بازدید 6056

ضربه وزارت اطلاعات به شبکه‌های تروریستی - صهیونیستی در ۴ استان

وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای اعلام کرد: با ادامه و گسترش تحقیقات اطلاعاتی و امنیتی با همکاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و فرماندهی انتظامی کشور، هسته‌های خرابکار دیگری وابسته به‌ همان کانونِ‌ تروریستی، در چهار استان دیگر کشور، شناسایی و مورد ضربه قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۱۹۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ 30 August 2023

ضربه وزارت اطلاعات به شبکه‌های تروریستی - صهیونیستی در ۴ استان

 

تابناک_ وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهیدان رجایی و باهنر و در روز مبارزه با تروریسم، پیرو اطلاعیه‌های مورخ دوم و بیست و هفتم مردادماه این وزارتخانه در خصوص شناسایی شبکه گسترده تروریستی ـ صهیونیستی در چند استان کشور و بازداشت ۱۴ تروریست و کشف و ضبط ۴۳ بمب قوی آماده‌ انفجار، به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند که با ادامه و گسترش تحقیقات اطلاعاتی و امنیتی با همکاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و فرماندهی انتظامی کشور، هسته‌های خرابکار دیگری وابسته به‌ همان کانونِ‌ تروریستی، در چهار استان دیگر کشور، شناسایی و مورد ضربه قرار گرفتند.

خلاصه‌ این پرونده‌ها به شرح زیر است:

۱. در تاریخ ۲۸ مردادماه گذشته، دو تروریست کاملاً مسلح و مجهز، توسط سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) در اداره کل اطلاعات استان خوزستان دستگیر شدند. از این افراد، تعداد ۳۸۲ قلم انواع بمب‌های دست‌ساز، ابزارآلات و مواد شیمیایی پیش‌ساز بمب و ۶۵ بمب آتش‌زای آماده، کشف و ضبط شد.

۲. در تاریخ اول شهریور ماه جاری، عنصر عملیاتی آن کانون تروریستی با سابقه‌ چندین عملیات خرابکارانه، توسط جان‌برکفان گمنام اداره کل اطلاعات استان مازندران، بازداشت شد. این متهم مدتی پیش از دستگیری، تعداد دو بمب صوتی آماده‌ انفجار، همراه با دستگاه‌های کنترل از راه دور، از سرپل کانون تروریستی مستقر در کشور هلند دریافت کرده بود.

۳. همچنین در تاریخ اول شهریور، دو نفر از عوامل عملیاتی تروریست‌ها، با شناسایی قبلی و اقدامات هوشمندانه اداره کل اطلاعات استان کرمانشاه، شناسایی و بازداشت شدند. این متهمین، عملیات‌های ایذایی متعددی در سطح آن استان انجام و ضمن فیلم‌برداری از اقدامات مذکور، فیلم‌ها را برای سرکردگان کانون تروریستی مستقر در دانمارک و هلند ارسال می‌کردند.

اما از کشفیات بسیار قابل تأمل در این پرونده، طراحی «سناریوی کشته‌سازی» برای قتل برادر، توسط خواهر و دیگر برادران است! در خلال تحقیقات امنیتی ـ اطلاعاتی، مشخص شد که یکی از عناصر بازداشت شده، به دلیل اعتیاد شدید، مشکلات اخلاقی و اختلافات خانوادگی، مورد نفرت و غضب سایر اعضای خانواده قرار داشته و آن‌ها در صدد قتل وی بوده‌اند. از آنجا که این فرد سابقه‌ دو نوبت دستگیری به اتهام اوباش‌گری در پاییز سال گذشته داشته است، خواهر وی (دیگر متهم بازداشتی) با برآورد بودجه لازم در حال فراهم آوردن مقدماتی برای اجرای سناریوی کشتن او در سالگرد وقایع سال گذشته و انتساب قتل فرد معتاد به مأمورین حفظ نظم و امنیت و سپس، انجام تجلیل از وی تحت عنوان «یک مبارز قهرمان» بود! مستندات اطلاعاتی ذی‌ربط و اعترافات صریح هر دو متهم این پرونده، به آگاهی مرجع محترم قضایی رسیده است.

۴. در تاریخ سوم شهریور ماه جاری، دلاورمردان گمنام اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان با یورش به محل نگهداری تجهیزات نظامی یک گروه خرابکار در توابع شهرستان تفتان، تسلیحات و تجهیزات دپو شده برای انجام عملیات ایذایی و تروریستی در روزهای آتی را کشف و ضبط کردند. در این پرونده نیز، برخی تجهیزات مکشوفه حکایت از در جریان بودن سناریو انجام عملیات تروریستی و انتساب آنها به نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی بوده است. اقلام مکشوفه عبارتند از:


۴/۱- دو قبضه تیربار گرینوف همراه با ۵۵۹ فشنگ مربوطه
۴/۲- یک قبضه مسلسل ام ـ ۱۶ همراه با ۴ تیغه خشاب و فشنگ‌های ذی‌ربط
۴/۳- چهارده عدد نارنجک تفنگی ۴۰ میلی
۴/۴- لباس‌هاس نیروهای نظامی و انتظامی کشور، ۳ دستگاه بی‌سیم، چراغ گردان مورد استفاده‌ی نیروهای امنیتی و انتظامی و اقلام دیگری از این قبیل

۵. در تجزیه و تحلیل ابعاد مختلف کشفیات و دستگیری‌های پیش گفته و نیز نگاهی به پروژه‌ وسیع آماده سازی ۴۳ بمب (موضوع اطلاعیه‌ دوم خردادماه این وزارت‌خانه) نتایج بسیار قابل تأملی رخ می‌نمایند:


۵/۱- تمامی متهمین و ۴۳ بمب مندرج در اطلاعیه‌ پیشین و کلیه‌ تجهیزات و متهمین درج شده در بندهای اول تا سوم بیانیه‌ی حاضر، متصل به یک کانون تروریستی به سرکردگی فردی با نام اصلی شاهین زحمتکش فرزند مهدی به کد ملی‌۰۰۷۴۸۰۶۰۶۸ و نام مستعار شاهین‌لو، مستقر در کشور دانمارک است. پدر و مادر وی سابقه‌ عضویت در گروهک تروریستی منافقین را دارند و پدر او به اتهام عملیات تروریستی در سال ۱۳۶۱ محاکمه و محکوم به اعدام شده است. شاهین زحمتکش در سن ۱۷ سالگی به دانمارک مهاجرت کرده و به دلیل فقدان استعداد، از تحصیل بازمانده و به خوانندگی در رستوران‌ها و بارهای پایتخت دانمارک مشغول شده است.

همکار تروریست یاد شده بنام سیامک تدین طهماسبی فرزند اصغر و معروف به «مگس» به کد ملی‌۰۹۳۹۷۳۱۹۱۶، مستقر در کشور هلند است. این فرد، قبلاً نقاش و گرافیست بوده که پس از مدتی به انتشار آثار موهن نسبت به مقدسات اسلامی و پس از آن و بتدریج، ارتباطات وی با محافل صهوینیستی نمایان می‌شود. تا جایی که به انتشار مطالبی در حمایت از رژیم صهیونیستی و نهایتاً انجام مأموریت‌های ابلاغ شده توسط سرویس‌های جاسوسی آن رژیم کودک‌کش، مبادرت می‌ورزد.

دیگر عناصر و عوامل اصلی این کانون تروریستی، بیش‌ترین استقرار و تردد را در کشورهای آلمان و ترکیه دارا هستند.
۵/۲- مقطع زمان انتخاب شده برای انجام عملیات در تمامی موارد مکشوفه، مقطع سالگرد اغتشاشات سال گذشته است. این به معنای زمینه‌چینی برای باز تولید آشوب است که البته، بصورت دقیق مورد توجه کلیه‌ی حافظان نظم و امنیت کشور است.
۵/۳- تنوع گروهک‌ها و کانون‌های تروریستی دخیل در باز تولید آشوب و اغتشاش، بسیار قابل تأمل است؛ از کانون‌های مستقر در آلمان، هلند و دانمارک تا داعشی‌های مستقر در افغانستان (عوامل جنایت شاهچراغ) و باندهای ساکن پاکستان (موضوع بند چهارم بیانیه‌ حاضر)، جملگی یک مقطع را با اهداف خاص برای انجام عملیات انتخاب می‌کنند. این نشان‌دهنده‌ وجود هسته‌ای هدایت کننده در تراز کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی است.

۵/۴- کشف تفنگ ساچمه‌زن، تیر و کمان‌های حرفه‌ای، میخ‌های سه‌پر (تجهیزاتی که در اغتشاشات شهری بکار می‌روند) در کنار و همراه با بمب‌های بسیار مخرب، تیربارها، مسلسل‌ها، انواع نارنجک‌ها و ...، از هدف گذاری مشخص باز تولید اغتشاشات، حکایت دارند. به‌ویژه که از عناصر متصل به کانون دانمارک، به وضوح سناریوی کشته‌سازی نیز کشف شده است.

۵/۵- سکّوها و شبکه‌های اجتماعی که بیش‌ترین کاربرد را بین تمامی کیس‌های کشف شده داشته‌اند، به ترتیب: تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و توییتر هستند. یعنی دقیقاً همان سکوهایی که در آشوب‌های پاییز گذشته نیز، بیش‌ترین نقش را ایفا کرده و با ممنوعیت فعالیت در کشور مواجه شدند.

۵/۶- ارتباط عناصر بازداشت شده با شبکه‌های ماهواره‌ای تروریستی نیز دقیقاً مشابه ارتباطات سال گذشته و رفتارهای آن شبکه‌ها (و در رأس آن‌ها شبکه‌های تروریستی موسوم به اینترنشنال و بی بی سی فارسی) نیز کاملاً منطبق بر رفتار سال گذشته است.

 
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۶
درود و سلام و سپاس بیکران بر شما سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
این سربازان گمنام چرا ریشه مفسدان اقتصادی را ریشه کن نمیکنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
راننده اسنپ به خودش اجازه داده زن مردم و کتک بزنه اگر کشور سیستم امنیت داخلی داشت اون راننده الان باید تو زندان میبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
اولا که تاوقتی پول هست فساد هست دوما دعوای زن و راننده سر کرایه بود و راننده پرونده داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
راننده از ملک شخیص و حریم شخصی خودش که ماشینش بوده دفاع کرده راننده برده نیست که توهین بشنوه از یک زن بی حیا و بازم براش رانندگی کنه
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
#مهدی_یراحی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
جواب 21:37
شما که با پرچم آلمان کامنت میذاری !
شک ندارم یکی از همین مفسدان هستی
در دیزی باز بوده ، حیا ء گربه کو ؟؟؟
شما ها هرجای دنیا باشید ، روزی عاقبت کار تان را می بینید . شاید بدون محاکمه! یک بار جستی ملخک ، دو بار جستی ملخک ، آخر به دستی ملخک
این سنت خداست ،شک نکن
با دیر و زودش کار ندارم ، سوخت و سوز ندارد ،این قطعی است
البته من به کار نابلدی و سیاسی کاری منتقد هستم
فضای سیاسی کشور باید دارای تقوا (ترمز) باشد ، و آن نقد پذیری ست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
۰۳:۴۷

اگر فضای داخلی ماشین ، حریم خصوصی است ، چرا برای حجاب
اختیاری در ماشین شخصی پیامک برای مالک ارسال میشه .؟؟؟؟

قانون را هر جا به نفع تان است بکار می برید
رفتار دوگانه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟
احسنت
کشور تبدیل به پادگان شده است .
هر شهروندی که اعتراض کند ، بلافاصله امنیتی ها با آن برخورد می کنند .
اساتید دانشگاه
حبرنگاران
هنرمندان
تابناک منتشر کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
اعتراص فرق داره با دروغگویی و تهمت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
جنبش فواحش اعتراض نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
عرض ادب به دو هموطن سایبری .
شما یک راه قانونی که بتوان اعتراض کرد و بازداشت نشد را معرفی کنید ؟؟؟
کاش میتونستم بفهم در کامنت بالا منفی زدند یعنی چی
یعنی وطن فروشی یا همکار ی با دشمن یا نفهمی یا چی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
یعنی مخالفت داشتن با وضع موجود و اعتراض به سیستم
فهمیدنش سخته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
حق اعتراض و آزادی بیان ، جز اصول قانون اساسی است که متاسفانه به آن عمل نمی شود .
یه گاندو باید ساخته بشه به نظرم. دیگه وقتش شده
خدا حافظ جمیع ماموران امنیتی این کشور باشد انشاالله
سپاس ودرود.
با توجه به سابقه راست میگی؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
حالا تو باور کنی یا نکنی یه پر کاه جا به جا میشه تو دنیا؟
مردم ایران هوشیار باشید که دشمنان در سالگرد اغتشاشات چه خوابی برامون دیده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
هیچ غلطی نمیتونن بکنن دفعه قبل چون مردم هیجانی بینشون بودن مماشات میشد اما اینا جمعیت اندکی بخوان بازم درگیری راه بندازن چکشی جعمشون میکنن
ناشناس
| France |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
اغتشاشات نه اختشاشات
خدا قوت دلاوران مرگ بر اسراییل تروریست
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
البته اگه بصیرت داشته باشیددشمنان را در داخل راحت تر میشه پیدا کرد
خداروشکر
دشمنان ایران آرزوی براندازی نظام رو به گور میبرن
خداقوت به جان برکفان گمنام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
تا شیر بچه های حیدر کرار هستن ایران سوریه بشو نیست
باتشکرازعزیزان غیوروباشرف و درود و سلام و سپاس بیکران بر شما سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ومرگ براسراییل نامشروع وغاصب وجنایتکاروحشی وحامیان فاسدش مخصوصا امریکای جنایتکاریاغی .
اغتشاش و ناامنی هدف مشترک تروریست های آلبانی و دشمنان تحریم ککننده این ملت و ناآگاهان داخلی که با جهالت و نادانی خود با نوشتن کامنت ها و هجوم رسانه ای در شبکه های اجتماعی فکر می کنن که شعله اعتراضات را روشن نگه می دارن
سربازان گمنام زمینه های اقتصادی رو دوست ندارن و دنبال نمیکنن احیانا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
وظیفه کشف فساد اقتصادی بر عهده متولیان بی کفایت اقتصادیست.
ضمن تشکر از زحمات سربازان گمنام در دفاع از امنیت کشور ولیکن از این سربازان پر تلاش نیز انتظار می رود با کسانیکه به امنیت اقتصادی کشور آسیب می زنند برخورد قاطع داشته باشند. از بین رفتن امنیت اقتصادی در واقع امنیت و اقتدار کشور را ویران می کند. در کشور ما مافیای اقتصادی وجود دارد که منافع ملی و عزت و اقتدار کشور را نابود می کنند. باعث تورم، نارضایتی مردمی و ... می شوند. پس انتظار می رود که این مفاسد و مافیا که در همه لایه های قدرت ریشه دوانیده اند نیز به سزای اعمال خودشان برسد. بخدا همه ما عزت و اقتدار کشور را خواهانیم.
لغنت بر منافقین کوردل، دریوزه و جیره خوار و ایادی و طرفداران جنایتکار آنها. درود بر سربازان گمنام امام زمان که امان را از این جانیان بریده اند.
به امید روزی که سرشاخه‌های اصلی آنها همانند شارمهد و ... به کشور هدایت و در دادگاه عدل جمهوری اسلامی به سزای اعمال ننگین خود برسند.
چرا سیاه سفید نگاه میکنید عزیزان . بجه های اطلاعات از جونشون مایه میزارن .
شک دارین که میخوان ضربه بزنن اونوریها ؟
ایکاش افراط و تفریط تو کشور کم بشه و وفاق ملی بوجود بیاد . اینجوری پیش بره نتیجه تچزیه کشور خواهد بود .و امنیت کشور زیر سوال میره.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست