بازدید 2228
۱

محور ایلام - مهران چهار خطه شد

استاندار ایلام گفت: از امروز محور ایلام - مهران به صورت چهارخطه در اختیار زائران اربعین حسینی قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۸۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴ 25 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا در جلسه‌ ستاد اربعین استان در سالن جلسات مانیتورینگ اربعین مهران، اظهار کرد: امروز بعد از یک وقفه‌ کوتاه مجدداً و با پیگیری‌ها و بازدید میدانی در پایانه‌ زرباطیه، کار جابه‌جایی زوار تسهیل یافته است.

وی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از گرمازدگی در پایانه‌ زرباطیه، تعداد اکیپ‌های سلامت نیز افزایش می‌یابد و به صورت ۲۴ ساعته خدمات مورد نیاز به زائرین ارائه می‌شود.

بهرام‌نیا در ادامه افزود: تمهیدات لازم برای برگشت زائران از روز شنبه نیز اندیشیده شده و از هم‌اکنون باید اتوبوس به اندازه‌ی کافی و متناسب با برگشت زائران در پایانه برکت مدنظر قرار گیرد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه‌ زیرساخت‌ها در طی این مدت و هزینه‌ ۶۴ هزار میلیارد ریالی برای زیرساخت های اربعین ایلام، ادامه داد: از امروز نیز محور ایلام - مهران به صورت چهارخطه در اختیار زائران قرار گرفت.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام بیان کرد: تلاش کنیم خدمات به‌طور شایسته به زوار ارائه شود و در راستای فراهم کردن نشاط معنوی زائر، باید خدمات همه‌جانبه باشد.

استاندار ایلام با تاکید انسجام و هماهنگی بین تمامی اعضای ستاد اربعین استان، گفت: در قرارگاه ستاد اربعین همه مسایل و مشکلات زوار احصا و برای تسهیل در خدمات‌رسانی بی وقفه به زوار موانع موجود برطرف شود.

وی با تاکید بر تشکیل کمیته حمل و نقل ستاد اربعین استان، تاکید کرد: کمیته حمل و نقل قرارگاه اربعین به زودی تشکیل و از تمامی ادارات ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سواری تا پایان اربعین در اختیار ستاد اربعین برای خدمات رسانی به زوار قرار می ‌گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
خیلی هم عالی
این همه هزینه برای 1 ماه استفاده
کاملاً منطقیه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی