بازدید 2857

خیمه‌شب بازی فدراسیون بانام کمیته سقف قرارداد!

کد خبر: ۱۱۹۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳ 28 August 2023

 کارگروه نظارت بر سقف قراردادهای فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب قرار است بار دیگر امروز به فاصله ۲۴ساعت تشکیل جلسه دهد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در حالی که روز گذشته کارگروه نظارت بر سقف بودجه و قرارداد باشگاه تشکیل جلسه داد و با درخواست سه باشگاه سپاهان، پرسپولیس و فولاد خوزستان برای افزایش سقف بودجه مخالفت شده بود، قرار است امروز (دوشنبه) این کارگروه جلسه‌ای فوق‌العاده در دفتر مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کند.

این اتفاق در حالی رخ داده که تنها سه روز به پایان نقل‌و‌انتقالات تابستانی فوتبال ایران باقی مانده و روز گذشته نیز چنین موضوعی بررسی شد و اعضا با آن مخالفت کردند. مشخص نیست دلیل تشکیل دوباره این جلسه چیست. موضوع جلسه امروز بررسی خواسته سه باشگاه سپاهان، پرسپولیس و فولاد برای افزایش سقف قرارداد است.

باشگاه سپاهان به دلیل پُر شدن سقف بودجه خود هنوز نتوانسته قرارداد عیسی آل‌کثیر و برایان دابو را ثبت کند و پرسپولیس نیز برای جذب مهاجم خارجی و فولاد برای استخدام مربی جدید درخواست افزایش بودجه داشته‌اند.

کارگروه نظارت بر سقف قراردادها بیش از این در یک مرحله قانون مربوط به بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ‌های خارجی و تعداد سهمیه زیر 23 سال را دستخوش تغییر کرد که این موضوع با انتقادهایی مواجه شده بود و باید دید این‌بار چه تصمیمی در این خصوص گرفته خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست