بازدید 2008
۱

کربکندی: تیم ملی نیاز به تغییر نسل دارد

رسول کربکندی معتقد است که تیم ملی فوتبال ایران کار بسیار سختی برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دارد.
کد خبر: ۱۱۹۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ 04 September 2023

به گزارش تابناک، رسول کربکندی در گفت و گو با همشهری آنلاین، در خصوص اعلام لیست جدید تیم ملی و خط خوردن نام محمدحسین کنعانی زادگان گفت: طبیعتاً در تیم ملی باید با بی انضباطی برخورد کرد و تاثیر مثبت این موضوع در درازمدت مشخص می‌شود. بازیکنان باید بدانند که تیم ملی چهارچوب خاص خودش را دارد و رفتارهای آنها باید حرفه ای باشد. فقط امیدوارم برخوردها با بازیکنان یکسان باشد و اگر چنین مواردی برای مهدی طارمی و سردار آزمون هم به وجود آمد با اینگونه مسائل یکسان برخورد کنیم و تبعیض قائل نشویم. به هرحال این تصمیمی بوده که کادرفنی گرفته و باید به آن احترام گذاشت.»

این مربی در خصوص دعوت دوباره از سامان قدوس به تیم ملی عنوان کرد: «قدوس بازیکن توانمندی است ولی در این مدت هرگز به اندازه کافی این فرصت را پیدا نکرد تا توانایی هایش را نشان دهد. وقتی مربی بازیکنی را دعوت می کند باید به اندازه کافی به او زمان بدهد و اعتقاد من این است که قدوس نسبت به برخی از لژیونرهای ما فوتبالیست بهتری است.»

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص اینکه آیا ایران شانسی برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دارد، یادآور شد: «کار ما بسیار سخت است و در جام جهانی دیدیم که تیم های آسیایی چه کیفیتی از خود نشان دادند. شما می بینید که عربستان در چه مسیری قرار گرفته و توجه تمام دنیا را به خودش جلب کرده است.»

کربکندی ادرباره سن بالای تیم ملی هم صحبت می‌کند: «تیم ملی به تغییر نسل نیاز دارد و همیشه بعد از اتمام جام‌جهانی بهترین فرصت است که تعدادی از بازیکنان را تغییر دهیم و بیشتر از بازیکنان جوان استفاده کنیم. امیدوارم تیم ملی شرایط خوبی را تجربه کند ولی من معتقدم که کار بسیار سختی داریم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
خوب نسل وارد کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست