بازدید 3287
۳
انتشار مصاحبه‌ای که شائبه‌هایی ایجاد کرد

حدادی در شب خداحافظی، نگران رییس فدراسیون؟

کد خبر: ۱۱۹۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶ 02 September 2023

طبق ادعای فدراسیون بسکتبال، کاپیتان تیم ملی بعداز خداحافظی جملاتی در حمایت از رییس فدراسیون به زبان آورده است!

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، حامد حدادی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران که پس از پایان بازی ایران مقابل لبنان در جام جهانی 2023 بسکتبال از تیم ملی خداحافظی کرد، خواستاری صبوری جامعه بسکتبال و حمایت از جواد داوری شد!

در همین رابطه باکاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران پس از پایان بازی مقابل لبنان گفت: خداحافظی‌ام از تیم ملی بسکتبال ایران تصمیم سختی بود. مردم باید صبوری کنند، تیم ملی در آینده با جوانان نتیجه می گیرد!

حدادی در انتهای این مصاحبه کوتاه، گویا بیشتر از حال خودش، نگران رییس فدراسیون بوده و خطاب به جامعه بسکتبال گفت: داوری یک کاری را در بسکتبال شروع کرده و همه ی ما و جامعه بسکتبال باید صبور باشیم!

انتشار این سبک از مصاحبه های به اصطلاح سفارشی از قول بازیکنان آن هم در سخت‌ترین لحظات زندگی آنها یعنی وداع از بازی‌های ملی، تاسف‌بار و حاکی از بهره‌برداری مدیران فدراسیون ها برای حفظ میز و صندلی مدیریت خود است که دیگر کلیشه‌ای شده و جایی در حرفه رسانه ندارد.

مطمئنا مردم و اهالی ورزش و کارشناسان، نیت و هدف از انتشار و تاکید روی این نظرات که البته هنوز طرح شدن آن به این شکل و با این واژه‌ها از زبان قهرمان ملی بسکتبال تایید نشده، را می‌دانند و چه بسا همین رفتار مبتدیانه و آماتوری، شیب سقوط مدیر ناموفقی که جز شکست و افول چیزی به ارمغان نیاورده را تندتر از قبل خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
به تو چه ، نظرش رو گفته ، حالا حتما باید انتقاد میکرد که تو خوشت بیاد
شما دستگاه نیست خوانی دارید که این حرف ها را سفارشی دانستید؟؟؟
تابناک به کجا داری سقوط میکنی؟؟؟
حامد حدادی با ۳۸ سال سن و این همه افتخار در آستانه خداحافظی از تیم ملی چرا باید سفارشات رئیسی را که دیگر کاری باهاش ندارد بپذیرد؟؟؟
فقط برای اینکه نقدهای رسانه خود را به خورد مخاطب دهید حاضرید همه کس و همه چیز را زیر سوال ببرید....
ایرو ریزی کردند ..افراد متخصص را بزارید در راس کار دست از باتد بازی بردارید این فساذ ها را در ورزش برچینید ..هیچ گشوری مانند ایران این همه فساد ندارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم