بازدید 1424

فرصت تاریخی تیم ملی پینگ پنگ ازدست رفت

کد خبر: ۱۱۹۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ 04 September 2023

تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا نشد.

به گزارش تابناک ورزشی، بیست و ششمین دوره رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا در کره جنوبی، صبح امروز با برگزاری دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی بخش مردان پیگیری شد.

در یکی از دیدارهای این مرحله تیم مردان ایران به مصاف چین تایپه، نایب قهرمان دوره قبلی رفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی باز ماند.

تیم ایران با ترکیب نیما و نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی در این مسابقه حاضر شد و در نخستین بازی، نیما عالمیان مقابل «کائو چنگ جوی» نفر 32 رنکینگ دنیا با نتیجه 3 بر 2 به برتری دست یافت و ایران را یک بر صفر پیش انداخت.

در بازی دوم نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ 47 دنیا مقابل «چوآنگ چی یوآن» نفر 25 رنکینگ دنیا قرار گرفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

در سومین بازی امیرحسین هدایی دارنده رنکینگ 121 دنیا مقابل «هوآنگ یان چنگ» نفر سوم تیم ملی چین تایپه قرار گرفت و با نتیجه 3 بر 2 بازی را واگذار کرد.

در بازی چهارم نوشاد عالمیان دومین شکست را به نفر 32 دنیا تحمیل کرد و توانست با نتیجه 3 بر 2 «کائو چنگ جوی» را شکست بدهد.

در بازی سرنوشت‌ساز پنجم، نیما عالمیان که رنکینگ 198 دنیا را در اختیار دارد، به مصاف «چوآنگ چی یوان» دارنده رنکینگ 25 دنیا رفت و 3 بر 2 باخت تا ایران موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی نشود.

این یکی از بهترین فرصت‌ها برای ایران برای تاریخ‌سازی و کسب مدال تیمی آسیا بود، زیرا ایران با تیمی بازی کرد که نفر اول خود یعنی «لین یون جو» نفر 9 رنکینگ دنیا را در اختیار نداشت. ضمن اینکه تیم‌های چین، کره جنوبی و ژاپن نیز در سمت دیگر جدول بودند و ایران در صورت برتری در این مسابقه، در نیمه نهایی با هند روبرو می‌شد.

تیم ملی ایران به دلیل کسب مقام پنجم در دوره قبل، از حضور در دور مقدماتی معاف بود و کار خود را از جدول حذفی و مصاف با چین تایپه آغاز کرد.

ملی پوشان تنیس روی میز ایران برای کسب مقام‌های پنجم تا هشتم به مصاف سنگاپور خواهند رفت.

تیم ملی مردان تنیس روی میز ایران با ترکیب افشین نوروزی، نوشاد عالمیان ، سروش امیری نیا، امیرحسین هدایی و نیما عالمیان و با هدایت جمیل لطف الله نسبی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارد. بیست و ششمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا از 12 تا 20 شهریور ماه به میزبانی پیونگ‌چانگ کره جنوبی در جریان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست