بازدید 5962

نگاهی به سفرهای استانی رئیس دولت سیزدهم در دو سال گذشته

دو سال از روزی که رئیس دولت سیزدهم و اعضای کابینه‌اش در اولین جلسه هیات دولت برای انجام سفرهای استانی و حضور در مناطق مختلف کشور متعهد شدند، می‌گذرد و رئیسی ۵۸ سفر داخلی انجام داده است.
کد خبر: ۱۱۸۹۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ 25 August 2023

نگاهی به سفرهای استانی رئیس دولت سیزدهم در دو سال گذشته

 

تابناک _ هما امیری  چهارم شهریور ۱۴۰۰ اولین جلسه اعضای کابینه سیزدهم به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد؛ جلسه‌ای که رئیس قوه مجریه و کابینه‌اش «عهدنامه مدیران دولت مردمی» را امضا کردند. «توجه به نیازهای اولویت‌دار مردم به ویژه محرومان و قشرهای آسیب‌پذیر و استفاده بهینه از تمامی ظرفیت‌ها در جهت رفع آنها» یکی از بندهای این عهدنامه بود و در همین راستا، رئیس دولت سیزدهم و وزرایش از همان ابتدا، سفرهای استانی خود را برای شناخت مشکلات اصلی نقاط مختلف کشور آغاز کردند.

فردای همان روز، رئیسی راهی استان خوزستان شد و این آغاز سفرهای استانی کابینه سیزدهم بود که تا امروز دارد. در دور اول سفرهای استانی که بیشتر برای شناخت مشکلات اصلی استان‌ها و دیدار چهره به چهره با مردم بود، رئیس قوه مجریه از ۵ شهریور ۱۴۰۰ تا ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ دور اول سفرهای استانی خود را به پایان رساند.

رئیس دولت سیزدهم و اعضای کابینه‌اش در این مدت به استان‌های خوزستان (۵ شهریور ۱۴۰۰)، سیستان و بلوچستان (۱۱ و ۱۲ شهریور ۱۴۰۰)، خراسان جنوبی (۱۹ شهریور ۱۴۰۰)، ایلام (۲ مهر ۱۴۰۰)، کهگیلویه و بویراحمد (۹ مهر ۱۴۰۰)، بوشهر (۱۶ مهر ۱۴۰۰)، فارس (۲۲ مهر ۱۴۰۰)، اردبیل (۳۰ مهر ۱۴۰۰)، سمنان (۱۳ آبان ۱۴۰۰)، زنجان (۲۷ آبان ۱۴۰۰)، لرستان (۱۹ آذر ۱۴۰۰)، یزد (۲۶ آذر ۱۴۰۰)، قم (۹ و ۱۰ دی ۱۴۰۰)، هرمزگان (۲۳ و ۲۴ دی ۱۴۰۰)، گیلان (۸ بهمن ۱۴۰۰)، گلستان (۱۳ اسفند ۱۴۰۰)، مازندران (۲۰ اسفند ۱۴۰۰)، خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۱)، البرز (۱۸ فروردین ۱۴۰۱)، قزوین (۷ اردیبهشت ۱۴۰۱)، آذربایجان غربی (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱)، آذربایجان شرقی (۱۲ خرداد ۱۴۰۱)، چهارمحال و بختیاری (۱۹ خرداد ۱۴۰۱)، اصفهان (۲۶ خرداد ۱۴۰۱)، خراسان شمالی (۲ تیر ۱۴۰۱)، کردستان (۱۷ تیر ۱۴۰۱)، کرمانشاه (۲۳ تیر ۱۴۰۱)، مرکزی (۳۱ تیر ۱۴۰۱)، همدان (۶ مرداد ۱۴۰۱) و کرمان (۲۰ و ۲۱ مرداد ۱۴۰۱) سفر کردند.
رئیسی همچنین برای بازدید میدانی از شهرستان‌های استان تهران در ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ به شهریار و شهر قدس، ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ به ورامین، ‌قرچک و پیشوا، ۱۹ آبان ۱۴۰۱ به پاکدشت، ۳ آذر ۱۴۰۱ به اسلامشهر، ۱۷ آذر ۱۴۰۱ به پرند و رباط‌کریم، ۱۵ دی ۱۴۰۱ به نسیم‌شهر و بهارستان و در ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ به ری رفت.

در میانه دور اول سفرهای استانی رئیسی همچنین چهار سفر پروژه‌ای به خرمشهر و آبادان (۲۶ اسفند ۱۴۰۰)، اندیکای خوزستان (۷ آبان ۱۴۰۰) برای حضور در مناطق زلزله‌زده، جیرفت کرمان (۱ بهمن ۱۴۰۰) برای حضور در مناطق سیل‌زده، مشهد (۱۷ دی ۱۴۰۰) برای شرکت در جلسه شورای ملی زیارت انجام داد.

به طور مثال در یکی از این سفرها در حالی که رئیس دولت سیزدهم در سفر به روسیه بود، در جیرفت و برخی نقاط کرمان، سیل باعث بروز مشکلات زیادی برای مردم شد و به همین دلیل، تنها ساعاتی از پایان سفرش به روسیه، ظهر اول بهمن ۱۴۰۰ رئیسی در سفری ناگهانی به استان کرمان رفت تا از نزدیک از مناطق سیل‌زده این استان بازدید و بر روند خدمت‌رسانی نظارت کند.

اما دور دوم سفرهای استانی رئیس دولت سیزدهم و کابینه‌اش از ۲۴ آذر ۱۴۰۱ با سفر به خراسان جنوبی برای پیگیری مصوبات دور اول و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام آغاز شد. رئیسی در این مدت به استان‌های خراسان جنوبی (۲۴ و ۲۵ آذر ۱۴۰۱)، یزد (۲۲ و ۲۳ دی ۱۴۰۱) و بوشهر (۱۱ و ۱۲ اسفند ۱۴۰۱)، خوزستان (۷ و ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲)، آذربایجان شرقی (۱۸ و ۱۹ خرداد ۱۴۰۲) و کهگیلویه و بویراحمد (۲۶ و ۲۷ تیر ۱۴۰۲) سفر کرده است.

در دور دوم سفر رئیس قوه مجریه به خراسان جنوبی در ۲۴ و ۲۵ آذر ۱۴۰۱، مجتمع فولاد قائنات با ظرفیت تولید سالیانه ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی، رسما افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. با بهره‌برداری از این واحد که اولین واحد صنعت سنگین در شرق کشور محسوب می‌شود، ۴۰۰ فرصت شغلی مستقیم و ۲ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی غیرمستقیم ایجاد و در احداث این واحد نزدیک به ۲ میلیون و ۳۵۳ هزار یورو صرفه‌جویی ارزی شد.

آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب خلیج فارس به استان‌های یزد و کرمان، بهره‌برداری از ۱۶ پروژه آب و برق وزارت نیرو، آغاز عملیات احداث ۲۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی، جشن احیای ۷۶ واحد راکد صنعتی، افتتاح واحد احیای مستقیم و خط تولید کلاف مجتمع فولاد بافق که زمینه اشتغال بیش از هزار و ۸۰۰ نفر را فراهم کرده، از دستاوردهای دور دوم سفر استانی به یزد در ۲۲ و ۲۳ دی ۱۴۰۱ به حساب می‌آید.


هر ۱۳ روز یک سفر در ۲ سال

در دور دوم سفر رئیسی به بوشهر در ۱۱ و ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ هم، بهره‌برداری رسمی از پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی با افزایش روزانه ۵۰ میلیون مترمکعب گاز به ظرفیت تولید گاز کشور، افتتاح ۱۵ طرح بزرگ آب و برق در استان شامل آب شیرین‌کن‌های مپنا و وحدتیه، خط آب‌رسانی سیراف جم، آب‌گیری سدهای اخند و باغان و پروژه‌های انتقال برق شامل کلنگ‌زنی ۴ طرح برق‌رسانی، افتتاح و آغاز ساخت ۶ هزار و ۹۲۱ واحد نهضت ملی مسکن و آغاز عملیات اجرایی اولین شهر مولد کشاورزی کشور صورت گرفت.

مراسم جشن احیای ۱۶۰ واحد تولیدی در دزفول، بهره‌برداری از بخش گازی نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه، افتتاح ۲۶ پروژه انتقال و پست توزیع برق در استان، افتتاح عملیات آب‌رسانی به ۱۷۴ روستای استان، افتتاح ۷۰ کیلومتر از پروژه ریلی دوخطه‌سازی محور اهواز-اندیمشک به ارزش ۴ هزار میلیارد تومان، راه‌اندازی فاز یک شرکت پالایش هویزه خلیج فارس به صورت رسمی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۳۳۸ میلیون دلار اعتبار ارزی و بیش از ۲.۲ هزار میلیارد تومان اعتبار ریالی که روزانه ۲۵۰ میلیون فوت مکعب به ظرفیت تولید گاز کشور اضافه کرده، بهره‌برداری از واحد بخار غرب کارون با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات تولید برق، ۴۰ حلقه چاه میدان مشترک آزادگان جنوبی و پروژه پیش‌تراکم گاز در کارخانه‌های گاز و گاز مایع ۹۰۰ و ۱۰۰۰ از اقدامات در دور دوم سفر رئیس دولت سیزدهم به خوزستان در ۷ و ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ بود.

همچنین در دور دوم سفر رئیسی به آذربایجان شرقی در ۱۸ و ۱۹ خرداد ۱۴۰۲، افتتاح خط تولید شرکت خودروسازان دیزلی آذربایجان با ظرفیت تولید ۴ هزار دستگاه با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی، رونمایی از دو محصول جدید شرکت تراکتورسازی ایران، جشن احیای ۲۲۰ واحد راکد تولیدی و صنعتی استان، افتتاح راه‌آهن بستان‌آباد-خاوران پس از ۲۲ سال وقفه که درآمد سالانه ۳.۲ هزار میلیارد تومانی خواهد داشت، بهره‌برداری از تصفیه‌خانه و خط آب‌رسانی ۴۹ کیلومتری پس از ۲۰ سال راکد بودن و مرکز دیسپاچینگ برق منطقه‌ای شمال‌غرب کشور با اعتبار هزینه‌شده ۱۳۰ میلیارد تومان صورت گرفت.

افتتاح و بهره‌برداری رسمی از مجتمع ‌پتروشیمی گچساران با اعتبار ۱.۳ میلیارد یورو پس از ۱۷ سال با ظرفیت سالانه سالانه یک میلیون اتیلن و ۸۴ هزار تن C۳+، عملیات اجرایی طرح ذخیره‌سازی میدان گازی مختار در راستای کمک به حل مسأله ناترازی فصلی و پایداری شبکه گاز کشور، افتتاح سد چمشیر به عنوان بلندترین سد بتنی-غلطکی غرب آسیا با اعتباری حدود ۲۳۰ میلیون یورو، جشن احیای مجدد و بازگشت به تولید کارخانه قند یاسوج و ۴۴ واحد تولیدی و صنعتی استان، بهره‌برداری از بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهید سلیمانی بهمئی با اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد تومان و افتتاح پروژه ملی محور ترانزیتی پاتاوه-دهدشت به طول ۱۳۶ کیلومتر پس از ۲۸ سال، هم از اقدامات دور دوم سفر رئیس دولت سیزدهم به کهگیلویه و بویراحمد در ۲۶ و ۲۷ تیر ۱۴۰۲ بود.

در میانه دور دوم سفرهای استانی رئیس قوه مجریه ۹ سفر پروژه‌ای به دزفول (۱۱ شهریور ۱۴۰۱) برای افتتاح طرح آبرسانی غدیر، زنجان (۵ آبان ۱۴۰۱) برای افتتاح پروژه‌های برق، بندر جاسک (۶ آذر ۱۴۰۱) برای حضور در مراسم رژه نیروی دریایی ارتش، سنندج (۱۰ آذر ۱۴۰۱) برای افتتاح طرح‌های آبرسانی، خوی (۱۶ دی ۱۴۰۱) حضور سرزده در مناطق زلزله‌زده، ارومیه (۵ اسفند ۱۴۰۱) برای افتتاح سامانه انتقال آب به دریاچه ارومیه، آبادان (۲۹ اسفند ۱۴۰۱) برای افتتاح فاز ۲ پالایشگاه آبادان، مکران (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) برای دیدار با نخست‌وزیر پاکستان، کرمان (۹ تیر ۱۴۰۲) برای افتتاح پروژه‌های آب و و قم (۳۰ مرداد ۱۴۰۲) برای شرکت در اولین آیین ملی تکریم فعالان مساجد و دیدار با مراجع و علما انجام داد.

با احتساب ۴۲ سفر در دور اول (۳۸ استانی و ۴ پروژه‌ای) و ۱۶ سفر در دور دوم (۶ استانی و ۱۰ پروژه‌ای)، رئیس دولت سیزدهم در این ۷۳۰ روز از آغاز به کارش با اعضای کابینه خود، در مجموع ۵۸ سفر به نقاط مختلف کشور انجام داده که به طور متوسط تقریبا هر ۱۳ روز یک سفر خواهد بود. قرار است دور دوم سفرهای استانی برای پیگیری پروژه‌های ناتمام و اجرای مصوبات سفرهای گذشته همچنان ادامه پیدا کند و بعد از اربعین، رئیسی عازم ایلام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷۸
گول زدن روستائیان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
روستایی گرسنه است ولی گول نمیخورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
در عصر اینترنت و ارتباطات دیجیتالی، سفرهای رییسی به استانها البته با یک قشون از وزرا و معاونان، خاطرات دوران تلگراف و نامه نوشتن در 100 سال پیش را در اذهان تداعی می کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
رییسی هم مانند رییس جمهور آمریکا، هواپیمای شخص Air Force 1 دارد و هر وقت هوس کند، یک موضوعی را بهانه می کند به داخل و خارج کشور، هر جا که دوست داشته باشد، سفر می کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
ابراهیم رییسی و همراهانش هم اکنون در حال تدارک برای گرفتن ویزای آمریکا است تا در اواخر این ماه به کشور کفر و شیطانی آمریکا برای دومین بار سفر کرده و با انجام نطق آتشینی دیگر در سازمان ملل متحد، پوزه استکبار را هدف قرار داده و دهانش را یک بار دیگر سویس کند!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
نمایشی برای نشان دادن اینکه ما کار می کنیم. و خروجی که مردم ندیدند. این نمایش از زمان محمود جهت عوام فریبی کلید خورد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
وقتی نه تخصص داری نه علم و کاری جز خودنمایی از دست بر نیاد
از این شهر به اون شهر پرواز می کنی
و قیمت ها ده برابر می شود. و صبح تا شب آمار می بافی به هم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
16:26
روستایی به خاطر اینکه گرسنه است گول میخورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
روستایی اشکنه میخورد و خودش را سیر نگه میدارد ولی گول نمیخورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
یکی از اهداف تشکیل دولت ها بالا بردن سطح رفاه و توسعه کشور است
الان نسبت به 2 سال قبل 30 درصد به جمعیت فقیر کشور اضافه شده. .
ننجون من می توانست با چاپ پول تورم را 10 برابر کند و بگوید ما موفق شدیم در برابر تحریم دوام بیاوریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
شیوه اداره مملکت توسط این دولت مانند هدایت یک کشتی عظیم توسط بچه های مدرسه ای است که هیچوقت به عمر خود نه در کشتی بودن و نه در دریا.و هر لحظه باید منتظر حادثه ای یود.
فقط برای نمونه به تصمیمات و آیین نامه های ضد و نقیض و سامانه های متعدد در زمینه خودرو توجه کنید.
جالب اینکه از این عملکرد فاجعه بار دفاع هم می کنند.
در سایر حوزه ها اقتصادی. فرهنگی. آموزشی و.... وضعیت بهتر از خودرو نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
روستایی تمام منابع آب کشور را تمام کرد، چرا گرسنه است؟
این چاه سفرهای استانی اگه برای مردم آب نداشته باشه،برای رئیسی و همراهاش،خوب نونی داره(حق ماموریت و...)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
تعریف پدر زن از داماد:!
علم‌الهدی در نماز جمعه امروز مشهد: موفقیت‌های دولت بی‌سابقه است!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
نا کارآمدترین دولت بعد از انقلاب.
شعار. وعده. رویا پردازی
آقا من اهواز هستم اگر دست آوردی هم بوده من حس نکردم
وضع فاجعه بار استخدام درست شده؟
وضع مسکن اهوازی ها درست شده که نشده تو مسکن مهر ۳۰ کیلومتری اهواز تو جاده لم یزرع خرمشهر خونه ساختن و هیچ کس اونجا نمیره و همتای کشور مسکن های مهرش بالای میلیارده اینجا ۲۰۰ تومن هم مشتری نداره و مهر شهر هم زمین دادن به کارمند ها اونا هم احتکارشون کردن یعنی اهواز شدیدا محتاج ساخت مسکن هست
مبلمان شهری توسعه پیدا کرده؟
شما هی کارخونه میسازی تو این شهر و نیروی هم از سراسر کشور تامین میشه و سهم من اهوازی آلودگی و گرمای بیشتره
تو بخش آب و برق هم آب گل‌آلود و برق هم هفته یکبار میره
خلاصه که تو اهواز رفت و آمدش ثمری نداشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
رضا نگفتی اهواز هوا چطوره؟ اگر خیلی گرم است ما هم نیاییم.
ایران گردی با پول.....!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
ملت
شیخ اجل سعدی شیرازی می فرماید:

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی
صوفی نشود صافی تا درنکشد جامی
نتیجه سفرها چی بوده ؟
تورم بالاتر
اقتصاد پوکیده تر
سفره خالی تر
فقر بیشتر
گرسنگی بیشتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
این سفرها طوری برنامه ریزی می شود که از رودرو شدن رئیسی با آدم های با سواد و متخصص جلوگیری شود و اکثر جاهای که حضور پیدا می کند روستائیان دور افتاده و محرومی هستند که بیشتر مایه ی تاسف و شرم است تا افتخار. مثلا روستائیانی که هنوز نه برق دارند و نه آب.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
الان سخنگوی دولت میاد میگه اگه این سفرها نبود وضع ده برابر بدتر میشد.
دولت ۲۳ درصدی ( با احتساب آرای باطله )
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
۲۰ میلیون رای واجدین شرایط رو چطوری حساب کردی شد ۲۳ درصد؟
دولت این بابا ؛ نتیجه قهر ملت با صندوق آرا بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
دولت بعد هم همینه عزیز دل برادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
لاقل شریک جرم نیستی
وجدانت راحته
باید کسانی که رای دادند شرمسار باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
فکر می کنید اگر مشارکت بود اتفاق دیگه ای می افتاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
روحانی و رئیسی هر دو در دور اول با حدود ۱۸ میلیون رای رئیس جمهور شدند اما روحانی می‌شود رئیس جمهور مردمی و رئیسی می‌شود رئیس جمهور اقلیت این از کرامات اصلاح طلبان است که با غوغاسالاری بیش از ۳۰ سال است که مردم را فریفتند
ابرچالش‌ها و بحران‌هایی که کمر ملت را خم کرده.
بسیاری از جوانان نان شب خودشان را نمی‌توانند پیدا کنند.
در این سفر های استانی فقط وقت تلف میشه و هزینه
مقبولیت رئیسی به زیر ۳ درصد رسیده
آیا به شما ناهار داده اند؟
این است سطح دغدغه رییس جمهور این کشور!
در 2 سال ریاست رئیسی، کشور 20 سال به عقب تر رفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
به نظر من که از زمان احمدی نژاد قطار پیشرفت با سرعت داره ادامه می دهد‌‌‌..... با سرعت نور....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
رئیسی فقط یک معجزه داشته باشه کافیست آن شفا دادن لال‌هایی است که در زمان روحانی زبان � کام فرو برده و اکنون بلبل زبانی می‌کنند
این همه سفر، دریغ از افتتاح یک طرح بزرگ ملی که اقتصاد کشور را دگرگون کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
چند روز دیگه میره عسلویه برای افتتاح ببینم اون موقع چی میگی
اگر هزینه بلند و نشست هواپیمای رییسی و پول سوخت آن را حساب کنید، متوجه می شوید که در اکثر موارد این سفرها زیان بار بوده اند.
خوبه که دیگر مانند دوره احمدی نژاد دنبال ماشین رئیسی در خیابانها کسی نمی دود. البته ظاهراً دیگر تراولی برای توزیع وجود ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
سیب زمینی هم نمیدن
این هم خواهد گذشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
به قیمت عمر ما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
به قیمت نابودی اخلاق واقتصاد وسرمایه اجتماعی
دولت جوان انقلابی جهادی میدانی مقاومتی استشهادی ناهار خورده توانست مملکت را در کمتر از ۳ سال ؛ ۸۰ سال به عقب براند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
آره حیف شد دولت پیر و غیر انقلابی و غیر جهادی روحانی چقدر زیبا توانست مملکت را ظرف ۱۰ سال ۱۰۰۰ سال به جلو ببرد
سفرهای بی خاصیت دوربینی
وعده های پوچ و بی حاصل ........ .. حالا نوبت به سفرهای خارجی رسیده گوشت گوساله در شهر ما شده ۵۳۰ هزار تومان ، رئیس جمهور رفت افریقا نیسان آبی داد گوشت بیاره ؟؟؟
۳۰ میلیارد دلار پول مردم ایران همچنان در دست بشار اسد است.
حشمت الله فلاحت پیشه رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس پیش از این اظهار امیدواری نمود که تکلیف این مبلغ در سفر سید ابراهیم رئیسی به سوریه مشخص شود. با این همه پس از قریب ۱۰ سال هنوز معلوم نیست که ایران اصلاً خواهد توانست اصل و سود پول را مطالبه نمایید یا خیر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
تقریباً خرج یک سال مملکت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
طلب ایران از سوریه هرگز پرداخت نخواهد شد مردم سوریه مجددا به خیابان آمده اند و اینبار قطعا موفق خواهند شد
کمال علیپور خنکداری، نماینده مجلس با تاکید بر اینکه باید نشست مدیریت بحران خزر در کشور‌ها استارت زده شود، گفت: اکنون در برخی مناطق شمالی حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ متر دریا عقب‌نشینی داشته و این به معنای فاجعه دریایی و محیط زیستی است.
در سفر اخیر رئیسی به قم،مکارم شیرازی از دولت به خاطر تورم، گرانی و مشکل مسکن، گله کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
رعیصی هم باید از گرانی شکر گلایه کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
جواد آملی هم اورا نپذیرفت
بخشی از سخنان نماینده خاش در مجلس:
آقای رییسی! مرغ را به پرواز درآوردید.سفره مردم روز به روز کوچک و کوچکتر می‌شود و فقر و گرسنگی در ایران پر ازثروت و نعمت بیداد می‌کند. موج ناامیدی سراسر کشور را فرا گرفته است. چگونه فردی بدون استخدام در سازمان‌های دولتی در راس سازمان اداری و استخدامی قرار گرفته است؟
به نظر میرسه هر دولت و هر مدیری که حوزه بازرسی رو تقویت کرد و یا زیاد به سرکشی و سفر کاری (اصطلاحا جهت شناخت از وضعیت) مدیری ضعیف و فاقد برنامه هست.
هیچ شخصی به اندازه احمدی نژاد سفر استانی نرفت ولی به اذعان جمعی نه مشکلی حل شد و نه خیری برای کشور داشت.
جناب رییسی، آسمان ایران همه یک رنگ داره شما هم خودتو زحمت نده و این چند صباح رو بگذرون
رییسی می گوید که حجاب اولویت اول دولتش است!!!!!!!
محمدجواد حاج‌علی‌اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران: ویروس بی‌عفتی از ویروس کرونا خطرناک‌تر است!
حجاب‌بان های مرد، جلوی در ورودی فروشگاه های شهروند تهران مستقر شدند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
خوب کاری میکنن فساد اخلاقی جنسی به نفع هیچ خانواده ای نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
بهتر کسی از آنها چیزی نمی خرد
سفرهای استانی از منظری خوب که احساس همدردی با مردم را بازتاب می دهد و از طرفی نامطلوب که هم هزینه های سفر زیاد و هم تاثیر ان در حد چند دستور و تفاهم میشود و در نهایت هم عملکردی غیر واقعی بازتاب داده میشود چیزی که در دولتهای مختلف از جمله همین دولت فعلی به عینه میتوان دید
دوسال سفر رفتی این وضع اقتصاد و .... خدا بخیر کنه دوسال دیگه رو
جناب رییسی اون بوسه جناب مخبر از پیشانی شما بعد از آمدن از بریکس تو فرودگاه چی بود ؟؟؟
سفرهاي استاني اقاي رييسي جز اتلاف وقت وهزينه سنگين هيچ سودي براي مردم نداشته است.سفرهاي استاني رييس جمهور يعني مردم سركار گذاشتن
فقط هزنه اضافی
این سفرها هیچ نتیجه خاصی نداشته
فقط رئیسی را به اخبار صدا سیما آورده
انتخاب رئیسی نتیجه قهر مردم با صندوق رای است که برای کشور فاجعه بوده است
آیا بهتر نیست با یک همکاری ملی ایشان را یک دوره ای کرد
امید وارم مردم کمک کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
رای بی رای هرچه می خواهد بشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
آنهایی که میگن رای بی رای احتمالاً از همان افردی باشند که به خاطر انتخاب شدن میخواهند مردم پای صندوق رای نیایند
یعنی پایداری ها
یه فکر خوبی دارم ایران ۹۹۹ میلیارد دلار اروسیه پول بگیره بعد یه موشک خودش بندازه تو یکی از بیابان ها الکی بگه کار اوکراین بوده و اعلان جنگ کنه به اوکراین و دو هفته ای رژیم غربگدای کیف رو سرنگون کنه اینجوری هم انتقام تحریم هارو از اروپا گرفته هم قدرتش رو نمایش داده و ثابت کرده رئیس کیه و هم خسارت تحریم هارو گرفته! اگه فکر خوبیه جوری بکوب رو لایک که صفحه گوشیت ترگ برداره
تورم ۴۰۰درصد
سفرهايي كه ففط هزينه بيت المال را دنبال داره... هيچ مشكلى از مردم را حل نميكنه
اسمش روشه دیگه!سفر.
میرن واسه خوشگذرونی و ریخت و پاش از بیت المال
این رفتارهای پوپولیستی تکرار کارهای احمدی نژاد هست .وهیچ تاثیری جز اتلاف وقت وفرصت سوزی وهریته تراشی برای مردم نداشته.کارنامه رییسی هم مثل قبلبها غیر قابل قبول وفاجعه بار برای مردم سقوط اخلاقی جوانها.فرار نخبه ها وسرمایه ها وفقر وفساد ودلال بازی وتورم ونابودی محیط زیست و...الی ماشاله فاجعه.خدمت به مردم دا فراموش کنید .بگذارید افرادی که تخصص دارندو از دین کاسبی نمیکنند و به دمکراسی وحقوق شهروندی ورعایت حقوق مردم اعتقاددارند مملکت را اداره کنند.
رییس به هر استانی که سفر کرد اون استان از اون رو به این رو شد
ولله
سلام تاب جون
به رئیسی بگید به تهران هم سفر کنه .
لطفا به ایشان بفرمایید هیچ هزینه ای برای مردم و از جیب مردم برای سفر نکند زیرا سفرها هیچ حاصلی ندارد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی