بازدید 28890

آخرین وضعیت بیماری بازیگر طنز تلویزیون

مرجان صفابخش، همسر آرش میراحمدی که به تازگی به بیماری سرطان مبتلا شده گفت: محبتی که مردم به آرش دارند برای من بسیار شیرین است. به وسعت ایران دارند به این بازیگر انرژی می دهند و او را خوشحال می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۹۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ 02 September 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مرجان صفابخش طرح صحنه و کارگردان و همسر این بازیگر با بیان این که حال روحی و جسمی آرش خوب است توضیح داد: او کمی ضعف کلی دارد. از امروز شیمی درمانی را شروع کرده تا به قلب دشمن برود و شکستش بدهد.

او با بیان این که آرش عضو صندوق هنر است افزود: همسرم بیمه تکمیلی نداشت. آقای پژمان بازغی و خانم نعیمه نظام دوست پیگیری کردند که از بیمه تکمیلی برخوردر شود. آقای افشار انجمن تئاتر کمدی هم تماس گرفتند و پیگیری کردند. همان طور که می‌دانید سرطان یک بیماری لاکچری و خیلی گران است. درمانش پول زیادی می‌خواهد و فقیر و غنی نمی‌شناسد. ضمن این که برخی بیمارستان‌ها شلوغ هستند و برای تزریق شیمی درمانی باید در صف بایستیم. به همین خاطر تصمیم گرفتیم در بیمارستان‌های خصوصی و کلینیک‌ها تزریق را انجام دهیم.

صفابخش ادامه داد: حدود ۸ ماه طول کشید تا فهمیدیم آرش به این بیماری مبتلاست. در یکی از بیمارستان‌ها پاتولوژی انجام داد که در نتیجه‌اش نوشته بودند هیچ بافت سرطانی وجود ندارد. پزشک مان پیگیری کرد و دوباره همه مراحل را در بیمارستان جم انجام دادیم که تشخیص دادند که سرطان پانکرانس دارد.

وی درباره انگیزه‌شان از اطلاع‌رسانی درباره این بیماری در فضای مجازی تاکید کرد: در صفحه آرش روند شیمی درمانی را توضیح می‌دهیم. چون کسانی هستند که نمی دانند وقتی بیمار شدند باید چه کار کنند. خانم نظام دوست ابتدا در صفحه‌اش درباره بیماری آرش گفت و یک عده نگران شدند. من به آرش گفتم خودت یک ویدئو منتشر کن و همه چیز را توضیح بده. من نگران بودم بازخورد بدی داشته باشد و یک عده بگویند چه خوب که سلبریتی‌ها بیمار می‌شوند! ولی دیدم چقدر انسان های خوب داریم و همه دارند آرزوی سلامتی می‌کنند.

همسر آرش میراحمدی افزود: صاحبخانه شش سال پیش ما زنگ زده و احوال آرش را پرسیده است. آرش وقتی این تماس‌ها را می‌بیند خیلی خوشحال می‌شود. او ۸ ماه از کار دور بوده ولی هنوز مردم دوستش دارند و فراموشش نکرده‌اند. البته تماس‌هایش را من جواب می‌دهم. چون خودش حوصله تلفن جواب دادن را ندارد. من از شما خواهش می‌کنم از انرژی خوب مردم بنویسید و برای ما بگویید.

صفابخش درباره وضعیت شغلی آرش میراحمدی گفت: او نزدیک به هشت ماه است که بیمار است و سر کاری نرفته است. خود من هم سرکاری نرفتم چون باید پرستاری می کردم. در این مدت برای صفحه‌اش هم ویدئویی نساخته است. چون روحیه و جانش را نداشته است.

آرش میراحمدی (زاده ۴ تیر ۱۳۵۰) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین کارهای این بازیگر می‌توان به بازیگری در سریال خنده بازار، سریال محله گل و بلبل و سریال بچه محل اشاره کرد. همچنین سریال طنز «از این به بعد» از آخرین کارهای او در تلویزیون و شبکه نسیم محسوب می شود

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۲۹
یک سفر اربعین بره حاجت بگیره برگرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
کلا باید بیمارستانها تعطیل شه و همه برن پیاده روی و شفا پیدا کنن
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
برای ایشان آرزوی سلامتی دارم
سخنان همسر این هنرمند عزیز چه منطقی و هوشمندانه و مدبرانه است. حتی مدیران ارشد وزارت بهداشت هم اینگونه با بیمار و بیماری مواجه نمی شوند.
با آرزوی سلامتی برای ایشان
سلام خداوند ان شاءالله شفای عاجل به آقای آرش میراحمدی عزیز وهمه ی بیماران عطا فرماید آمین
اللهم اشف کل مریض
ای خدا درمان ز تو ، مرهم ز تو
هم دعا از تو ، اجابت هم ز تو
شفای همه بیماران را از خداوند قادر متعال مسئلت داریم .
آن شاءالله شفای عاجل به خق امام حسین و این ایام آمین ای خدای مهربانم
دعا گویشان هستیم
با آرزوی سلامتی برای تمام بیماران.
انشاالله که زودتر شفا میدا کنند . در هنر نمایشی خنداندن و ساد کردن مردم هنر است نه افسرده کردن . متاسفانه خیانتکاران و فاسدان در امور صدا و سیما تمام تلاششان را میککند در افسرده کردن و گریستن مخاطب . ولی افرادی همچون میراحمدی عزیز در قلب ملت ایران جایگاه ویژه ای دارد .
یا امام حسین خودت شفا بده
دوست خوبم جناب آرش عزیز تونمونه یک انسان شریف و مهربان و دوست داشتی هستی همیشه با کارهای خوبت خنده بر لب های ما آوردی انشالله بزودی سلامتی خود را بدست میآوری تو انسان شجاعی هستی
انشالله هرزودترخوب بشی آرزوی سلامتی دارم براتون امیدداشته باش توزودخوب میشی ودوباره سرحال برمیگردی سرکار
انشاءالله که در پناه خدا زودترسلامتیشون و بدست بیارن چون درخنده بازارباعث لبخند دیگران میشدن با سلامتیشون برلبشان لبخند جاری شود خدا یار ونگهدارشون باشه
بازیگر بسیار خوب و با خلاقی هستند از خدا میخواهم به حق همه مقربان درگاهش به ایشان شفا عنایت فرمايد.
انشاءالله سالم و سلامت در قاب تلویزیون به زودی زود میبینمت
انشالله خدا شفا بده
آرزوی سلامتی دارم برای این هنرمند عزیز و همه بیماران.
درود بر این هنر مند

آرش دوست داریم
انشاالله خدا شفا میده بعضیا بیماریشون به هردلیلی پنهون میکنن وبعضیا ترجیح می دن کسی خبردار نشه ولی دعا کردن خوبه نفس قدسی خوبان مستجاب خدا به همراه زندگیتون قدرت بده به امید سلامتی
عوبودانی شوخ طبع و دوست داشتنی
سلام خدمت همه مردم ایران زمین ان شالله همیشه سالم و سلامت باشید و لبتون خندون و غم ها ازتون دور
ان شالله جناب آرش میراحمدی به لطف خدا هرچه سریعتر بهبود میابند و به زندگی عادی و بازهای طنز برای شادی مردم باز میگردند
انشالله شفا پیدا کنه به امید خدا
سلام وعرض ادب. ان شالله به حق اربعین امام حسین همه مریضا خوب شوند. الهی آمین
آرزوی سلامتی وتندرستی براشون دارم ایشون بازیگر بامزه و دوست داشتنی هستن
سلام،
برای آرش میر احمدی از خداوند سلامتی ایشان را تقاضا میکنم ، انشاالله که اجابت شود .
سلام ، انشاالله همان طور که باعث لبخند کودکان در سریال محله گل و بلبل میشد همان لبخند را خداوند دوباره به خودش هدیه میکند و شفا میگیرد ، خدایا به حق این روزهای عزیز دل این هنرمند شاد شود و دوباره همه چیز مثل قبل برای ایشان رقم بخورد و بهتر از هر روز بشود آمین یا رب العالمین
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی