بازدید 3654

دستگیری مرد جنایتکار در مسیر فرودگاه

کد خبر: ۱۱۹۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷ 03 September 2023

مرد جنایتکار که مدعی است برای میانجیگری و آشتی دادن دوست خود با همسرش به خانه وی رفته اما در یک درگیری او را کشته و جسدش را آتش زده است در حالی که قصد خروج از کشور  داشت  با همکاری پلیس اصفهان و قم دستگیر شد.

به گزارش ایران، سرهنگ حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی‌استان اصفهان در تشریح این خبر بیان داشت: 28مرداد امسال خانمی‌به کلانتری12 خورزوق مراجعه و عنوان کرد که پسر35 ساله‌اش ناپدید شده و هیچ خبری از وی ندارد. پس از اظهارات این خانم پرونده‌ای تشکیل و موضوع برای رسیدگی در دستور کار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی شهرستان برخوار قرار گرفت.

کارآگاهان برای انجام تحقیقات ابتدا به محل زندگی مرد جوان رفتند و در بررسی دقیق آثاری از خون فرد مورد نظر را مشاهده کردند. در ادامه با انجام یک سری اقدامات علمی‌و تخصصی و تحقیق از همسر، دوستان و همسایگان وی در نهایت دریافتند یکی از دوستان مرد جوان آخرین بار به منزل او رفته و صدای دعوا و درگیری آنها هم از داخل منزل شنیده شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: برای کشف راز گم شدن مرد جوان بلافاصله دوست مرد جوان در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرار گرفت و در نهایت پس از چند روز کار ویژه پلیسی مشخص شد وی قصد فراراز کشور را دارد که بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم در جریان قرار گرفته و خودروی حامل وی را در جاده قم _ تهران متوقف کردند. وی پس از دستگیری به پلیس آگاهی استان اصفهان انتقال یافت.

 متهم که در ابتدا منکر هر جرمی‌بود سرانجام وقتی تمام مدارک را علیه خود دید لب به اعتراف باز کرده و از قتل دوست خود پرده برداشت و گفت: مدتی بود که از اختلاف دوستم با همسرش با خبر بودم به همین خاطر از همسر دوستم خواستم به خانه‌اش بیاید تا آنها را با هم آشتی بدهم اما وقتی او به منزل آمد دوباره بین آنها مشاجره اتفاق افتاد و دوستم با چاقو به سمت همسرش حمله ور شد من جلو رفتم تا مانعش شوم اما با وی درگیر شدم که در این بین همسرش از منزل خارج شد و من هم چاقو را از دست او گرفتم و بطور ناخواسته ضربه‌ای به پهلویش زدم که روی زمین افتاد و پس از لحظاتی فوت کرد.

ابتدا می‌خواستم با اورژانس تماس بگیرم ولی ترسیدم و فرار کردم. اما بعد به خانه‌اش رفتم و جسد را درون یک پتو پیچیده و به بیابان‌های اطراف شهر خورزوق برده و رها کردم. چند روز بعد هم، از ترس اینکه گیر بیفتم به همان محل برگشته و با استفاده از بنزین جسد را سوزانده و پس از آن کارهایم را کردم تا به یکی از کشور‌های همسایه فرار کنم که در بین راه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیرشدم.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی‌استان اصفهان در خاتمه گفت: با اعتراف صریح متهم جسد سوخته مقتول در بیابان‌های شهر خورزوق کشف و در نهایت با تکمیل تحقیقات فرد قاتل برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست