بازدید 2560

ملاقات چهره به چهره استاندار مرکزی با زائران اربعین

کد خبر: ۱۱۸۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲ 27 August 2023

دکتر فرزاد مخلص الائمه استاندار استان مرکزی در بازدیدی سه ساعته از موکب اولین ایستگاه راه کربلا در مقام خادم افتخاری به استقبال زائران اربعین رفت.

به گزارش تابناک؛ دکتر مخلص الائمه شب گذشته پیش از نماز مغرب در موکب اولین ایستگاه راه کربلا حضور یافت و ضمن بازدید از بخش های مختلف و گفت و گو با خادمین ، نماز جماعت را همراه با زوار حرم حسینی اقامه کرد و سپس ضمن کمک به طبخ غذا برای زائران و کمک به توزیع غذا ، به گفت و گو با زوار کاروان های مختلف پرداخت .

دکتر مخلص الائمه افتخار خادمی زوار حسینی را افتخاری بزرگ برای خود و مردم استان مرکزی و مایه برکت برای این استان قلمداد کرد.

ملاقات چهره به چهره استاندار مرکزی با زائران اربعین

او ضمن تقدیر از برگزاری این موکب که مورد استقبال زائرین حرم اباعبدالله قرار گرفته ، ابراز امیدواری کرد این سفره خدمت رسانی به زوار در سال های آینده هم برقرار باشد .

مهندس مهری فرماندار زرندیه و معاونین اقتصادی و عمرانی استانداری مرکزی هم در این دیدار دکتر مخلص الائمه را همراهی می کردند.

بیش از ۲۰۰ خادم داوطلب از شهر‌های اطراف یعنی زرندیه، پرند، رباط کریم و نیرو‌های داوطلب منطقه ویژه سرزمین ایرانیان، مشغول خدمت رسانی به زائران هستند.

تعداد بازدید : 54
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست