بازدید 32610
۶

کارگردان سینمایی که راننده اسنپ بود عذرخواهی کرد!

کاوه صباغ زاده با انتشار یک استوری از فعالیت خود در تاکسی اینترنتی اسنپ به دلیل نبود کار در سینما و فشار مالی خبر داد و از قطع همکاری خود با این تاکسی اینترنتی گفت.
کد خبر: ۱۱۹۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ 01 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از کانال تلگرامی ستاره سینما، کاوه صباغ‌ زاده که فیلم‌های قابل قبولِ «ایتالیا ایتالیا» و «رمانتیسم عماد و طوبا» را به تهیه‌کنندگی پدرش، مهدی صباغ‌ زاده کارگردانی کرده، با انتشار یک استوری از فعالیت خود در تاکسی اینترنتی اسنپ به دلیل نبود کار در سینما و فشار مالی خبر داد.

کاوه صباغ‌ زاده همچنین در واکنش به حاشیه‌های اخیر اسنپ که با واکنش مردم روبرو شده، از قطع همکاری خود با این تاکسی اینترنتی خبر داد.

درحالی کارگردانی چون کاوه صباغ‌زاده که سابقه سالها دستیاری و برنامه‌ریزی نیز در کارنامه دارد از بیکاری در سینما و فشار مالی و اجبار به کسب درآمد از رانندگی تاکسی گفته که در روزهای اخیر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رشد اقتصاد فرهنگ و هنر به عنوان دستاورد دولت خبر داده بود!

وقتی وضعیت کاوه صباغ‌زاده با ساخت دو فیلم مقبول و پدر شناخته شده‌ای چون مهدی صباغ‌ زاده به عنوان تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما این است، بد به حال بقیه!

با صحبت های آقای وزیر احتمالا فقط خواص تعریف شده در دایره مراکز قدرت فرهنگی و هنری باید کار مرتبط با سینما داشته باشند ولو با کمترین دانش و شناخت سینمایی و هنری و بقیه سماق بمکند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴۴
انتشار یافته: ۶
برو بابا مرد حسابی خیلی ها دارن نون نشون از این راه در میارن قرار نیست یکی کاری کرده به پایه همه نوشته شه حالا رفتی مشکلت حل شده پیام استوری می کنی خودتو محبوب جلوه بدی در اصل با حرفات ظلم در حق بقیه راننده های شریف که خیلی هم زیادن می کنی آدم خوب بد همه جا هست سعی کنیم خبیث خود خواه قاضی بنفع وسمت خودمون نباشیم یا علی
این همه مردم دارن زحمت می کشند تو گرما و سرما چه راننده چه غیر راننده حالا تو برای ما انقدر مهم نبودی که بدونیم چکار میکنی تازه نون بازوی خودتو خوردی منتشو سر مردن نذار باید درسی بشه برات که با ماشین اخرین مدل میایید پیش اونایی که ندارن پز میدین چقدر براشون دردناکه دردناک نه به خاطر اینکه تو داری از داشتن تو به مردم ضرر نمیرسه ام از نداشتنت به مردم ضرر میزنی همین طور که الان عنوان کردی این همه مردم با سازمانها و انسپ ها و تپسی ها کار کردن بعد استعفا دادن هیشکی نفهمید حالا چون تو راننده گی کردی باید از اسنپ یا مردم عذرخواهی کنی شماها که معروفیت دارید نمی دونم از جون مردم چی میخواین این مردم بدلیل دوست داشتن شماها تمثال شما به اینجا رسیدید
سلام من اصلا نمشناسمش ولی کاری غیر کار اصلی خودش میکرده نیاز به عذر خواهی نداره ضمنا مگه این اشخاصی که اسنپ کار میکنن لز تو پایین ترند این لحن مثل اینکه هر کی تو اسنپ کار کنه ب خیلی بدبخته و اشخاصی که به عنوان شغل دوم باید عذر خواهی کنه خدا کنه پول نامشروع نداشته باشی والا..
هر کس با این شرکت کار کنه متوجه میشه که برداری نوین رو احیا کرده
عذرخواهی چرا کرده ؟؟؟؟؟؟!!!!!!! تعداد زیادی مردم شریف به اینکار مشغولن و باید افتخار هم کرد که کمک به مردم شده . مسئولین بی کفایت باید دائم از مردم عذرخواهی کنن که جز فلاکت و ذلت و بدبختی برای مردم کاری نکردن .
آقای صباغ زاده،مگه این مدت که بااسنپ همکاری کردی،کار خلافی بوده که از مردم عذر خواهی کردی،اصلا نیاز به عذر خواهی نیست،اینم یه شغل شرافتمندانه است،تعداد زیادی از مردم بااین شغل زندگی می کنند،به نظر بنده این عذر خواهی شما،بی اهمیت جلوه دادن این شغل وناچیز شمردن آن است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی