بازدید 5974

عامل شهادت ۱۹ مامور پلیس به هلاکت رسید

یک منبع آگاه گفت: شرور «صابهان شهنوازی» فرزند عزت معروف به «صاحب خان گمشادزهی» کسی که در شهادت ۱۹ مامور فراجا در جنوب شرق دست داشته در اقدام مرزبانی شهرستان سراوان به هلاکت رسید، این شرور در کارنامه خود سوابق قابل تأملی دارد.
کد خبر: ۱۱۹۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰ 13 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، یک منبع آگاه امنیتی امروز در گفتگو با "فارس" اظهار کرد: در تاریخ ۱۱/ ۰۶/ ۱۴۰۲ پس از کسب اطلاع از قصد ورود یک محموله مواد مخدر از منطقه مرزی بن‌سر حوالی میل مرزی ۱۴۷ سراوان به کشور، در اقدام مرزبانی شهرستان سراوان و طی درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ یکی از اشرار معروف به نام صابهان شهنوازی فرزند عزت به هلاکت رسید.

وی افزود: ۶۲۵ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر شامل (۵۹۹ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک و ۲۶ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش)، یک دستگاه خودروی تویوتا هایلوکس، یک قبضه سلاح کلاش، ۷ تیغه خشاب کلاش و ۱۶۲ فشنگ جنگی، یک قبضه مسلسل یوزی به همراه ۳ تیغه خشاب بزرگ و یک خشاب کوچک، تعداد ۶۹ فشنگ سلاح یوزی و یک دوربین دو چشمی از این شرور کشف و ضبط شده است.

این منبع امنیتی بیان کرد: شرور صابهان شهنوازی فرزند عزت معروف به صاحب خان گمشادزهی فرزند میردوست و در شهرستان سراوان بوده است.

وی ادامه داد: نامبرده ساکن منطقه گنوک از توابع شهرستان سیب و سوران بوده که مبادرت به شرارت، سرقت و درگیری مسلحانه می‌کرد و از قاچاقچیان کلان مواد مخدر و از اشرار مطرح در منطقه بوده است.

وی گفت: شرور شهنوازی همچنین از چریک‌های اصلی شرور رشید گمشادزهی بوده که در اغلب اقدامات ضد امنیتی وی را همراهی مؤثر می‌نموده و نیز در سال‌های اخیر در به شهادت رساندن قریب به ۱۹ نفر از نیرو‌های نظامی و انتظامی مشارکت موثر داشته است.

این منبع آگاه بیان کرد: رشید گمشادزهی (از اشرار متواری وصل به گروهک‌های تروریستی شرق کشور) پس از شهادت شهید علیرضا شهرکی (رئیس پلیس آگاهی سراوان) در تاریخ ۱۰/۰۲/۱۴۰۲ به پاکستان متواری شده که صابهان در سفر‌های خود به پاکستان در منزل رشید گمشادزهی مخفی بوده است.

وی گفت: شرور کشته شده یکی از عوامل پشتیبانی کننده تیم ترور شهید قاضی کریمی در شهرستان سراوان در سال ۸۷ بوده است.

این منبع آگاه اضافه کرد: وی به همراه برادرانش از جمله عوامل نا امنی و ایجاد رعب و وحشت مسلحانه در بین ساکنین منطقه سوران بوده (که در این راستا با هدف رعب عمومی تصاویری از خود با انواع سلاح‌ها منتشر نموده است) به همین دلیل هلاکت وی تاثیرات مثبتی را در احساس امنیت عمومی به دنبال خواهد داشت.

بزرگان و متنفذین منطقه از مرزبانی سیستان و بلوچستان قدردانی کرده و این اقدام بزرگ مرزبانان در هلاکت این شرور را عامل احساس امنیت در منطقه عنوان کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست