو ترافیک علاف میشویم ومهمتر هرچی شلوغ تر باشه رانندگی خطر ناکتر وپر از استرسه ومیدونیم که اجناس را گرانتر باید بخریم ومیدونیم که خوشی وشادیمون کمتر میشه ولی باز هم میرویم وخسته وکوفته بر میگردیم جالب نیست واقعا جای تعجب دارهوالتماس تفکر
وقتی دردوروزتعطیلی کل مردم. باهم میرن شمال،، مسئول چکارکنه؟؟ چراهمه چیز رابه مسئولین ارتباط میدید..!؟ این همه شهر واستان زیبا دراین کشوراست.. برید لرستان.. همدان.. هم خلوته. همخنک. و..
مردم که پول ندارن هیچ اما هتلی هم وجود نداره و کسی که میاد سفر سختی آن را هم قبول کرده
به دستشویی صف وایسادنش نمی ارزه... اگه پول نداری واسه چی غرور خونواده ات رو لگد مال می‌کنی ..
واقعا این چه مسافرتیه،مگه واجبه
کل سال همسنه، تا دو روز تعطیلی توی کشور میبینن، فرت و فرت میرن شمال، جوج زدنها و خریدهاشون تمومی نداره،بعدا این ملت عادت دادن بگن بدبختیم و فلان.......منکه یادم نمیاد حداقل تا بیست سال پیش این اوضاع رو داشتیم........ اینا که دم به ساعت تفریح و لباس و آرایش آنچنانی دارن عمه و عموی خورزو خانن، وگرنه مردم ایران بسیار فقیرن فقیرتر از مردم افغانستان......
وا فقط شمال کشور نیست چرا میگید شمال ، اگه ناراحتید نرید ، من خودم تو مشهد زندگی میکنم ولی مشهدی نیستم ، تو هتلی که کار میکنم دستگاه آب سرد کن نداره حتی برای پرسنل باید آب معدنی بخریم پول آب معدنی بعلاوه ۹ درصد مالیات ، چرا فقط چسبیدید به شمال ، سمت میدون طبرسی تمام آب سردکنهاشو جمع کردن
کسی که پول ندارد و مسافرتت میکند باید در بیرون بخوابد!!! اصلا هیچ تاسفی هم ندارد. اگر هم چادر زدن برای آن مسافر خوب است و با همان چادر هم خوش میگذرد و حال میکندُ به فرد فضولی که ااز آنها فیلم برداری میکند هیچ ربطی ندارد. دلش میخواهد در چادر باشد ُ فضولی موقوف
ادم‌ پول نداره مجبوره بره نمک آبرود؟؟؟؟... بره پارک جلو خونه اش... اجبار نیست تا دو روز تعطیله همه برن شمال چون یه ماشین زیر پاشونه جیبشون رو نگاه کنن بعد زندگی کنن...‌مجبور نیستن که... کل استان‌های شمالی رو اشغال میکنن بخاطر تعطیلات...‌دیگه شده مزاحمت و تو معابر خوابیدن!!!!... مگه ادم‌تو معابر عمومی میخوابه؟؟؟
سلام اون آقا حق داره که عصبانی بشه شب توی خونتون خوابید طرف حالا اومده گردش آهنگ میزاره که شیشه ها می‌لرزند حالا شما جای ما چکار کنیم بعدش هم میخواد چادر بزنه تا صبح سروصدا میده فکر بومی ها را نمیکنه
بیایید شمال کجور همه چی ارزون شرجی هم نیست تا دریا با ماشین نیم ساعت خونه هم شبی ۳۰۰ کمتر بیشتر داره زمین ارزون کجور به سمت کندلوس مردمان خوب امنی هم داره مرزن اباد میلی به سمت آزاد راه نرو دیگه تو آزاد راه تو مسیر نوشته کجور بندازین بیایین بیبینید چقد بکر خوش آب و هوا قیمت خونه اجاره فروش خوب
یکی گفت چرت و پرت نگو، منم همینا میگم و اینکه دلت میخواد همه چیز را به چشم زباله ببینی، کمی هم ذوق داشته باش، کی چادر و فضای باز و هوای بیرون را ول میکنه بره تو قوطی کبریت (مثلا" هتل).
خیلی هم قشنگه.اونی که اینا گذاشته باید بره بمیره
اگه قرار باشه اطاق بگیریم که همون خونه میموندیم تازه اگه قرار باشه شبی یک یا دو تومنی بدیم به اطاق همونو خرج خورد خوراک میکنیم توی چادر حالش بیشتر هوای خوب تمیز بهترازخونه های نمناک کثیفه
همه همینطوره
سلام ما در پارکینگ قلعه رودخان ماشین پارک کرده بودیم که متاسفانه تایر زاپاس از زیر ماشین باز کرده بودند مراقبوسایل خود باشید
عقل که نباشه جون درعذابه آخه تعطیلی شمال که چی بشه
خیلی تحلیل خنده داری هست که بگوییم وضعیت اقتصادی...
اولا تعداد مسافران زیاده سوییت ها و هتل ها هم پر بودن ،
دوما خیلی ها از شلوغی سواستفاده کرده و قیمت ها را بالا برده بودن اصلا به صرفه نبود.
این قدر که مردم شمال با مسافران عالی رفتار می کنند مجبور هستیم هر وقت بریم مسافرت بیشتر شب ها رو چادر بزنیم تا این که سویت های کوچیک و کثیف و گرون اونا رو اجاره کنیم یک سره هم میان غرغر می کنند اب کم استفاده کن و کلر رو خاموش کن و سر صدا نکن فقط میگن بتمرگ و پول بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
میتونی نیای
خب آقا نرن ،اینها اینطور مسافرت رو دوست دارن ! تهرانی ها عاشق ترافیک جاده چالوس هستن ! اتفاقا دیگه همه جاها پر شده مجبورن تو چادر بخوابن
سلام دوستان عزیز ، به این میگن سونامی مسافر ، همانطور که همه شمااشاره کردید مطمعنم هیچ جای خالی وجود نداره که بشه اجاره کرد ، اما واقعا اینکه اینهمه مسافر کیپ تا کیپ هم چادربزنن وحتی نشه نفس کشید این اسمش مسافرته ؟ اینکه نشه تو طبیعت آرامش داشت این مسافرته ؟ اینکه واسه دستشویی ۴۵ دقیقه تو صف بمونی این کجاش لذت بخشه آخه ،
این همه جای دیدنی هست تو ایران چرا فقط شمال اونم با مردمان گاهت بی انصاف و فرصت طلب همه چی گرون ویلا کثیف و بو گند.....‌
اینم بگو که اجاره سوئیت واتاق و ویلا چقدبالاست چرااینارونمیگی بگواجاره یه سوئیت درب وداغون که بوی فاضلاب ادموخفه میکنه شبی ۲تومن هست معلومه هیچ کسی نمیتونه اجاره بده شبی۲تومن خب میگه همونوبچه هام بخورن توچادربخوابن من که باکل۵تومن راه میوفتم سفر یعنی یه ماه حقوقم برمیدارم بچه هامو میارم دلشون بازبشه چقدرشومیتونم پول سوئیت واتاق بدم اصلا چیزی میمونه که بچه هام بخوان بخورن یکم درمورد کرایه واجاره اتاق وسسدییت وویلا تجدیدنظرکنن دوستان شمالی بابا گناه نکردیم که کارگرشدیم باید خجالت زده بچه هامون بشیم انسانیتم ارزوست
سلام به نظر من مردم خودشون باید تحریم کنن نظارت دولتی تو هیچی نداریم من خودم پولش هم داشته باشم نمیرم هتل یا سوییت با اون قیمت بعدش اون چه مسافرت رفتنه همش تو ترافیک .ولی انصافا یه دور سمت سیستان بلوچستان برین چه مردمان نازنینی داره البته جسارت به باقی اقوام ایرانی نباشه .
وقتی جا ندارند برا چی میرن؟ مگه کسی زورشون کرده؟
والا دیگه مردم تو نون شبشون هم موندن چ برسه بخان برن سافرت،،شاید ایی فیلما هم مال قبل هست وگرنه کو دیگه دل خوش؟؟؟
این کلیپ مزخرفترین استدلالی بود که دیدم اگر اینها ندارند چگونه هزینه بار سفر میبندند و متحمل هزینه سوخت و ترافیک و استهلاک خودرو را متحمل میشوند بهتره میگفت اونقدر مسافر زیاد بود که جا گیرشان برای اسکان نیامده
داداش مگه واجبه وقتی میدونی شلوغی و ترافیکه بری شمال؟؟؟ پس باید دهنتون سرویس بشه وقتی بی موقع میرید شمال، به قول یکی از دوستان که همین جا نوشته بود این همه جای خوش آب و هوا با طبیعت زیبا و بکر حتما باید برید شمال والا بخدا.
پخش این ویدوها به خاطر نا امید کردن مررم هست چرا همش میگید نیس.نمیشه.مردم بدبخت هستن.برو کشورهای دیگه ببین مردم چقدر بدبخت زندگی میکنن .حسرت یک پرس چلو کباب ایرانی میخوری
آقا ما هم دوست نداریم تو این شرایط بریم شمال ولی زن و بچه ما هم آدم هستند گناه دارن از خونه که بگذریم کاسب های شمال بعضی واقعا بی انصاف هستند سه تا آب معدنی 5هزاری رو 100هزار پول دادیم مملکت انگار صاحب نداره
یعنی تو اینقدر نادونی که فکر می کنی مردم از مداری رفتن سفر و هتل گیرسون نیومده حتی عقلت نمی رسد که برای اینهمه جمعیت اسکان غیر ممکنه یه ذره فکر کن بعد حرف بزن
حرفم با اون آقایی هست که میگه نیاین شمال هستش، شخص خودم تا جلسه ای کار واجبی نباشه شمال که سهله تهرانش رو هم نمیرم، بدبخت یه خانواده متشخص عراقی مهمان مجموعه ما بودن از مهمان نوازی مردم ایران رضایت کامل داشتن، فقط از مغازه دار و هتلدار و کاسب شمالی مینالیدن، و میگفتن تا میفهمیدین ایرانی نیستیم چندبرابر همه چیزو حساب میکردن، اتفاقا چندماه پیش هم یه اکیپ اماراتی هم همین نظرو داشتن، گفتم برای مردم ایران هم اینا اینجوری شاخ و شونه میکشن که انگار شمال ملک پدری ایناس
سلام عزیزان در همه دنیا مکان هایی برای چادر زدن هست که مردم ترجیح می دن اونجا برن برای جوان ترها چادر زدن لذتش از هتل بیشتر هست البته اگه امکانات سرویس ها خوب باشه چرا که نه چادر خیلی هم خوبه
جاهای شلوغ بدرد نمیخوره میرفتید اطراف نمک آبرود خلوت تر وبا آرامش این چند روز رو سر میکردید حالا حتما همه جمع شدید یه جا اونها هم فکر میکنند خبریه اشغال سویت رو میدن ۴الی ۵تومان
نه اقای محترم به جای اینکه شب فیلم بگیری صبح صدا گذاری کنی ها میرفتی باهاشون صحبت میکردی چرا چادر زدین ؟ از بس که برا دو روز تعطیلی همه حمله میکنند میرن شمال دیگه جا نیست . بعدم اگه از خودشون میپرسیدی چرا چادر زدی جوابتو میدادن .هیچ کدوم برا نداشتن پول نبود . بین راه میمونند استراحت میکنند . اگه پول نداشتن که اصلا شمال نمی رفتن . مثل ما میموندن خونه. هم تو پول داشتی هم اونها .. بعدشم چکاردارین به کار مردم هر که هر طور دوست داره مسافرت میکنه یکی دوست داره تو چادر بخوابه . یکی تو خونش .یکی هم هتل میگیره . اینقدر سیاه نمایی برا چی ؟ ند شده که از همه چی ایراد بگیرید . اینم شده نشان روشنفکری . بس کنید بابا این همه ادا و اطوار رو . اینقدر از مملکت خودتون ایراد نگیرید . راست میگین به دوتا بی پول کمک کنید به جای ایراد گرفتن . چکار مردم دارین .
شما که این کلیپ گرفتین مگین مردم پول ندارن ویلا یا سوییت بگیرن اتفاقا مردم دارن پول زور به این شمالی ها نمیدن یکی نمونه اش خود من
وقتی طرف همش تو مسافرته تو چادر خوابیدن براش عادی و لذت بخشه
سلام منم شمالی هستم اینقدر که شما میرید دریا من نمیرم اینهمه جا توی ایران هست چرا گیردادین به اینجا؟واقعا آذربایجان ،سیستان و ...قشنگ هستن من آرزوی دیدنشون را دارم. در ضمن من خودم هم حاضر نیستم اینقدر پول هتل بدم و در مورد اونها که گفتن شمالیها بی انصاف هستن خداییش ما یاد نگرفتیم توی گرسنگی اگه هزار تومن توی خیابون پیدا کردیم بخوریم چه برسه کلاه سر کسی بزاریم همه جا بد و خوب هست همه را با یک چوب نزنید.
فرض کن همه اینها بخوان برن مسافرخونه یا هتل!!!
هتل یا مسافرخونه های نمک آبرود اینقدر ظرفیت داره؟!
بنظرم اشکالی ندارد که تو ی چادر بخوابن . این نشان از امنیت کشورمان داره.
خدا به این مسافرین سلامتی و برکت بده امین یا ربالعالمین. هیچ میدانی روزی چند ده میلیارد تومن در روستا ها و شهر های کوچک و بزرگ شمال تراکنش می شود . و زارت دارایی حسابی مالیات میگیره ولی درآمد مالیات باید صرف عمران و آبادی روستاهاو شهر های شمال گردد لطفان نمایندگان محترم اقدام مقتضی کنند.
میشه آنقدر جو ندی چند سال پیس یه سال قبل کرونا با تور با مادرم رفتیم سرعین خدایش هتلش خوب بود اما مادرم میگفت خوش به حال اونایی که تو چدرن آخه اون جور هوای تازه و... بیشتر حال میده اونجا راستش خیلی لجم گرفت که من مقداری هزینه کردم اونوقت اون حسرت چادرهای مسافرتی را داره الان می بینم شما اون لذت ماجراجویی اون رفتن تو دل طبیعت اون برهم شکستن عادت های روزمره را عیب میدونین جون مادرتون آنقدر خود تخریبی نکنین که یکی هم پاشه بگه مگه واسه مسئولان مهمه
من تابستونا نمیرم شمال چون خونم میشه هتل پنج ستاره برای فامیل که از جنوب میان میرن شمال ماشالله وضعشون هم خوبه کم کم ۱۵ روز شمال میمونن هم رفت هم برگشت ی شبانه روز مهمان من هستن من که اصلا باور نمیکنم مردن ندارن خرج کنن
سلام هرکدومتون یه نظر میدید این آقای که فیلم گرفته اگر شعور داشت که مسافر بیدار میکرد میبرد خونه با زن بچه اش دوم اون کسی که کلاس می‌ذاره واسه خودش اصل مسافرت تو‌چادر خوابیدن هست همتون تو چادر خوابیدید دنیای مجازی هست کلاس میذارید واسه خودتون مثلا
رفتم اصفهان نگهبان پارک نذاشت ده دقیقه بنشینیم ویه استکان چای میل کنیم حالا تا یه روز تعطیله تهرانی‌ها راه می‌افتادند بریم شمال با یه شونه تخم مرغ وتابه ونان بسته‌ای، کل جاده وشهرهای دو استان شمالی رو به گند میکشن زندگی روزمره رو به ما سخت میکنن مگه مجبورن اگه مدیریت باشه اینطوری نمیشه سالی ک بار بیا دو بار بیا ولی درست
من واقعا برای مسوولین و نمایندگان استان مازندران متاسفم چرااجازه میدید هر کس هر کاری رو دوست داره با طبیعت بکنه چرا چراچرا بنظرم مردم خودشون باید دست به کار بشن
به نظر من رفتن به مسافرت برای هر کسی واجبه ولی قبلش برای گرفتن یه اتاق برای خواب و استراحت اقدام کنن تا تو کوچه و خیابون چادر نزنن یا اگه برای کم کردن هزینه میخوان تو چادر استراحت کنن یه روزی رو انتخاب کنن که حجم کمتری از مسافر به شمال اومده باشن،مردم شمال بسیار مهمان نواز هستن در صورتی که مزاحمت برای ساکنین شهر پیش نیاد.روزهای تعطیل در ایام هفته شهر رشت خیییلی خلوته ولی در روز جمعه از صبح تا عصر پر بود از مسافر تا بحال اینقدر رشت رو پر ترافیک ندیده بودم.خود گیلانیهایی که تهران ساکن هستن برای دیدن پدر یا مادرشون کمتر به شمال میان ولی بعضیها شورش رو در اوردن هر هفته این راه رو میان و میرن و ساعتها ترافیک پر حجم ایجاد میکنن
اولا. چقدر. مردم خوب میرن سفر خداروشکر ثانیا. اگر تو سفر هم آدم بره ویلاواسکان چه فرق با تو خونه داره?تو جادر خیلی کیف داره
اینجوری نگید من خودم دو روز پیش آنجا بودم اوضاع اقتصادی خراب هست درست ولی انصاف مردم را بگید که برا یک شب از سه میلیون به بالا قیمت میدادن طرف قرار باشه سه میلیون برا یک شب بده در مجموع بین هفت تا ده روز میخواد مسافرت باشه ببین چقدر پول خانه باید بده هشت روز مسافرت بودم از شبی یکو پانصد در شهر تنگه کرایه دادم تا شبی سه میلیون در رامسر من به خاطر بچه کوچک همراه داشتیم مجبور به گرفتن خانه شدم وگرنه نمی‌دادم همچین پولی را انصاف را باید درست کنندمردم به هم رحم کنه دولت که فکر مردم نیست و دیگر مسئولین
اروپایی ها که ثروتمند هستند میرن لب ساحل تو در تو کنار هم عین خانواده میخوابن احتمالا مشکل اقتصادی دارن . .چی میگی واسه خودت .
با سلام بنده خدا حرف بدی نزد میگه با این حقوقا میشه تو چادر موند نه تو ویلا
سلام هموطنان عزیز من بعنوان یک شمالی تو این تابستان بخصوص هفته گذشته که بارندگیهای شدیدی داشتیم واقعا درک نمیکنم چرا بعضیها زن و بچه هاشونو میارن شمال بعد میبرن زیر پل یا تو خونه های نیمه کاره چادر میزنن در بدترین شرایط که فقط بگن رفتیم شمال طرف ماشین دو میلیاردی داشت زیر پل چادر زده بخدا این کیفش کجاست
چرا بعضی فقط توجیه می‌کنند .آقا مسافرت کی گفته با چادر و کنار خیابون خوابیدن و نمیرو املت خوردن و یک هفته دوش نگرفته .مطمئن باشید اگه طرف که میره مسافرت اگه بتونه بهترین خونه ویلا یا هتل میگیره بهترین غذا ها میخوره اینایی که می‌بینید مجبورن. شاید بعضی هم بگن کسی که نداره نره.نمیشه نری .آدم به هر صورت از یه محیطی خسته میشه نیاز به مسافرت داره.میگن مسئولین چکار کنن . بله الان ترکیه در شهرهای توریستی شهرداری هم سویتهای ارزون قیمت داره و هم رستوران های ارزونتر .چرا ما نداریم .چرا قشر ضعیف نبایستی مسافرت برن. مهم اینه در کشور ما توریست برای ملت خودمون بی معنیه فقط اون چینی یا عراقی و... که ارزش پولش بیشتر از ماست باید بیاد تفریح کنه به عنوان توریست میشناسن
با نظر شما موافق نیستم در مسائل مختلف اجتماعی باید عرصه های مختلف در کنار هم مورد تجزیه تحلیل قرار بگیرند اقتصاد یا اقتصاد سفر یک جزیره نیست مورد بعدی اینکه در هیچ کجای دنیا اینطور مسائلسفر رفتن این شکل که در ایران اتفاق می افتاد نیست در خود اروپا یک کارمند یا یک شهر چند بر اساس ارزیابی کاربردی اداره با شغل مربوطه صورت میگیرد و در سال یک بار با خودروی شخصی و حد اکثر یک هفته اگر طرف بخواهد بار دوم مبادرت به سفر کند عوارض و مالیاتی به فیش حقوقی متصل میشود که دیگر طرف هوس سفر به سرش نزند اینکه هر هفته شال و کلاه کنند و با شورتک کباب باد بزنند و سواحل و جنگل ها و محیط زیست را با زباله .... نه خیر این خبر ها نیست ا ین وضعیت گردش گری ما برمیگردد به مسایل فرهنگی سیاسی اخلاقی اجتماعی و روانشناسی اجتماعی که باید در یک بسته کامل مورد تجزیه و تحلیل و آسیب شناسی قرار بگیرد
بابا اینقدر شمال نرین آخرش شمال تموم میشه ها بعدش سهمیه بندیش میکنن.
دندشون نرم هر تعطیلی می شه نرن سفر .سالی یکبار برن. درست برن .کجای دنیا هر هفته جمع میکنن میرن سفر وقتی زیاد بری باید کمتر خرج کنی اینا اینطوری سفر و دوست دارن وگرنه وضعشون از خیلی ها بهتره
من پول دارم ولی دوست دارم همیشه در فضای آزاد استراحت میکنم
این خیلی خوب است لذت میبرم
متاسفم برای اون سری از نظرات که میگن نرن مسافرت. آدم های ضعیف به جای راه حل ، صورت مسأله رو پاک میکنن. معلومه که از ضعف مسولین مملکت گرونی داره بیداد می‌کنه. ولی نمی‌خوان بفهمن.
چرا از دید لذت بردن مردم از طبیعت و هوای مطبوع شمال در این ایام و ارزان بودن بنزین و تعطیلات پشت سر هم و فرصت نداشتن بعد از این به دلیل آغاز مدارس نگاه نکنیم. در سایر ایام کمتر چنین چیزی میبینیم.
چادر زدن کارجدیدی نیست سال هاست این کاررواح دارد،مسوولین باید حمایت و مدیریت کنند مکان هایی برای چادر زدن با امکانات بیشتر با هزینه کم درنظر بگیرند.
لذت سفر تو تنوعه درست ولی گفتم سفر و فراغت و لذت
اینکه ما میرویم شمال تو چادر می‌خوابیم صبح توصف دستشویی رفتن تحت فشار و بدون بهداشت
در اصل کارتن خوابی هست نه سفر
خدا کنه به زودی ببینیم همه مسیولین از این سفر ها میرن
نه با هواپیما و هتل 7 ستاره خارجی با پول مردم
مسولین برای تفریح ملت چه امکاناتی فراهم کردند از بهداشت تا امنیت ولی برای یک پیاده روی از جامانده تا بدنیا نیامده از چند ماه جلوتر پیشبینی میکنند
درین که شرایط اقتصادی خیلی بدتر شده برای همه که شکی نیست
اما سفر هست و شبایی که تو چادر می‌خوابی
تموم لذت سفر به همین چیزاشه
بابا ما تو چادر هم خوابیدیم اونقدرم بد نبوده. به جای این نظارت رو دستشویی های تو راه بکنن.
دوستانی که میگن ویلا گرون هست تو شمال یه سوال دارم از شما به نظر شما سفر به ارمنستان گرون تر هست یا سفر به اسپانیا ؟ سفر به ترکیه گرون تر هست یا سفر به برزیل؟ بله سفر به اسپانیا و برزیل هزینه بیشتری داره
برای سفر به جای بهتر باید هزینه بیشتری بدی و شمال ایران جای بهتری نسبت به استان های دیگه برای سفر و تفریح هست پس باید هزینه بیشتری بدی ولی اگر انصاف داشته باشید نسبت به استان های دیگه خیلی هزینه بیشتری نمیدین در کجای ایران دریا و جنگل و کوه و دشت رو با هم دارید همراه یک اب و هوای عالی ؟ و اگر نظر شما این هست که شمال خوب نیست اول یه نگاه به امار سفر های درون کشوری بندازین بعدشم می تونید مهمان یک استان دیگر بشید و شمال نیاید
خوب این اقا که گزارشکرد این مساله رو اینقد فهم و شعورش نمیرسه که بفهمه وقتی اون جماعت بوجه سفر ندارن خوب نرن اجبار مگه بوده
مگر کسی به اینها کارت دعوت داده خوب نیان ترافیک گرانی آلودگی محیطی صوتی مال ما شمالیها عشق و حال مال اینها این همه جا تو ایران برن جای دیگه
مسیولین چیکار کنن براشون فرش قرمز پهن کنن شما هم هرچی میشه میگین مسئولین این کار را نکردن اون کار را نکردن مثلاً من میخوام برم کویر لوت خوشگذرانی مسیولین برن اونجا هتل و استخر و فضای سبز و غیره .. درست کنن
سفرهای ذلیلانه
رفتند شمال خخخخخخخ
مردم شمال یادشون رفته تادیروز نون خشک اب میزدن میخوردن حالاانقدربی انصاف شدن که قیمت خونهارافضای میگن تازه قانع هم نیستن
گردشگری تو ایران اصلا معنا نداره.شوهر من همیشه اسم مسافرت میومد میگفت شمال
درحالی‌که ایران فقط شمال نیست .میرفتیم یزد .خرم آباد..فکر برای گردشگر. نشده ولی جابرای گردش برای گردش ینهایت ب
شمال لذتش به چادرش هست.بخواییم تو خونه بخوابیم دیگه چرا میریم شمال همون خونه خودمون هست دیگه من پول هم دارم.خیلی هم دارم.ولی همیشه .شمال تو چادر میخوابم مواد غذایی از خونه. میبرم از شمالی ها هیچیی نمیخرم.صفا سیتی .لب دریا.....‌‌‌
همه کس که نمیتونه بره شمال ،نگاه به جیبتون کنید راه بیافتید،هر کس ماشین سیصد میلیونی سوار میشه حتما داره که میره سفر
آخه چرا بعضی ها اینقدر قدر نشناس هستند . دیگه دولت چیکار کنه .طرف دوست داشته اینطوری سفر بره به کسی ربط نداره
دولت چیکار داره کی کی و کجا میره .چشم دیدن پیشرفت کشور خودت هم نداری
چقدر بدبخت هستی که لیاقت آقایی دنیا را نداری.
خدا آخر عاقبت شما جماعت شترمرغ را بخیر کنه
والا خونه ها اونجا انقد گرونه که آدم نمیتونه اجاره کنه ما یه شب رفتیم چادر زدیم صبح بلند شدم از بدن درد داشتم میمردم.اونم به خاطر بچه هام رفتیم با ماهی ۸تومن که نمیتونی خوش گذرانی هم کنی
مرد حسابی درتابستان شمال نرن کجابرن آقازاده‌ها که خارج ازکشور میرن با پول کشور ما که متعلق به همه ماست که ایشااله پول دارم به تن‌شان بشه ماخب شمال نریم و توچادر یا تو ماشین نخوابیدم چکار کنیم خدا اونیکه حق مان رومی خورن نگذره آمین
سلام دوروز پیش قائمشهر بودم که داشتم دور میزدم که ماشین به ماشین جلو برخورد نکرد راننده پیاده شد یقیه منو گرفت میگه به ماشین برخورد کردی باید خسارت بدی رفتم به سپر پشتش نگاه کردم دیدم هنوز خاک سپرش روماشینش هست شروع به فحاشی کردن کرد ویه دستمال برداشتو شروع به تمیز کردن سپرکرد مردم دیگه مثل قدیم نیستن دیگه مردونگی مرد قبلش یه ماشین اومد خورده بود به سپرم شکست یه نگاه کردم بهش گفتم بروبسلامت طرف سپرش سالم نخورده بودمیگفت باید 3میلیون باید بدی اجب آدمای حقه بازی پیدامیشن شروع کرد به تمیز کردن سپر کرد که اون خاک روش دیده نشه
درود ب همگی. آقا میگید یه شب اجاره باید کلی هزینه کنی شمال.
خب کجای ایران اینجوری نیست برادر من . تهران یه شب گیر کردم واسه دکتر رفتن یه تخت خواب ۲میلیون گرفتن از ما . بعد سویت ک مجهز هست طرف بیاد بگه شبی ۲۰۰هزار . خوبه اینجوری. قم برو یه اتاق میدن ک پات هم نمیتونی دراز کنی دونفره یک پانصد
شما چطور ...کارشناس سر پناه ...خودتون سرپناه دارین یا نه ...بد نیست یه گزارش از سرپناه سایر کشورهای دیگه هم ارائه کنین
اون کسانی که میگن نگید از روی نداری چادر زدن برن سفره شام چادرنشینان رو ببینند طرف پیک نیک گاز و کتری و پتو آورده خب مجبوره تا مدرسه شروع نشده برای غر نزدن زن و بچه اش یه سفری برده باشه و با بودجه اش بخونه.شاید از 10تا یکیشون باشه که پول اجاره ویلای 3و4 تومنی رو داره ولی گیرش نیومده که اونم چون پول براش خواره و بقولی چادر و بی امکاناتی سخته قبل از اومدنش ویلا رو رزرو کرده.
من تو شمال یه چیز خیلی بد دیدم بجز گرونی
همه جاشم قدم به قدم
اشغاله از پشت بوته ها در میان ورودیه میخوان
این دیگه چه وضعشه
نظارت نیست تعطیله
یا اونم پولکی حرم خوره
اگر انسان دلش خوش نباشه بهشت هم نمیره پس دلها خوش جیب‌ها پر رفتن مسافرت از فتنه هم دور باشند ان شاء الله به همه خوش بگذرد
خیلی ازمسافرا سواستفاده میکنن همه چی روخودشون گرون میکنن اصلأ کارشون درست نیست این کلاه گذاشتن سرمردمه چرا از خدانمیترسید، خدا یجور شما رو میزنه که ندونی از کجا خوردید
شمالیا واقعا مرام ندارن ما یه باار رفتیم سمت غرب واقعا کردا خیلی بامرام و مهربونن
مگه پول خونه میگرفتن
شمالیا سر میبرن
وقتی خونه ای که مفت نمی ارزه رو شبی یک میلیون و پانصد می دن ملت ترجیح می دن تو چاپر بخوابن چند روز پیش رشت بد موقع رسیدیم نمی شد جایی رو اجاره کنیم توی پارک هم نمی ذاشتن مسافری چاپر بزنه بارونم می بارید مجبور شدیم تو ماشبن بخوابیم ملت هم که اجازه چادر زدن نداشتن همه ناراضی و عصبی از این وضعیت تو اون هوا همه ور دل هم دراز شده بودن زیر ی سایه بونی چیزی
شمال روتحریم کنیم...تا ببینیم درامدشون رو از کجا تامین میکنن..شهرهای زیبای زیادی داریم....لطفا به شهرهای دیگه هم برویم واصلا اشنا بشیم.....
مردم شمال رو نمی شناسم رشت عصر چند روز پیش هوا به شدت بارونی جلوی خونه یکیشون ماشینمون تسمه تایم پاره کرد روز نعطیلم بود دسترسی به تعمیرگاهی نداشتیم صاحب همون خونه مشکل مارو فهمید ولی دریغ از تعارفی چیزی به خونش تا خود صبح در خونش تو ماشین خوابیدیم
خدایش مردم حق دارند ت چادر بخوابم آخه از بس ویلا گرون بودن یک شب 2میلیون..یک میلیون دگ کمتر نبود ویلاژ شبی 500بدون هیچ امکاناتی.مردم سرکیسه می کنن شمالی مگه چه خبر خدا را انصاف حداقل خودم باحال خودمون رحمی داشته باشیم
این کشور هیچ امکاناتی برای این ملت نجیب فراهم نکرده. توی ترکیه وخیلی از کشورهای دیگه کشتهای تفریحی هست که ده برابر این جمعیت توی خودش با هر قشر در جامعه میتوانن استفاده کنن ونیازی به ماشین و ترافیک نیست وملت ما نه پولش هست و آدم چی بگه این کشور برای یعده خاص حالشو ببرن
Miladraha13@gmail.comدر جواب اون داداشم که میگه شمال نیان مردم از کجا پول درمیاید در ضمن مردم به خودشون رحم نمیکنند دولت چیکار کن کرایه رو بیار پایین کسی چادر نزن
مردم دارن که‌ میرن مسافرت مسافر زیاد هست خوب مجبور هستند عده ای بيرون داخل چادر بخوابن بخوابن همه دنیا اینجور هست اروپا هم من دیدم این هست
هیاهو نکنید کشور خودمونه
والا ما شبی دو و نیم آپارتمان اجاره کردیم ولی از کثیفی توی خونه چادر زدیم خوابیدیم چادر بهداشتی تره
آقا مساله پول ونبود هتل و...بذارید کنار ،فقط خوشم میاد که ملت تو عشق وحال مسافرت کنار هم چادر میزنن وبعدش دوباره تو تعطیلی بعدی همین تفریح رو انتخاب میکنندوخوش وخرم کنار هم هستن بعد پهلوی اوور اب پیغام میده بپاخیزید،بابا اینا همه رفتن شمال لب جاده...،??
حالا این شمالی ها هی میگن شمال نیایید و به همه توهین میکنن نونشون رو دارن از همین مسافرا در میارن وگر نه باید بشینن مگس کیش کنن اون وقت نمیتونن ی جنسی رو دوبله سوبله حساب کنن
بابا مگه مجبورتان کردند بروید شمال
بابا مردم رفتن پیک نیک داره بهشون خوش میگذره وکیف میکنن شما چی میگید؟اصلا کیفش به شلوغیشه.اگه سوت و کور بود خوب بود؟اینطوری هیجانش بیشتره.اگه بد بود اینقدر نمیرفتن.به قول بچه هاحتما یه خبری هست دیگه اینقدر شلوغ میشه.حسودا! اگه شمام میتونید برید.?
بنظرم هر کسی اختیار خودشو داره.قطعا اونیکه میره شمال تو چادر میمونه راضیه ازون وضعیت و بکسی ربط نداره
فقط تعجب من ازینه که چی شده بعضی از ساکنان شمالی به خودشون اجازه میدن که واسه مسافرا تعیین تکلیف کنن.نکنه شمال واسه پدرشونه؟درصورتی که همین رفتن مدام تهرونیا کلی به اقتصاد و معیشت شمالیا کمک میکنه.پس بهتره قدرشناس باشن و نق نزنن
درآخر بگم به اونایی که میخان فحش بدن بقران بالای ۳ سال شمال نرفتم
فقط دردودل بود کل حرفام
واقعا متاسفم براتون که همچی را به هم گره میزنید.
آقای فیلم بردار چون نیت شما خیرنیست هیچ کس ازت نمی پذیرد.
مکان زیارتی هم که میروی مردم داخل خیابان بدون چادر می خوابند.
پس ربطی ندارد.
سلام
اینکه مردم ایران خیلی اهل مسافرت هستند و منتظر نمی مونن تا..........از فرصت ها غافل نیستند چون ایران حیلی زیباست.
من چند ین بار است که به شمال رفتم
چند روز پیش بعد از چند سال دوباره به شمال رفتم میخام از مردم با ادب و با فرهنگ رامسر تشکر ویژه ای داشته باشم
واقعا با شعور و مهمان نواز و کامل در همه زمینه ها
ولی وقتی به استان گیلان و رشت رفتم اینقدر پشیمان شدم از رفتنم به شمال و تصمیم گرفتم دیگه به شمال سفر نکنم و اگر یه موقعی خواستم فقط به رامسر و لاهیجان خواهم رفت
به امید روز ها خوب و برخورد با انسان های با فرهنگ در شمال
مگه اگه پول می‌دادی برات جا بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هیچ هتلی وجود نداشت که جا داشته باشه عزیژم
با این حجم سنگین مسافر
بسه سیاه نمایی! ! طرف دوست داره برای چند ساعت استراحت موقت شبانه و بعد ادامه مسیر این طور رفتار کنه بسه سیاه نمایی امثال تو!! منتظر و در صدد هستید از هر واقعه و رویداد داستان غم انگیز و غیر عادی بسازید، آره ۹۰% دنیا هیچ مشکلی ندارند ایران جزء 10 درصد بدبخت ترینهاست!!!!
سلام چادر یه چیز دیگه هست باور نداری از بچه‌هابپرس
باسلام همه مسافرا بی پول نیستند اون کسی که ماشین 500میلیونی یا بیشتر سوار میشه توان پرداخت اجاره ویلا را دارد ولی افسوس که خودش برا خودش دلش میسوزه بخاطر تومنی
مگه چیکار کردن چادر زدن دیگه مگه حتما باید تو خونه و سوییت رفت
چادر حال و هوای خودشو داره بچه‌ها دوست دارن تو چادر خوابیدن رو
نمی‌دونم یه عده فقط دنبال بد نشان دادن اوضاع و احوال مردم هستند
اومدن مسافرت و دارن تفریح میکنن
مطلب دیگه من خودم اهل شمال هستم چرا قضاوت بدبینانه میکنید در مورد مردم شمال همه یه شکل نیستن
مازندران که به مهمان نوازی شهرت دارند و اینو تو آداب و رفتار خیلی هاشون میشه متوجه شد حالا یه عده که اینجور آدما تو همه جا وجود دارند به همه نسبت ندهید
سلام به همه مردم کشور عزیزم ایران.من متوجه نمیشم مشکل این فیلم چیه ؟؟؟گروهی از مردم به صورت کمپی سفر کردن خوب طبیعتاً شمال را هر طور سفر کنی لذتبخشه .مشکل چادر چیه عزیزان بفرمایید ما هم بدونیم پس چرا چادر اصلا دوخته میشه؟؟؟؟چرا اصلا اسمش چادر مسافرتیه؟ یعنی این چادرها را واسه اتاق میدوزن ما نمی‌دونیم یا واسه پیک نیک در پارک؟؟؟اگه ما نمی‌دونیم توضیح بدید شاید ما توجیه نیستیم.بنده ساکننوشهر هستم و اتفاقا برای مهمانان
اتفاقا این ویدیو اصلا تلخ نیست.