بازدید 4081
۲

جدیدترین موضع‌گیری امارات درباره روابط با تل آویو

سفیر امارات در آمریکا به موضع گیری درباره عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی پرداخت.
کد خبر: ۱۱۹۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸ 15 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از الخلیج آنلاین، سفیر امارات در واشنگتن بر ناتوانی کشورش در تاثیرگذاری بر تصمیمات اشغالگران درباره توقف روند الحاق کرانه باختری و شهرک سازی اذعان کرد.

یوسف العتیبه، سفیر امارات در آمریکا در جدیدترین موضع گیری درباره عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی گفت: توافق ما در مورد عادی سازی روابط با اسرائیل در ازای توقف الحاق اراضی کرانه باختری در یک بازه زمانی مشخص بوده و منقضی شده است و ما در حال حاضر میزان نفوذی که هنگام امضای توافق داشتیم را نداریم.

وی افزود: اکنون کار دشواری است و من معتقدم که مسئولیت این امر در حال حاضر بر عهده کشورهایی است که در آینده عادی سازی روابط با اسرائیل انجام می دهند. پیمان آبراهام زمان را برای راه حل دو کشوری خرید، اما صاحبان راه حل، خود صاحبان موضوع هستند.

وی اذعان کرد که کشورش در سه سال گذشته پایه های روابط تجاری و اقتصادی با رژیم صهیونیستی را ایجاد کرده و افزود: ارزش تجارت دوجانبه امارات و اسرائیل به ۳ میلیارد دلار رسیده و پیش بینی می شود به ۱۰ میلیارد دلار برسد.

این مقام اماراتی همچنین اعلام کرد که ابوظبی طی سه سال ۱۲۰ یادداشت تفاهم با تل آویو امضا کرده و هر هفته ۱۵۲ پرواز بین طرفین انجام می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
سگ.زرد.برادرشغال
دلتان را به این حرفها خوش نکنید. تمام کشورهای عربی و بعضاً اسلامی به مرور زمان روابط کامل با اسرائیل بر قرار خواهندکرد. فقط منتظر عادی سازی روابط بین عربستان و اسرائیل هستند که آنهم با سرعت قابل قبولی در حال انجام است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست