بازدید 115351
استاندار فارس:

برای اتباع خارجی کارت هوشمند صادر می‌شود

استاندار فارس با اشاره به مصوباتی که بعد از دومین حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در بحث ساماندهی اتباع خارجی، به زودی برای افراد دارای مجوز اقامت و کار کارت هوشمند صادر می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۹۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ 25 August 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ دکتر محمدهادی ایمانیه سوم شهریور و در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز، که به مناسبت هفته دولت انجام شد، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، بیان کرد: در هفته دولت امسال در فارس ۸۳۷ پروژه با اعتبار ۴۵۹ هزار میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

او ادامه داد: البته این پروژه‌ها در هفته دولت برای بهره مندی مردم افتتاح می‌شوند و بهره برداری رسمی از آن‌ها همزمان با سفر دوم رئیس جمهور به استان که طی هفته‌های آتی اتفاق خواهد افتاد، انجام می‌شود.

استاندار فارس اظهار کرد: ارزش ریالی پروژه‌های هفته دولت امسال که ۶۵۰۰ اشتغال مستقیم و ۳۰ هزار اشتغال غیر مستقیم ایجاد خواهد کرد، افزون بر ۶ برابر پروژه‌های هفته دولت سال گذشته است.

ایمانیه گفت: از جمله پروژه‌های پروژه شاخصی که در هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد، می‌توان به پروژه فولاد غدیر نی ریز با اعتبار ۱۰۰ هزار میلیارد ریال و فولاد کوار ۸۹ هزار میلیارد ریال، آزادراه شیراز – اصفهان با ۶۰ هزار میلیارد اعتبار اشاره کرد.

او افزود: امیدواریم در سفر دوم رئیس جمهور به استان بتوانیم کلنگ اجرای آزادراه شیراز – بوشهر را در ادامه آزادراه شیراز- اصفهان و برای رسیدن به خلیج فارس داشته باشیم.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: تسریع در اجرای راه آهن شیراز – بوشهر که امیدواریم با تخصیص اعتبارات در سفر دوم روند اجرای آن شتاب گیرد، تکمیل بزرگراه شیراز – جهرم - لار – بندرعباس، تکمیل بزرگراه شیراز- فسا - داراب – بندرعباس، تکمیل راه آهن اقلید – یزد که مسیر شیراز تا مشهد را حداقل پنج ساعت کوتاه‌تر خواهد کرد، تکمیل راه آهن گلگهر به شیراز، توسعه کشت گیاهان دارویی که مقدمات آن فراهم شده، همه این‌ها نیز برنامه‌هایی است که اجرا و تکمیل آن‌ها تا هفته دولت سال آینده را خواهیم داشت.

ایمانیه اظهار کرد: علاوه بر این، مقدمات ایجاد شهرک صنایع دارویی و لوازم بهداشتی نیز فراهم شده و به زودی آغاز می‌شود.

او گفت: در زمینه جذب سرمایه گذار برای خروج کارخانه‌های راکد از رکود نیز طی دو سال گذشته اقدامات خوبی در استان انجام گرفته و صد‌ها کارخانه از رکود خارج شده یا ظرفیت‌های تولیدی آن‌ها افزاش قابل توجهی یافته است و در ادامه امیدواریم سایر کارخانه‌های راکد نیز از رکود خارج شوند.

استاندار فارس افزود: همچنین به منظور رفع دغدغه معیشتی مردم، ایجاد یک هزار فروشگاه مرتبط با توزیع مواد غذایی از تولید به مصرف را در دستور کار داریم که امیدواریم به زودی این مهم محقق شود.

ایمانیه گفت: در بحث عفاف و حجاب نیز از مردم متدین استان و شیراز انتظار داریم که در این زمینه به وظیفه امربه معروف به زیبایی عمل کنند و ما نیز به عنوان مدیران جامعه نظارت خواهیم کرد.

او افزود: امروز نیز با همکاری بسیار خوب همه مجموعه‌ها و دستگاه‌ها اتفاقات خوبی در این زمینه افتاده و جلو هجمه وسیع دشمن گرفته شده، اما مشکلاتی نیز وجود دارد که در حال پیگیری و رفع آن‌ها هستیم.

استاندار فارس با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در حرم مطهر شاهچراغ (ع) هم گفت: بعد از حادثه تروریستی بحث ساماندهی اتباع خارجی در دستور کار قرار گرفت.

ایمانیه افزود: البته اکثر اتباع بیگانه از برادران مسلمان ما بوده و همراه با عزیزان ایرانی جنگیدند، اما گروه اقلیتی هم وجود دارند که برای ساماندهی آن‌ها برنامه‌ای که در شورای تامین استان به تصویب رسیده و مورد تایید وزیر کشور نیز قرار گرفته این است که به زودی تمام اتباع دارای کارت شناسایی هوشمند می‌شوند.

او ادامه داد: این بدان معناست که از این پس هر کارفرمای ایرانی که بخواهد از این اتباع استفاده کند باید اطلاعات جامعی در خصوص فعالیت خود اختیار مراجع امنیتی استان قرار دهد.

ایمانیه اظهار کرد: مبارزه با زمین‌خواری و کوه‌خواری نیز از دیگر اقداماتی است که با همکاری خوب دستگاه قضایی استان در حال انجام است و قرارگاهی ایجاد شده که امیدواریم این تلاش‌ها منجر شود که جلو افرادی که تخلف‌های آشکاری می‌کنند، گرفته شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۱۱۰
انتشار یافته: ۱۱۶
چرا هر چه پیش میرویم در جهت استمرار رسمیت به اتباع بیگانه است برنامه مدون و مرتبی در خصوص ترخیص و اخراج تنظیم شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
کجاشو دیدی ؟ حق شهروندی هم میخوان بدن بهشون ! بالاخره انتخابات رای دهنده نیاز داره
حبیبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
ساده است، دولت به دنبال افزایش جمعیت است بعد از شکست طرح فرزند آوری بدنبال وارد کردن جمعیت است.
ناشناس
| Austria |
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
اتباع خارجی فکر کنم همون افغانی هارو میگن
الان۲ساله خودمون کارت ملی نداریم میگن تراشه نداریم نمیدونم دونارو کجای دلشون میزارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
بدبختی که راجب افقانی سحبت می کنی ایاه ایرانی مهاجر ندار
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بی کارت ها هم کارت می گیرند همیشه مسولین در صحبت هایشان بگویند باید اتباع بروند بی چه در ایران باشند
با سلام جوری که باد میاد وشاخه میجوندبد این دولت ریسی خیلی دل سوز این بثطلا اتباع یعنی افاغنه هست ما هم به دولت اقای ریسی تبریک میگویم ومیگویم اقای ریسی خودد را راحت کن وبه تمامی اتباع دستور صدور شناسنامه وکارت ملی را اغاز کن اره یواش یواش راه نرو سری تیشه بزن به ریشه اره بابا ابراهیم خودتو خسته خسته نکن اره بابا
تشکر از استان دار محترم استان دار شیراز
زود تر کارت هوشمند اتباع را بدهید
ما اتباع انتضار کارت هوشمند هستیم
??????????
پاسخ ها
اسماعیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
سلام خسته نباشید من بلوچ هستم پدر مادرم مدارک نگرفتن اون موقع الان من ازهمه چی مهروم هستم آتا ازکارگری توشهرستان پدرم فوت کرده 6تا خواهر دارم دارم به سختی هرمز کار میکنم درحد نون شب لطفاً ترو خدا بداد من برسید یکی جور شده که میخوام خودکشی کنم راحت شم ولی بعدش میگم خرج خانواده منو کی میده ترو کمکم کنید من از بلوچستان هستم شهرستان میرجاوه بخش لادیز روستایی اپک جوشان چندین بار اقدام به شناسنامه کردیم کسی جواب مارو نامیده لطفاً کمکم کنید بی مدارکی خیلی سخت هیچ کاری واسه پیشرفت خودمون نمی تونیم بکنیم ز
هنوز کارت ملی هوشمند من نیومده باز چه کارا می خواین بکنین،???
هیچی دیگه باپرچم کشور ایران مگر افقان بیگانه ایرانی هست هویت ایرانی حفظ شود . تا ارق ملی ماندگار بماند . افقان مال کشور دیگریست حالا جنگیده یه تعداد درراه خدا ومسلمانی اجرش باخدا . اما هویت ایرانی مطلق به ایرانیست اتباع هویتش افقانستان هستش . ایرانی نیست . هرانسان قابل احترام بدور از هرنژاد . اما هویت ایرانی حفظ شود باتشکر
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
نجات پرستی نکن همه ما از یه کره خاکی استیم اسلام مرز
نداره اینو بفهم
اتباع رو اخراج کنید لطفا
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
جواب عزیزی که گفته اتبا رو اخراج کنید چشم امشب دیره فردا همشو رد کردم فقط ببخشید که دیر میشه باید زوترمیگفتبد
خب دیگه میتونیم بریم افغانستان
شما ها قاطی کردین مردم میخوان اتباع بیگانه از کشور بیرون بندازین شما دارین واسه این وحشی‌ها کارت هوشمند صادر میکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
وحشی شماهایین که بلدنیستین صحبت کنیم
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
وحشی خودتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
والا معلوم نیست شاید خودت وحشی باشی
از حرف زدنت معلومه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
هیچگاه افغانها وحشی نبودند و نیستند لطفاً فرهنگ درست صحبت کردن رو یاد بگیر ضرر نداره
چی از این بهتر اینکار شما مصداق بارز این است که بفرماید خونه خودتون هست دولت بی تدبیر فکر کارگر ایرانی نیستند
خدمت وزیران پحترم بهتر نیست فکری به حال بیرون کردن اتباع خارجی باشید تا این همه هزینه برای کارت هوشمند نمایید
روانی برای اتباع کارت هوشمند صادر کنی که اوضاع بدتر بشه...
اتباع باید از ایران خارج بشن بفهم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
اصلا اینها در جریان مشکلات مربوط به حضور اتباع خارجی در ایران نیستند
شما نظرات مردم را در سایتهای مختلف بخونید بعد لطف کنید و کارت هوشمند صادر کنید والا مردم به چه زبونی بگند که اتباع افغانی در جامعه ایران باعث هزاران مشکل اقتصادی امنیتی معیشتی و غیره شده اند و جمعیتشون در بعضی شهر ها از ایرانی ها بیشتر شده و به زودی به یه فاجعه تبدیل میشه و مردم از این وضعیت ناخشنودن و کشورشون را که از آبا اجدادشون بهشون رسیده و در طول تاریخ براش از جون مایه گذاشتن نمیخواند بیگانه و اجنبی به هر اسمی که باشه اشغال کنه خواهشا مسولین صدای مردم را بشنوند.
عزیز من
من افغانیم و پدربزرگ من سال ۱۳۶۰ به ایران اومده و ما درس خونده و قانون گذار و کارمند همین کشور هستیم با این حرف شما در حق کسایی مثل ما ظلم میشه
قبل از هرکاری و حرف به فکر ماهایی که متولد اینجا هستیم اینجا بزرگ شدیم اینجا و مثل کشور خودمون می‌دونیم هم فکر کنید
با تشکر از رییس جمهور عزیز??❤️
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
واقعا مثل کشور خودت میدونی یا طرفدارحکومت خودتون هستید و از ندادن حقابه هیرمند به ایران دفاع میکنید؟
این راه که مقامات کشور در پیش گرفتند ،رئیس جمهور هم دوره بعدی از اتباع خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
خب چیکار کنیم این طالبان وحشی اومدن دیگه حتی نمی‌زارم بری آرایشگاه مردانه را هم بستن
در ایران را باز گذاشتید هرچه بدبخت ترازخودمون دکتر ایران میکنید بسه دیگه
پاسخ ها
علی محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
حالا هر چی شود بندازید سر اتباع افغانی بدبخت کار بدی میکنن مگه دارن کشورتون می‌سازند کاری میشه فقط!میگن افغانی ها کردن این منصفانه نیست
مادر ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
شما اتباع افغانی خیلی هنر دارید برید کشور خودتون بسازید
افاغنه باید اخراج شوند کل ایران شده کابل این دیگه چه وضعیه
پاسخ ها
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
مگه از سفره شما نان خوردیم انشالله حال روز ما سر شما بیاد
قبل از اینکه ملت ایران بر علیه افاغنه شورش کنند مسولین محترم به فکر اخراج آنها باشند احتمال دارد کسی که سنگ افاغنه را بهرسینه می‌زند افغانی تبار باشد وگرنه ایرانی با غيرت اول به فکر ایرانی است بعد افغانی
دیگربیایییدکشورادودستی تحویلشان دهیدهنوزپایشان به جایی بندنیست می خواهندمارابیرون کنندچقدرجنایت چقدر کسافت کاری هرکاریکه بگویی از دستشام برمی آیدچربه اتباع اینقدربهامی دهیداگرازشمانبوندچنین لایحه نمی دادیدای ملت به بردگی خودتن نبندیننبندیداگرچنین شودماایرانینهاهماننفلسطینی هاخواهیم شد
ای جانم افقان خوبه..هههززززاره
دوست عزیزی ک گفته اتباع از ایران خارج بشه دوست داریم بریم ولی گیر کردیم خیلی از ما افغان ها رفتن کشور های دیگه بهترین زندگی را میکنن خیلی از ما هنوز تو رهن خونه مشکل دارن نمیتونن خونه اجاره کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
برید کشور خودتونو بسازید نه اینکه فرار کنید و برای خودتون و کشورهای دیگه مشکل ایجاد کنید
سلام این افغانی به برادر خود رحم نمیکند بیان به ایرانی رحم کن
یعنی اگر یک ایرانی برود افغانستان فورا جوجه کبابش میکنن ولی افغانی در ایران راحت می گرده کم کم کارت ملی ومسکن رایگان هم براشون میدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
نکنه شمارو جوجه کباب کردن من شخصا هر بار رفتم افغانستان جز احترام و لطف چیزی ندیدم
واقعامتاسفم به وضعیت مملکت داری که به یک عده بیگانه کارت هوشمندمی دهند.مردم خودمان ازتورم وگرانی وبیکاریدست به خودکشی می زنند.اینهارابایدکاری کنیدکه به کشورخودشان بروند.اینهاکشوردارندبرونددرافغانستان زندگی کنند.کشورخودشان راابادکنند.مرزهای ماچرابی درپیکره.چرابی قانون اینهامی ایند؟واقعامتاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
عزیزمن کمی بافرهنگ باش اگر قرار باشد هرکس تو کشور خودش زندگی کند پس کشورهای اروپایی هم باید هر چه ایرانی هست از اروپا خارج کند
همین کم داشتیم کارت ملی من هنوز نیامده به فکر افغانی ها هستین
درود بر انسانهای ازاده و انسان‌هایی که بویی از انسانیت برده اند و طرز تفکراتشان انسانی و اخلاق انسانی دارند بدون هیچ تبعیضی منیتی .کل دنیا مهاجر داره به خودتان نگاه کنید به اینه بنگرید ذاتتان درونتان را اصلاح کنید . تو هر کشوری اروپایی پناهنده بشی از حقوق شهروندی برخورداری چه برسه در آنجا بدنیا بیای ای کاش هم دین هم فرهنگ هم تاریخ ما نبودین تا کمتر زخم زبان میخوردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
مظلوم نمایی نکن. جاهای دیگه اصلا اینطوری چندین ملیون راه نمیدن که اکثرشونم غیر مجاز باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
ایرانی ها که مهاجرت میکنند مث افغانی ها ویرانگر و جانی نیستند ..پارک ها از دستشون نابود شده ..راحت قتل میکنند.. واز همه چی بدتر بهداشت رو رعایت نمیکنن
مادر ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
شما بهتر است به کشورهای با تمدن تر سفر کنید ایران و ایرانی نمی تواند وجود بیگانه را تحمل کند حملات تروریستی که همه با نیروی افغانی بوده خون مردم را بجوش آورده
در اصل دولت و مسئولین حال حاضر ،فکری جزو نابودی ایران و ایرانی در سر ندارند مگر میشود اینهمه بی فکری و بی تدبیری در اداره یک کشور. ملت خودمون مستاصل شدن چطور اینهمه پناهجو میپذیرید ،چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.حق این ملت را به خارجی و اجنبی ندهید اینهمه شهید دادیم که کشور به دست بیگانه نیافته.
طرح خوبی است در هر صورت به نفع مردم و دولته .بیشتر مهاجرین هم سامان دهی میشوند
میگین اتباع برون کنه مگر ایرانی مهاجر ندارن هشت میلیون ایرانی مهاجر داره پس چرا اروپا اعتراز ندارنویا ترکیه؟؟؟؟ الان افغان ها دونیم ملیون اومده همش میگین پرت کنه بیرون،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
ایرانیهایی که در کشورهای دیگه هستن با مجوز و قاونی رفتن. تازه اکثرشونم تحصیل کرده و مفید هستند. بعد آمار الکی نده 2 و نیم ملیون فقط تو تهران هستند کل ایران بیش از 10 ملیون افغانی هستن
در آینده ای بسیار نزدیک افغانیها به بزرگترین مشکل امنیتی برای ایران تبدیل خواهند شد.حالا فعلا مرزها رو بازکنید جلو پاشون فرش قرمز پهن کنید بیان داخل تا به وقتش ...
افغانها را از کشور بیرون کنید با این رفاهی که دولت رییسی برای افغانها ایجاد کرده و می‌کند کم کم پست و مقام هم به آنها می‌دهد و در آینده حاکمان ایران افغانی میشوند بجای نهادینه نمودن حضور افغانها در ایران آنها را از ایران اخراج کنید دولت که حامی افغانها شده خود مردم دست بکار شوند و افغانها را از کشور بیرون کنند
باسلام به ایران وایرانی ،این چه کاری است که داریدمیکنید،مافرهنگمان بااوناهزاران فرسخ فاصله است،غیرت ایرانی کجاغیرت افغانی کجا،این یک اشتباه بسیاربزرگ درتاریخ ایران خواهدبود،مردم ایران میگن اینارابیرون کنیدشمادارین هویت ایرانی براشون صادرمیکنید،خواهش میکنم انجام ندید
مردم فقط چاره کار تظاهرات علیه افغانیهاست دولت به فکر مردم خودش نیست اینو تا الان باید متوجه شده باشین یک روز مشخصی رو برای تظاهرات در نظر بگیرید همه با هم علیه افغانیها تظاهرات کنیم فقط حرف نزنیم فکر چاره باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
هههههه
مادر ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
بهترین تاریخ برای اعتراض به حضور افغانیها در ایران چهلم شهدای تروریستی شاهچراغ هست اینها قربانیان افغانهاهستند که بفریب دولت تاجیک معرفی شدند همه برای ایران به خیابانها می اییم
افغانی باااااااااااید از ایران بره بره بره بره بره بره بره بره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
چرا مگه مال باباته
چه عجب بعد از چهل سال فکری به حال اینا ورداشتین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
افغانی از ایران برو
فقط به اتباع عراقی‌ها کارت هوشمند بدید لطفا کسانی که مقیم تو ایران هستن
آخه آیکیو کارت هوشمند کجا بود چند میلیون افغان است به کشور از نفری هردوماه یه بار 100تومان می‌گیرند یه کاغذ باطله میده که به هیچ جای ارزش ندارد .این فکر این آقایان خوب کار می‌کنه سرمایه از این بهتر .درآمد به این خوبی
آفرین به دولت رئیسی قدری نیروی کاری ارزان رو فهمیده شما های که ناراض هستید کمری اورزه کار نداری هرچی می خواهی بگو ?
اگه میخواهید نابود بشید بزارید تا افغانستان مارو ب وسیله همین اتباغ خارج کنه راستی هرروز ی انتهاری
طبق گفته رئیس اتباع مشهد حدود ۵۰۰ هزار افغانی مجاز است حالا نصف این غیر مجاز باشه ضرب در۳۱ استان کشور کنید ببینید چقدر افغانی هست
بعدشم عزیزدلم خیالت راحت باشه افغانی رو از ایران بیرون نه میکنه دولت شماکی میگین افغانی رو از ایران بیرون کن باید بیری 5000هزار سال پش از هون تاریخ رو تغیر بیدی بعد شاید دولت همه افغانی رو از ایران بیرون کنه
استاندار گفته اینها همراه ما جنگیدند!!! کجا جنگیدند؟ بجز تعداد خیلی کمی که از راه ایران رفتند و برای سوریه جنگیدند دیگه کجا جنگیدند؟ اصلا اگر روزی ایران با جایی درگیر بشه آیا اینها برای ایران میجنگند؟ مگر تو جنگ عراق جنگیدند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
بله که جنگیدن تو اون موقع بدنیا نیامده بودی
اگه درمورد این طرح یه کم مطالعه کنید درواقع به ضرر اتباع هست حتی شکل وظاهر این کارت با ایرانیا فرق داره درواقع از لحاظ تردد مالی اسکان جرم تحت رصد کامل دولت هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
هالا که یه عده دارن ترک میخورندازناراحتی
چرا همه ناراحت هستین که دولت بعد از چهل سال داره به این انسانهای با شریف داره حقشون رو میده چرا وقتی ایرانی ها میرن اروپا زود اقامت و پاسپورت اروپایی میگرند و مردم اروپا هیچ ناراحت نمیشن تازه به ایرانی ها و خارجی ها کمک میکنن و حق شهروندی مثل هر اروپايي را دارا میشن نگاه کنید رحم اونها رو و شما که به اصطلاح مسلمان هستید و آنها به اصطلاح کافر هستن یک خورده از اروپایی‌ها یاد بگیرید که یک کم انسانیت داشته‌ باشید نه اینکه اگر یک مهاجر به کشور ایران آمد شما زود ناراحت بشید که چرا داره کارت هوشمند میگره
ما مردم ایران خودمون باید اتباع بندازیم بیرون وگرنه مسولین کاری برای ما نمیکن
سلام من بلوچ هستم پدر و پدر بررگمان مدارک نگرفته اون موقع گفتن برگه الکی هست بعدش مارو میبرن سربازی الان چوب اونارو ما خوردیم از همه چی مهروم هستیم پدرم فوت کرده 6تا خواهر دارم با مادرم خرج خونه بزور میدم در حد نان معمولی بخدا سخترین زندگی دارم انگار تو قرن پیامبران زندگی میکنم از کار گری تو شهرستان هم مهروم هستم میگن اونجا حقوق زیاد میدن ولی مدارک ندارم برم یک بار رفتم منو رده مرز کردن با بدبختی بعد 2ماه اومدم ترو خدا کمکم کنید مشکل مارو حل کنید اگه برادر دیگه داشتم که خرج خانواده منو میداد خودکشی میکردم خیلی دارم سختی میکشم شبو روز دارم به سختی کار میکنم پول نقدی کم میدن شماره کارت کسی میدم پول منو میخورن لطفاً به موضوع افراد فاقد شناسنامه هرچه سری تررسیدگی کنید لطفاً یک بار هم شده واسه مردم بلوچستان افراد فاقد شناسنامه شعار بدید ترو خدا ما زندگی سختی داریم اگه دنبال جمعیت بیشتر هستید هر خواننده بلوچ صاحب 6فرزند هست کمتر از 6بچه نیستن ترو خدا کمک کنید بلوچستان خیلی زیاد افراد فاقد شناسنامه داره گناه ما یا فرزندان ما چیه پدر بزرگ ما مدارک نگرفته الان ما داریم چوب اونارو میخوریم ❤️❤️❤️❤️❤️ لطفاً اعطلا رسانی کنید
ترکیه و آلمان دارن اتباع رو اخراج می کنن اون وقت ما اینطوزی گله ای میپذیریم
سلام لطفاً به افراد فاقد شناسنامه بلوچستان هرچه سری رسیدگی کنید لطفاً ما زندگی خیلی سختی داریم ما از اومدن به شهرستان کار کرن هم مهروم هستیم بلوچستان افراد فاقد شناسنامه زیاد داره رسیده کی بشه نیاز به افقانی نیست خودمون می‌آییم شهرستان کار میکنیم من پدرم فوت کرده 6تا خواهر دارم به سختی کار میکنم در حد نون شب لطفاً مردم عزیز و دوست عزیز اعطلا رسانی کنید واسه افراد فاقد شناسنامه بلوچستان ترو خدا ❤️❤️❤️❤️
استان های آذربایجان شرقی و غربی زنجان و اردبیل از اوایل دهه شصت اتباع رو راه نمیدهند کرمانشاه یک ماه پیش توی کل استان ممنوع کرد مردم باید خودشون پیگیری مطالبه و اعتراض کنند روا نیست پول نفت ما یارانه نان و آب وبرق و سوخت این اتباع بشود من که راضی نیستم
لطفاً به افراد فاقد شناسنامه بلوچستان هم رسیدگی بشه من بلوچم پدر مادر من مدارک نگرفتن الان من به سختی خرج 6تا خواهر و مادر خودمو میدم پدر فوت کردم من مردم خورده شما هستم پدر بزرگای ما جلو روس جنگیدن الان شما به فکر مردم افغانستان هستید به فکر ما بلوچ ها نیستید من از همه چی مهروم هستم لطفاً کمکمون کنید ❤️❤️
خیلی ممنون از کشور جمهوری اسلامی ایران
واقعا به حال شماایرانیا انصافتون کجاست مگه خودتون مهاجرندارین تو کشورهای بیگانه مگه اونابه مردم شمابی احترامی کردن که شما با ما اینجور بی احترامی میکنین که هرچه ازدهنتون درمیادمیگین مردم ماتوکشورهای دیگه پادشاهانه زندگی میکنن ازهمه چیزها برخوردارهستن ومنی که سی دو سال سن دارم تومازندران به دنیا اومدم وهیچ مدرکی ندارم بچه هامون موقع مدرسه کلی مشکل براثبت نامشان دارن اونوقت ازچه برخورداریم حتی یه خونه نمیتونیم به ناممکن بزنیم خونه سهله گواهینامه سیمکارت بسه یابازم بگم
سلام‌این افغانی در ایران چکار مکند که می خواهید شون خیلی نان می گیرند امروز آنها را که پاستور داده بودند به رو د کربلا آمد بودند مبارکه نه رفته بودند کربلا موتور دارند ماشین دارند در صف نان با ایرانی می جنگنده کسی کشور خودشان بابا رده شان کنید با تشکر
چرا اخراج نمیکنید این افغانی‌ها رو گند زدن به کار و قیمت اجاره خونه
افغانها برادر ما هستند اما کجای دنیا اینقدر بی در و پیکر مهاجر میاد نه نشانی نه پاسی طرف قاچاق میاد بعضاً خلاف هم می‌کنه بعد دوباره راحت برمیگرده چرا باید اینجور باشه
من ۴۰ ساله به ایرانم هیچی ندارم حتی یه آبر بانکنم تو ایران ندارم پنج سال به خارج بودم ریئس جمهور مشودم
خیلی جالب مردم ایران بیکار افغان ها رو حمایت میکنین
من ۴۰ ساله به ایران هستم ولی تاحالا یدونه آبر بانکم نگرفتم
سلام خواهشا مسولین محترم .این اتباع خارج کنید .برگردید به تاریخ قبل محمودافغان اشرف افغان .اصفهان و مورچه خورت تصرف کردن تاریخ باز تکرار میشه اینها همون قوم نسلن خواهشا رسیدگی کنید خیلی اوضاع شلوغیشون توشهرها خیلی شده بی کاری .
الان جوان ایرانی چرا باید بیکار باشه چرا باید خونه گیرش نیاد کم بها به افغانی بدید .ناامنی .
بابرگه سرشماری میشه کارت هوشمند گرفت یاخیر
ممنون از جمهوری اسلامی .
من افقانی هستم به ما شناسنامه و کارت ملی بدین
باعرض ادب واحترام،اقا حاشیه های شهر مشهد پر شده از افغان های شبیه طالبان دیگه واقعا جای نگرانی داره چرا حکومت جلوی ورود اینهارو نمیگیره؟؟؟!!!!!!بعضی مناظق سر شب انگار خوده افغانستانه واقعا جای نگرانی داره!!!
تا به کی قراره بمونن چرا متوجه پرورش مار در آستین نیستید فلسطین و سر زمینهای اشغالی اینگونه شکل گرفت که افغانها دارن تو ایران ریشه میکنن?️?️?️?️
ایران شده خونه خاله افغانی ها افغانستان جنایت می‌کنند میان ایران ایران جنایت میکنند میرن افغانستان شهرک کلانتر نداشته باشه همنه
تنها مردم افغانستان در ایران نیست پاکستانی و هم است به شکل افغان خودشون در آوردن
نظر همتون قابل احترامه یه حرف حساب یه کاری اگر سود نداشته باشد به هیچ عنوان انجام نمیشود ، بودن اتباع خارجی در ایران بدون دلیل نیست عزیزان با تکرار میکنم دارند به سر جون اتباع خارجی سرمایه‌گذاری می‌کنند
اون‌پول‌کره‌رو‌بدین‌همون‌کره‌برا‌افقانیها‌کارت‌هوشمند‌درست‌کنن‌ چطوره
دور از جان خوبان. عزیز نژاد پرست این زمین خاکی نه از تو.هست. نه از من. نه از کسی دیگری. بجز خداوند رب المین. چرا خودت اینقدر جر میدی. چهار روز دیگر هم تو میمیری هم من. اونوقت. هیچ چیزی از زمین دست ما نیست. بجز مهربانی انسانیت و اعمال نیک ما اصلا بگو هزار تا ویلا و ساختمان داری. اما صاحبش تو نیستی. هزاران پشتت هم نیست. بازم مالک خداست. تمام این جنگ و جدل. دنیا بیخود است. چون هیچ چیزی به کسی ماندگار نیست.
ما اینجا بدنیا اومدیم ولی
ما اینجا بدنیا اومدیم ولی
ایران و طالبان توافق کرده اند که افغانستان حق آبه ایران را ندهد و در عوض ایران هم روزی ۱۰ هزار مهاجر افغان را بپذیرد و برای کودکانشان امکانات تحصیل رایگان در مدارس دولتی و تحصیلات دانشگاهی و مجوز کار و سکونت و خدمات بهداشت و درمان و انواع امکانات رفاهی را فراهم آورد ،به این میگند دفاع از حقوق ملت ایران و باج ندادن به بیگانه
اگر هر کشور دیگری به جای ایران بود و حتی در جنگ با افغانستان شکست کامل خورده بود و بدون هیچ قید و شرطی تسلیم شده بود هم ،این گونه این حجم از امتیاز را به افغنستان نمی داد
ازایرانی ها۳سال طول میکشه وای به افعانی ها
خب خوب میشه به نفع دو طرفه دیگه هم این افغانها که تو ایران کار میکند یه مدارک داشته باشه هم برا امنیت مملکت خوبه
از مردم عزیز ایران خواهشمندم موضوع افغانی ها را جدی بگیرید بعدأ پشیمان می‌شویم دولت دارد نسل کشی می‌کند خودمان باید فکر خودمان باشیم اینها از قوم وحشی چنگیز هم بدتر هستند نگاه نکنید الان دست‌شان جایی بند نیست اگر صاحب کارت اقامت‌ شوند هیچکس جلودارشان نیس این‌ها به خودشان رحم نمی کنند وای به ما
سلام این همه داد بیداد برای چیه شما فکر می‌کنید از گرانی راضی هستیم من که ۳سال میشه تو ایران آمدم چون دولت پیشین افغانستان نظامی بودم نمیتونم برگردم نباشه همین فرداامیرم افغانستان کشورتان برای خوتان نصیب کنه خیلی هم ازدولت ایران خوشحال هستیم به فکراتباع بوده
شماکه میگی کجاجنگیدن بروبنیادشهیدببین دوهزار افغانی که توجنگ ایران عراق شهیدشدن پرونده شوبرات بیارن سوریه پیش کیش،مااین کارت میگیریم شمازداینقلاب هم کاری از دستت برنمیاد
متاسفانه بعضی از مسئوولین ما خودشان را عقل کل به حساب میاورند و برای نظرات احاد ملت کوچکترین ارزشی قائل نیستند. این افغانستانی هائی که در ایران زندگی میکنند و به طور چراغ خاموش در حال تکثیر شدن در تمام کلان شهرهای ایران هستند همگی قریب به اتفاق از جنس همین طالبان هستند. در ضمن این مهاجرین افغانستانی به چه درد این مملکت میخورند که کشور را پر کردید از این ها!؟ اینها در بعضی موارد به تروریستهائی که وارد کشور میشوند راه و چاه را نشان میدهند تا برنامه های تروریستی خود را به نحو درست و دقیق پیاده کنند مانند همین جنایات در شاهچراغ!
سلام وقت خیر دین اسلام همه کشور هارو باهم برادر گفته شماهایی که دارم اعتراض میکنیم افغانیهارو اخراج کنیم پس انسانیتتون کجا شد رحم کنید که رحم خدا بیاد بروی شما که کشور شما ازاین بد بختی نجات پیداکنه ممنون
بعضی آدمهاافغانهاروخطاب به وحشی گری میکنند.کدام وحشت وحیوان گری رواجادکردن.یه مشت آدم بدبخت هستیم که ازروی بدبختی به این کشورروآوردیم.هیچ کس دلی خوشی نداره که بیادقربت واین حرفهاروبشنوه.من۴ساله که توایرانم اگه کاری اشتباه میکردم یازندان بودم یامفرستادنم توافغانستان چرادامن به احساسات میزنید
گذر پوست به دباغ خونه می خوره
آی نظرا رو خوندم و خندیدم غربیا موفق شدن قوم پرستی نژاد پرستی رو تو ایران و افغانستان مد کنه
من ۱۷ ساله هستم تو ایران به دنیا اومدم ولی چون کارت نداشتم ۳ سال دیر تر رفتم مدرسه با اینکه خیلی درسخون بودم سرکار رفتم حقوقم نمیدونستم توکارت کی بریزم
صاحب خونه مون پول مون خورد چون پدر بالای سرم نبود مدارک نداشتم ??
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم