بازدید 2198

نگرانی صهیونیست‌ها از اظهارات اخیر رئیس پیشین موساد

یک روزنامه صهیونیستی به اظهار نظر  اخیر تامیر باردو رئیس پیشین موساد درباره سیاست نژادپرستانه رژیم صهیونیستی در کرانه باختری واکنش نشان داد و آن را موجب نگرانی و به منزله یک شوک سیاسی دانست.
کد خبر: ۱۱۹۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵ 08 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت در این باره نوشت: شب گذشته مسوولان بلندپایه و وکلای متخصص در حوزه حقوق بین‌الملل نگرانی خود در قبال بیان این اظهارات از سوی چنین مقامات امنیتی بلندپایه پیشین و برخی وزرا در برهه اخیر را بیان و اعلام کردند که این موضوع می‌تواند به سرعت با اقدامات کیفری در دادگاه‌های بین‌المللی روبه رو شود.

از سوی دیگر یکی از مقامات بلندپایه سیاسی رژیم صهیونیستی که به نامش اشاره نشده با حمله به باردو گفت: این اظهارات مبالغه‌انگیز است و فرصتی برای دشمنان اسرائیل است.

وی در ادامه گفت: استفاده از واژه آپارتاید و نژادپرستی از سوی شخصی که در گذشته در رأس دستگاه امنیتی اسرائیل بوده آسیب‌های جدی را به ما وارد می‌کند.

این مسوول بلندپایه صهیونیست ادامه داد: ما تاوان این دست اظهارات را در دادگاه‌های حقوقی بین‌المللی پرداخت خواهیم کرد. ضرورتی برای به زبان‌آوردن چنین اظهاراتی وجود ندارد و بیان این سخنان ننگ است.

پیش‌تر رئیس پیشین سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی در سخنانی اذعان کرده بود که این رژیم در حال پیاده‌سازی سیاست آپارتایدی و نژادپرستانه در کرانه باختری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار