بازدید 5146

ایتالیا به کویت ۳ جنگنده یوروفایتر می‌دهد

سفیر ایتالیا در کویت با اشاره به شراکت محوری رم و کویت در زمینه‌های مختلف، خبر داد که ایتالیا به زودی ۵ جنگنده یوروفایتر به کویت تحویل خواهد داد.
کد خبر: ۱۱۹۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶ 29 August 2023

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «کارلو بالدوچی» سفیر ایتالیا در کویت خبر داد که این کشور در ماه سپتامبر آینده ۳ جنگنده یوروفایتر به کویت تحویل خواهد داد.

بالدوچی، دوشنبه، در گفتگو با روزنامه «القبس» با بیان اینکه کشور کویت شریک محوری ایتالیاست، مدعی شد ایتالیا نقش مهمی در ثبات منطقه دارد.

با تحویل ۳ جنگنده یادشده به کویت، این پنجمین مرحله‌ای خواهد بود که این کشور از ایتالیا جنگنده دریافت خواهد کرد. ایتالیا تاکنون ۹ جنگنده به کویت تحویل داده است.

سفیر ایتالیا همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به اینکه برای سفر شماری از مقامات ایتالیایی به کویت پیش از پایان سال جاری میلادی مقدمه‌چینی شده است، اعلام کرد ایتالیا به زودی به شهروندان کویتی ویزای بلندمدت «شنگن» خواهد داد که به نام «CASCADE» معروف است.

کارلو بالدوچی در این باره اظهار داشت: «قرار است طی هفته‌های آینده با این روند در بروکسل موافقت شود». او همچنین گفت که قاعده کلی هر کشوری در خصوص سازوکار ویزای CASCADE این است که درخواست‌کنندگان اگر از پیش ویزا داشته باشند می‌توانند ویزای بلندمدت شنگن را دریافت کنند.

روابط کویت و ایتالیا در سال‌های گذشته رو به توسعه بوده است. «سالم عبدالله الجابر الصباح» وزیر امور خارجه کویت و «آنتونیو تایانی» همتای ایتالیایی او، ماه جولای، در رم با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی