بازدید 3417

جوان ۱۷ ساله در اسکله تفریحی کیش غرق‌ شد

- مدیر روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی کیش با اشاره به غرق شدگی ۲ نفر در محدوده اسکله تفریحی این جزیره گفت: متاسفانه این حادثه منجر به فوت یکی از آنان شد.
کد خبر: ۱۱۹۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵ 06 September 2023

 


به گزارش تابناک به نقل از مهر، مهشید ذاکر اظهار کرد: در این حادثه، غرق شدگان به بیمارستان اعزام شدند که متاسفانه عملیات احیای یکی آنان موفقیت آمیز نبود و در مسیر اعزام به بیمارستان توسط نیروهای هلال احمر جان باخت.

وی‌ در رابطه با وضعیت سلامتی تنها بازمانده این حادثه، بیان کرد: حادثه دیده دیگر نیز پس از طی مراحل تست سلامتی از اورژانس بیمارستان کیش مرخص شد.

حادثه دیدگان زیر ۲۰ سال بودند

مریم‌نیاکان مدیر روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: صبح چهارشنبه پس از اطلاع از این حادثه، ۲ گروه امداد از ایستگاه یک و سه آتش نشانی کیش به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه، هر۲ حادثه دیده زیر ۲۰ سال و متولد ۱۳۸۰ و ۱۳۸۵ بودند ، افزود: یکی از حادثه دیدگان برای نجات نفر دیگری وارد آب شده بود؛ این ۲ نفر نسبت فامیلی با یکدیگر داشتند.

نیاکان با تاکید بر اینکه شهروندان و گردشگران در صورت آشنا نبودن به مهارت‌های لازم از شنا کردن در دریا اجتناب کنند، اضافه کرد: افراد آشنا به مهارت‌های شنا نیز در سواحل امن و پلاژها شنا کرده و با اجتناب از شنا در نقاط ممنوع از جمله اسکله تفریحی، مراقب سلامت و حفظ جان خود باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست