بازدید 4722
۷

کنایه زیدآبادی به استقبال کیهان از عضویت در بریکس

زیدآبادی به استقبال روزنامه کیهان از عضویت ایران در بریکس واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۱۸۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹ 26 August 2023

به گزارش تابناک؛ احمدزیدآبادی؛ فعال سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: اینکه محفل کیهان و نیرو‌های همسویش از عضویت ایران در "بریکس" اظهار شوق و شادی کرده‌اند، برای ما هم جای خوشحالی دارد.

تا باشد از این نوع شوق و شادی‌ها! از تشویق حوثی‌ها به حملۀ موشکی به دوبی و ابوظبی و ریاض تا رسیدن به ذوق‌زدگی برای پیوستن به یک گروه بین‌المللی، واقعاً راه کوتاهی نیست.

امیدوارم روزی که جمهوری اسلامی بنا به اصرار و درخواست و پادرمیانی همین گروه بریکس، برجام یا صورتی از برجام را امضاء کرد، محفل کیهان باز هم به همین اندازه شور و اشتیاق از خود نشان دهد!

حالا اگر دلش خواست می‌تواند آن را هم "شلیک به تحریم‌های آمریکا" و یا اصلاً "مفتضح کردن آمریکا" بنامد! برای ما حالش مهم است وگرنه قالش به خودش مربوط است!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۷
حالا کیهان کوتاه اومده شما رها کنید و این کار کیهان را به فال نیک بگیرید . انشاءالله کیهان با امضای برجام هم موافقت بفرمایند.
حاج حسین رو قشنگ ترکونده این زیدآبادی با این متن زیبا
سیاست خارجی کشور ملعبه دست گروهگ کیهان افتاده است!!
آقای زید آبادی ! ترامپ برجام را پاره کرد و نه ما ! آدرس غلط ندهید . ما که داخل برجام هستیم . آن کس که پاره کرده باید وارد برجام شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
تو یا کم حافظه هستی یا مردم رو کم حافظه فرض کردی. چقدر پررو هستین شماها.
قطعا تکرار رفتار مبالغه‌آمیز گذشته اشتباه محض است اما مقایسه نحوه‌ی مواجهه برخی روزنامه‌های اصلاح طلب در روز بعد از پیوستن به بریکس و امضای برجام میتواند جالب باشد؛ شاید ماهیت بریکس و برجام متفاوت باشد اما قطعا چنین خبری بیش از یک تیتر کوچک و یک خطی میتواند ارزش پرداختن داشته باشد!
عجب رویی داره این حاج حسین کیهان نشین
یک تنه مرزهای پر رویی رو یک تنه هزاران فرسنگ جابجا کرده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست