بازدید 3447
۷

یک پزشک، ۲ مامور قلابی را به دام انداخت

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو مامورقلابی که قصد داشتند هفت میلیارد ریال از پزشکی در محدوده سعادت آباد تهران کلاهبرداری کنند، خبرداد.
کد خبر: ۱۱۹۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ 02 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی در این‌باره گفت: مدتی پزشکی به ماموران پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت که در محل کارش مشغول ویزیت بیماران بوده که دو مرد تقریبا میانسال که خود را بازرس و مامور معرفی کرده بودند با نشان دادن سلاح گرم مشغول بررسی  پرونده بیماران شدند و در نهایت ادعا کردند که شاکی مرتکب تخلفات پزشکی شده و باید و مبلغ  هفت میلیارد ریال را در ازای چشم پوشی از تخلفات پزشکی به آنان پراخت کند. شاکی به ماموران پلیس آگاهی گفت که از این دو نفر چند روزی برای پرداخت پول مهلت گرفته تا از این طریق آنان را مشغول کرده و طرح شکایت کند.

وی ادامه داد:‌ کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ رسیدگی به این پرونده را دستورکار خود قرار دادند و در گام نخست راهی محل وقوع جرم شدند. آنان در بازبینی دوربین‌های مداربسته در محدوده جغرافیای جرم موفق شدند مشخصات ظاهری متهمان را به دست آوردند و در ادامه با تطبیق چهره متهمان با آلبوم مجرمان حرفه‌ای هویت هر دو نفر را مورد شناسایی قراردادند. 

ولی‌پور گودرزی گفت: همین سر نخ کافی بود تا کارآگاهان مخفیگاه متهمان را شناسایی و تردد آنان را تحت کنترل قراردهند. در ادامه شاکی و کارآگاهان منتظر تماس تلفنی ماموران قلابی ماندند. مدتی بعد این دو نفر با شاکی تماس گرفتند. با کنترل هر دو متهم، ماموران قلابی هنگام دریافت مبالغ اعلامی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان و خودروی آنان تعدادی تجهیزات نظامی از جمله یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

وی با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان گفت:‌ این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند و گفتند که در پوشش مامور و بازرس قصد اخاذی از این پزشک را داشتند. در ادامه نیز برای این دو نفر پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات برای کشف دیگر جرائم ارتکابی احتمالی از سوی این افراد در حال انجام است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
اینها مامور نبودن مامورنما بودن قلابی بودن
عملکرد رو باید در قبال کشف تخلفات و جرائم بانکی دید و اظهارنظر کرد.

متاسفانه در خصوص کشف جرائم کاملا سلیقه ای عمل میشه. در خصوص تخلفات بانکی خصوصا بانکهایی نظیر بانک ملی که به نهادهای مسئول کشف جرم ارجاع میشه چند مورد رو منتشر کنید ببینید عملکرد این نهادها چطور هست. چرا تحقیقات پلیسی در اون زمینه ها انجام نمیشه.
عوضش امنیت داریم....!!!!
شالام , تازه اول کار دکتر هست, چون این دو نفر در زندان میخورند و میخسبند و این آقای دکتر هست که هر روز باید از اینطرف شهر بره اونطرف شهر نامه ببره و از اونطرف شهر بیاد اینطرف شهر نامه ببره , نامه هایی که مربوط به مکاتبات خود آگاهی و دادسرا هست , و اینقدر ببرند و بیاورند دکتر را که بی خیال ادامه شکایت بشه و به خیر و خوشی قضیه فیصله پیدا کنه و پرونده به صلح و صفا ختم بشه , این است کارایی نظام دادرسی و عدالت کشور ...
خنگ بودن
فاتحه پزشک زرنگ خونده است...فقط امیدوارم به زن و بچه اش کاری نداشته باشن! ....چون دو روز دیگه آزاد میشن و خودشون یا دوستاشون میرن سراغش
در پرونده پرفسور داریوش فرهود هم چند مأمور قلابی به دام افتادند اما متأسفانه به دلایلی نامشخص از دست قانون گریختند.
آنها علاوه بر اخاذی، پرفسور فرهود را برای ساعات طولانی ربوده بودند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست